Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tervetuloa Kotiin- ohjelma. Excuse me! WTF?!

Vierailija
18.04.2014 |

Häh, ihminen pistetään kotootaan pois jonnekin siksi aikaa, kun remppa ja kameraporukka menee tämän kotiin riehumaan. Siis pistetään jollain verukkeella asukas jonnekin ja salaa rempataan, revitellään ja kuvataan!!!?

Siis miten noi uskaltaa? Jos sattuisi itselleni, niin vetäisin koko sakin oikeuteen. Ei kenenkään kotiin VOI mennä ilman lupaa ja vieläpä rempata!! Kaikenlisäksi tämä jakso jota nyt katson, niin tän naisen elämä repostellaan "ystävien" toimesta; kerrotaan naisen parisuhdetaustat ja erot, rahaongelmat, terveysongelmat!! Remppaporukka kiertää kauhistellen siivoamatonta asuntoa ympäri, haukkuu ja parjaa sisustuksen ja sotkun... Joo, ihminen voi jättää siivoamatta joskus, varsinkin kun ei tiedä, että KAMERARYHMÄ tulee kuvaa sotkun :D

TÖRKEETÄ!!! Menee kyllä koko ohjelman ajatus niin yli hilseen! Ja mistä ne on saanut avaimet tonne kotiin?! Murtautuvatko ne? Tai sitten avulias "ystävä" avaa vara-avaimilla ovet... Mitäh vittua?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 19:35"]Onko se joka ohjelmassa oleva mies se joku Hunks-tyyppi? Ainakin ihan saman näköinen...

[/quote]

Se on BB-Perttu vm 2005 tai 2006 :)

Vierailija
2/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ihmeen tutun näköinen olikin. Jostain oli tuttu. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen tietää etukäteen

Vierailija
4/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesi ole hirveästi katsonut ohjelman jenkkiversiota?

Vierailija
5/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikkeen on asianomaisen lupa. Ja eiköhän lupa irtoa aikas helposti, siis niihin yksityisasioidenkin tonkimisiin, kun omaa kotia rempataan siten, että homma tulis omin kustannuksin maksamaan maltaita. Sisustussuunnittelija jo yksistään kova juttu.

Vierailija
6/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP koko ohjelma.

Vierailija
7/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kattonu jenkkiversiota. Millanen SE sitten on?! Ekaa krtaa katoin tätäkin ja sain käsityksen, että naisella ei ollu mitään tietoa tosta rempasta, kun kerran se piti huijata jonnekin muualle oikeen huijaamalla huijaamalla. Ja joku tossa päivitteli, että mitähän se tästä tykkää, mitä jos se suuttuu? Tms...ap

Vierailija
8/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP? varamiespalvelu?

Vierailija
9/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. En todellakaan käsitä, mikä idea on tunkeutua toisen kotiin, oli se siten millaisssa kuosissa tahansa, ja tehdä siellä omin päin remonttia ja sisustusratkaisuja. Onneksi minulla ei ole sellaisia "ystäviä", jotka haluaisivat "ilahduttaa" minua myllerretyllä kodillani. Tietävät, että olen varsin ärhäkkä akka ja että saisivat kuulla kunniansa omapäisistä touhuistaan.

Olen nähnyt joitakin amerikkalaisia vastaavanlaisia asutojen remontointeja enkä ole aina ollut ihan varma, onko asukas ollut onnellinen uudistetusta kodistaan. Samantapainen ohjelmasarjahan pyöri meilläkin aika monta vuotta sitten. Mieleeni jäi erityisesti yksi jakso, jossa nuoren tytön yksiö remontoitiin ja stailattiin "nuorekkaaksi" = kammottavaksi. Tytön reaktio oli rehellinen raivo ja hillitön itku. Asunto oli pilattu täysin. Oli remonttiporukka vähän vaivaantunut! Eikä ihme. Vaikka minulle esiteltäisiin kaikki muutossuunnitelmatkin etukateen eikä vain pyydettäisi lupaa remonttiin, kieltäytyisin ehdottomasti. Minun kotiani ja minun yksityisasioitani ei vain pöyhitä julkisuudessa.

Vierailija
10/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samaa mieltä ap:n kanssa

Vierailija
11/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se asukas antaa luvan nauhoituksen näyttämiseen tv:ssä. En tiedä onko koskaan käynyt niin, että lupaa ei olekaan annettu ja remontit tehty.

Mutta aika riskihommaa, varsinkin kun monissa tapauksissa pihalle on tuotu roskalava, jonne remonttiporukka on heitellyt ties sun vaikka mitä. Mistä ne tietää mikä nippeli on omistajalleen tärkeä?

Vierailija
12/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ikimaailmassa suostuis ko. ohjelmaan. Aika riskaabelia ilmoittaa tohon ketään...

Vierailija
13/16 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joka ohjelmassa oleva mies se joku Hunks-tyyppi? Ainakin ihan saman näköinen...

Vierailija
14/16 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana yhdessä jaksossa ja kysyin kyllästymiseen asti, säilytetäänkö "roskiin" menevät asiat niin että ne saadaan takaisin, jos asiakas saa sätkyn niiden menettämisestä.  Kerroin myös, että itse harkitsisin sarjamurhaajan uraa, jos joku tulisi kotiini "sisustamaan" ilman suostumustani - tai edes suostumuksellani.  Täytyy sanoa, että ohjelman tekoon osallistuneet ihmiset tekivät parhaansa kaikessa - ja sitä "kaikkea" ei täältä netistä löydy.

Vierailija
15/16 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka ne remonttitarvikkeet ja uudet huonekalut maksaa??

Vierailija
16/16 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 18:21"]

VMP? varamiespalvelu?

[/quote]

Vähä-älyinen MieliPuoli.