Onko nykyisin tinder-aikana todella tapana, että suunnilleen ekoilta treffeiltä mennään sänkyyn?
Minusta ajatus on kuvottava. Minne hävisi kuukausien tutustuminen? Jotkut saattoivat odotuttaa jopa vuoden.
Kommentit (110)
On. Miehiä ei useinkaan huvita edes tapailu vaan heti sänkyyn.
Eipä se mikään Tinder-ajan ilmiö ole, kyllä jo 80-luvulla lähdettiin baarista sänkyyn. Luultavasti 70-luvullakin, mutta silloin olin itse nuori ja seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa.
Tän takia en viitsi edes treffailla ketään.
Itse en ole heti niin seksin perään oleva mies ja hämmästyin kyllä hieman kun naiset oli heti sitä hinkuamassa. Onko naiset nykyään tällaisia seksihulluja?
P-A-N-O-S-O-V-E-L-L-U-S.
oliko riittävästi rautalankaa?
Kertoo vain aloittajan miesmausta. Ne kaikkein jännittävimmät kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis ap on vanha ja siksi tätä kysyy. En todellakaan ole koskaan ollut missään deittisovelluksessa. ap
Eihän se tietysti pakko ole. Mutta jos miehellä on varaa valita monista eri mätcheistä, joista vain yksi on jalat ristissä kuin nunna luostarissa, niin aika selvä valintahan se on. Nainen joka pihtaa, asettaa itsensä huonoon asemaan nykypäivän miesmarkkinoilla. Sama pätee esim. anaaliseksiin.
M28
Vierailija kirjoitti:
Eipä se mikään Tinder-ajan ilmiö ole, kyllä jo 80-luvulla lähdettiin baarista sänkyyn. Luultavasti 70-luvullakin, mutta silloin olin itse nuori ja seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa.
Ei niin. Minäkin olen viiskymppinen ja molemmat avioliittoni ovat alkaneet ensi treffien sänkypuuhista. En muuten ole ollut kuin kaksilla treffeillä koko elämässäni.
Nykyään yksi alfa pyörittää useampaa kymmentä naista rinnakkain, joten ei siinä paljon tutustuta vaan käydään heti asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ap on vanha ja siksi tätä kysyy. En todellakaan ole koskaan ollut missään deittisovelluksessa. ap
no sittenhän oletkin oikea asiantuntija leimaamaan ihan kaikki miehet. läpyläpy
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tietysti pakko ole. Mutta jos miehellä on varaa valita monista eri mätcheistä, joista vain yksi on jalat ristissä kuin nunna luostarissa, niin aika selvä valintahan se on. Nainen joka pihtaa, asettaa itsensä huonoon asemaan nykypäivän miesmarkkinoilla. Sama pätee esim. anaaliseksiin.
M28
Ihan mielelläni olen huonossa asemassa nykypäivän miesmarkkinoilla, jos se mitä sieltä on tarjolla on anaaliseksi.
Biologian oppikirja vois olla sulle tarpeellinen. Naisella ei ole mitään erogeenisia alueita anaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Minäkin olen viiskymppinen ja molemmat avioliittoni ovat alkaneet ensi treffien sänkypuuhista. En muuten ole ollut kuin kaksilla treffeillä koko elämässäni.
No ainakin kerran tuli siis ero.
Siis täh? Onko anaaliseksi kaikkien miehien toive, fantasia ja päämäärä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Ihan mielelläni olen huonossa asemassa nykypäivän miesmarkkinoilla, jos se mitä sieltä on tarjolla on anaaliseksi.
Biologian oppikirja vois olla sulle tarpeellinen. Naisella ei ole mitään erogeenisia alueita anaalissa.
Sama täällä. Anaaliseksi ei kiinnosta pätkääkään, eikä sitä ole tarjolla. Toisaalta olen tapaillut kyllä useitakin miehiä, jotka eivät ole edes sitä ehdottaneet.
Vierailija kirjoitti:
M28
Jos miehet ajattelevat noin niin ehkä ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Onko anaaliseksi kaikkien miehien toive, fantasia ja päämäärä?
Prno mädättänyt pään kenties? Takapuolesta kuuluu tulla tavaraa ulos eikä sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Sama täällä. Anaaliseksi ei kiinnosta pätkääkään, eikä sitä ole tarjolla. Toisaalta olen tapaillut kyllä useitakin miehiä, jotka eivät ole edes sitä ehdottaneet.
Niin, jotkut ovat seksuaalisesti rajoittuneempia kuin toiset. Monelle miehelle se on tänä päivänä ongelma.
On. Miehiä ei useinkaan huvita edes tapailu vaan heti sänkyyn.