käytiin lasten kanssa ajelemassa kerrostalo slummialueella
Lapsetkin ihan ihmeissään mietti että jotnut asuu siellä :O Ei olla vielä koskaan aikaisemmin noita alueita näytetty lapsille. Kyllä on ihanaa asua omakotitalossa!
Kommentit (44)
Muistathan lukita ovet, ettei sua ryöstetä liikennevaloissa! Täällä ghettoalueella voi myös ajaa päin punaisia, etenkin jos on Audi.
Tervetuloa vaan uudelleen! Olittekin jo aika tarkkaan kiväärini tähtäimessä.
Ette sitten käyneet samalla reissulla huumeita tai varastettua tavaraa ostamassa? Pitäisi kakaroitten oppia kaikenlaista tarpeellista. Lisää sitten katu-uskottavuutta isompana.
Ai se Audi? Mä näin sen! Kaikki kymmenen likaista lasta kapsahtivat ikkunaan ihailemaan, kun kiiltävä Audi ajoi ohi. Jotkut joutuivat kurkottelemaan, kun mieheni Turkki-satelliittii peittää puolet kaksiomme ikkunasta. Aitoi ihailua kiilsi noitten räkä poskella pöllöttävien kuppaisten äpäröiden katseesta. Minultakin putosi ihan tupakka suusta, tyrkkäsin pari rääpälettä pois tieltä ja päästin ketjun kirosanoja. Kierosilmäinen adhd-dysfaatikkolapseni katsoi minua kysyvällä ilmeellä, tosin en tiedä, kysyikö se oikeasti, sillä se näyttää aina samalta, ja minä vastasin "kyllä, nuo ihmiset asuvat omassa talossa". Hiljaa lapset käänsivät katseensa seuraamaan, kun Audin takaosa viimein kääntyi täysinäisten roskisten kohdalta ja katosi kujaltamme. Äijä örähti, ja palasin kärventämään nakkeja, puolikkaan joka ipanalle.
Voi luoja, mitä sun lapset sitten aattelee kun päästät ne tynnyristä?
En tiennyt että Suomessa on slummeja. Vai asutteko jossain ulkomailla?
Täällä jotnut on laatikossa ihmeissään jotnuista.
Voi kauhistus...mistä noita vanhempia sikiää? Epäsikiöistä?
Suomessa ei ole slummeja. Toivotaan, että saat talosi joskus myytyä.
Brasiliassa näin slummeja. Kerroppa missäpäin oikein ajelit?
Samaa mietin kuin muutkin, eli missä Suomessa on slummeja?
missä lapseni oisivat nähneet noita kerrostalo lähiöitä? Kaveritkin asuvat kaikki täällä lähellä.
Käykää välillä meidänkin kulmilla. Meidän perheen keskustassa sijaitseva kerrostalohuoneisto maksaa enemmän kuin moni okt...
Voi olla että äidin kielestä ei tule kovin hyvä arvo sana.