Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka miehenä tulisi toimia ekoilla treffeillä?

Vierailija
05.12.2020 |

Tarjotako naiselle kahvi/tee vai antaako naisen maksaa omansa? Odotetaanhan mieheltä usein sitä aloitettakin, ja muita ritarillisia tapoja. Toisaalta nykyaikainen nainen saattaa karvaasti myös mielensä pahoittaa, jos kokee tämän jonkinlaisena patriarkaalisena sortona. Itsellenihän on asia melko lailla yhdentekevä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi sopia ekat treffit paikkaan jossa ei tarvitse käyttää rahaa. Ei tule ongelmaa siitäkään.

Kirjastot ovat kiinni, muuta maksutonta ei oikein ole. :/

Ulkona käveleminen ei tietääkseni maksa mitään.

Vierailija
22/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi sopia ekat treffit paikkaan jossa ei tarvitse käyttää rahaa. Ei tule ongelmaa siitäkään.

Kirjastot ovat kiinni, muuta maksutonta ei oikein ole. :/

Käytte Ässältä ostamassa eväät ja meette puistoon. Kapula väliin jolloin molemmat maksaa omansa.

Kuka tällä kelillä istuu puistossa ja syö eväitä?

Sitten voi kävellä. Ollaan me kaverin kanssa istuttu :,D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole varaa edes oluttuoppeihin?

Vierailija
24/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei parisuhdetta löydy, kun on näin heikkoja treffejäkin.

Vierailija
25/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa ei voi voittaa, teet niin tai näin niin pieleen menee. Kun pitää tällaisten asioiden välillä pähkäillä, niin parempi vaan heittää kolikkoa.

Vierailija
26/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos ei ole varaa tarjota kahvia tai kaljaa, niin sitten on aivan turha miettiä että miksi on sinkku. Kyse ei ole siitä että nainen olisi maksullista seuraa jos sille on jotain tarjonnut, vaan että kyseessä on ele.

Jos ei ole sitä yhtä kaljaa tai kahvia valmis tarjoamaan ekoilla treffeillä, niin tuskin ikinä myöhemminkään koskaan mitään. Olen ehdottomasti 50-50 kulujen kannalla, koska olen itse hyvätuloinen, mutta jos mies ei koskaan voi ostaa mulle suklaata, kukkia tai saunakaljaa, niin mitäpä sitä itsekään viitsii toisen eteen nähdä vaivaa?

Sitä siis saa mitä tilaa.  Jos et ole yhtään valmis panostamaan toiseen, niin miksi hän olisi kiinnostunut panostamaan sinuun?

Vierailija
27/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos ei ole varaa tarjota kahvia tai kaljaa, niin sitten on aivan turha miettiä että miksi on sinkku. Kyse ei ole siitä että nainen olisi maksullista seuraa jos sille on jotain tarjonnut, vaan että kyseessä on ele.

Jos ei ole sitä yhtä kaljaa tai kahvia valmis tarjoamaan ekoilla treffeillä, niin tuskin ikinä myöhemminkään koskaan mitään. Olen ehdottomasti 50-50 kulujen kannalla, koska olen itse hyvätuloinen, mutta jos mies ei koskaan voi ostaa mulle suklaata, kukkia tai saunakaljaa, niin mitäpä sitä itsekään viitsii toisen eteen nähdä vaivaa?

Sitä siis saa mitä tilaa.  Jos et ole yhtään valmis panostamaan toiseen, niin miksi hän olisi kiinnostunut panostamaan sinuun?

Norjassa on ihan normia puolittaa laskut.

Vierailija
28/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aloituksestasi huomaa kyllä, miten yhdentekevä tämä asia sinulle on.

Kukaan ei trollaa, jos asia ei mene itsellä tunteisiin ja pahasti.

Vierailija
29/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi vaan alusta asti muuten koko homma lähtee väärällä mielikuvalla sinusta käyntiin.

Vierailija
30/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukoille ollaan sanottu kukista ja suklaista ennen kuin lähtivät tapaamaan baltialaisia. Siltikin osa unohti. Älä deittaa suomalaista kukkien toivossa, niitä ei välttämättä tule.

Vierailija
31/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsästäjän mies kirjoitti:

tarjoaa ison tuopin tai jos lonkeron tai siiderin. Voi kysyä mitä otat. Jos juoma katoaa nopeasti huiviin, olet löytänyt sielunkumppanin.

Jos on oikea metsästäjä, niin siinä tapauksessa juoksee saaliin kiinni, taittaa sen niskat ja pistää vartaaseen paistumaan. Muu on neiteilyä.   Tai jos juo, ottaa jorpakosta vettä, keittää sen ja naamariin. Noi kaikki helkutin vedenpuhdislaitosten puhdistusjutut on niin kuvottavia.

Vierailija
32/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Identifioidu väliaikaisesti naiseksi niin on helpompaa, voitte jutella sit tyttöjen kans rennosti

THL SEAL OF APPROVAL

Samaa voisi käyttää "miesvaltaisten alojen" tilastoinnissa. ja 

Vierailija
33/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Miksi naiset ette tarjoa miehelle iltaa?

Vierailija
34/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Uskon 50/50. En halua ostaa ketään,enkä koe olevani myytävänä.

Vierailija
35/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Ei tarvitse, miehiä saa ihan ilmaiseksikin sänkyynsä.

Vierailija
36/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Aloituksestasi huomaa kyllä, miten yhdentekevä tämä asia sinulle on.

Kukaan ei trollaa, jos asia ei mene itsellä tunteisiin ja pahasti.

Taasko siellä nähdään pikku-ukkoja ja kuvitellaan, että jos aloittaja on mies niin kaikki trolliviestit on tietenkin häneltä. Mikset kuvittele samaa naisten aloittamissa ketjuissa? Onko sinulla joku sukupuolipakkomielle?

Vierailija
37/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Kyse on kutsumisesta. Jos mies kutsuu tai pyytää, miten nyt asia ilmaistaan, naisen treffeille niin kohteliasta ja oman itsensä ja mahdollisen suhteen kannalta suositeltavaa on, että ei sitten kutsunsa jälkeen tokaise naiselle: niin, sitten sinä tarjoat illan.

Kuulostaako kivalta miesehdokkaalta?

Jos ensimmäiset treffit - miehen tarjoamine kaffeineen - menevät niin hyvin, että jatkoa seuraa niin ihan varmaan nainenkin sitten tarjoaa miehelle ne kahvit tai kaljat. Tai jotain vastaavaa.

Mies voi itse sitten päätellä miten toimii jos nainen ei edelleenkään tarjoa mitään koskaan. Hän voi silloin päättää sopiiko nainen hänelle kaikesta huolimatta vai lopettaako tapailun.

Tämä tulee ilmi varmaan melko nopeasti. Montaa kahvia mies ei joudu yksipuolisesti maksamaan ellei niin halua.

Minä miehenä ottaisin sen valtavan rahallisen riskin 😊 ja tarjoaisin naiselle kahvit. Jopa pullan kera.

Kyse ei ole siitä, että "miksi se nainen ei tarjoa". Vaan siitä, että

"miksi mies ei tarjoaisi".

Kun kutsun kylään kaverini, niin tietenkin minä kutsujana tarjoan hänelle jotain, en edes ajattele siinä olevan jotain outoa. Tai, että en voi ketään kutsua mihinkään ja tarjota jotain kun pelkään niin kovin, että häviän muutaman euron. Se ihminenhän on siinä tarkein ja hänen seuransa.

Onko sana vieraanvaraisuus ja hyvät tavat lainkaan tuttu nykyään?

Vierailija
38/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Kyse on kutsumisesta. Jos mies kutsuu tai pyytää, miten nyt asia ilmaistaan, naisen treffeille niin kohteliasta ja oman itsensä ja mahdollisen suhteen kannalta suositeltavaa on, että ei sitten kutsunsa jälkeen tokaise naiselle: niin, sitten sinä tarjoat illan.

Jos ensimmäiset treffit - miehen tarjoamine kaffeineen - menevät niin hyvin, että jatkoa seuraa niin ihan varmaan nainenkin sitten tarjoaa miehelle ne kahvit tai kaljat. Tai jotain vastaavaa.

Mies voi itse sitten päätellä miten toimii jos nainen ei edelleenkään tarjoa mitään koskaan. Hän voi silloin päättää sopiiko nainen hänelle kaikesta huolimatta vai lopettaako tapailun.

Tämä tulee ilmi varmaan melko nopeasti. Montaa kahvia mies ei joudu yksipuolisesti maksamaan ellei niin halua.

Minä miehenä ottaisin sen valtavan rahallisen riskin 😊 ja tarjoaisin naiselle kahvit. Jopa pullan kera.

Kun kutsun kylään kaverini, niin tietenkin minä kutsujana tarjoan hänelle jotain, en edes ajattele siinä olevan jotain outoa. Tai, että en voi ketään kutsua mihinkään ja tarjota jotain kun pelkään niin kovin, että häviän muutaman euron. Se ihminenhän on siinä tarkein ja hänen seuransa.

Tiedän oikein hyvin mistä on kyse.

Naurattaa vain ettei se koske naisia. Samaan aikaan miehen pitää tehdä vaikutus (ei naisen) jotta nainen saa suorittaa valinnan,a kerrotaan ettei nainen kuitenkaan ole ostettavissa.

Vierailija
39/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Naurattaa vain ettei se koske naisia. Samaan aikaan miehen pitää tehdä vaikutus (ei naisen) jotta nainen saa suorittaa valinnan,a kerrotaan ettei nainen kuitenkaan ole ostettavissa.

Tekisi mieli jo noitua. Tuolla on niitä mitkä lähtee vaikka metsänpeikon mukaan rahasta ja sitten minun kaltaisia ketkä haluaa kustantaa oman elämisensä. Mun kanssa edetään treffeiltä asti puolituksella.

Ellet kelpaa, niin en lähde mukaan edes maksusta.

Vierailija
40/77 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

Ostettavissa kahvikupilla? Tajuatko, miten idioottimainen tuo väite on? Ensinnäkin se on kahvila, jolle maksetaan, ei nainen. Toiseksi kyse on 2-3 eurosta, jos puhutaan kahvilasta, ja jos on yhtään kokemusta treffailusta niin ymmärtää kyllä, ettei ensitapaamisella kannata lähteä mihinkään kalliimpaan paikkaan/sellaiseen, missä ei voi kohteliaasti irtautua tapaamisesta jo puolen tunnin kuluttua. Jos ei ole kolmea euroa sijoittaa tapaamiseen niin ei se nainen ihan oikeasti kiinnosta.

Meillä maksetaan kulut 50/50. Olen tarjonnut puolisolleni ulkomaanmatkoja, konsertteja, elokuvakäyntejä, kaljoja ja vaikka mitä. Sillä ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa, että jos mies ehdottaa tapaamispaikaksi kahvilaa niin odotan hänen tarjoutuvan maksamaan sen teekupillisen jonka ostan viettääkseni aikaa hänen seurassaan.