Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 15-vuotiaasi Ruisrockiin yms. festareille?

Vierailija
18.04.2014 |

Yhdessä keskustelussa äiti kertoi tyttärensä (15v) menevän kesällä Ruisrockiin ja äiti sai hyvin tuomitsevan kommentin 15-vuotiaan päästämisestä festareille. Hölmistyin itse, sillä ajatus 15-vuotiaasta festareilla on mielestäni ihan normaali. Siksi kysynkin AV:ltä, onko 15-vuotiaiden festareilla käyminen "hyvästä" vai "pahasta"?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsellä voisi mennä. Illalla / yöllä en päästäisi.

Vierailija
42/48 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin aika nuorena festareilla, jo ennen kuin olin 15. Virallisesti lähdettiin katsomaan bändejä, yövyttiin kavereiden kanssa jossain kaverin vanhempien mökillä. Todellisuudessa heiluttiin ympärikännissä, monesti meni filmi poikki ja sinne yöpaikkaan mentiin välillä liftaten, välillä polkupyörillä. Ihme ettei koskaan sattunut mitään, ettei loukkaanuttu tai ketään raiskattu. Sellaiseen vaaraan en halua lapsiani asettaa.

nro. 27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
44/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi toiseen kaupunkiin mutta jos samassa niin päästäisin mutta tekisin selväksi että kotiin yöksi ja mitään eu juoda. Kannattaisi päästää mielummin weekend festareille,siellä ei oo mahdollisuutta tommosee festariörveltämiseen koska ne on vaan klo 12 asti ja kestää pari päivää,ja siellä on täysikäsille oma alue missä tarjoillaan alkoholia,alaikäiset ei sinne pääse. Eri asia jos se hankkii muualta ne sidukat.

Vierailija
45/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin Ruisrockiin 16-vuotiaana kaverin kanssa (200km matkaa) ja yövyimme koulumajoituksessa. Vanhemmat eivät suostuneet leirimajoitukseen. Mielestäni oli ihan fiksu ratkaisu. Bändejä kuitenkin mentiin katsomaan ja lähikaupasta taidettiin saada ostettua muutamat siiderit. Ei mitään örveltämistä ja hauskaa oli joka tapauksessa. Voin kuitenkin kuvitella, että huonostikin voi mennä jos ei ole järkeä päässä. 

Vierailija
46/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei chillaa nyt vähän :Dd

Vierailija
47/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulin teininä  raskaaksi festareilla, en vielä tänä päivänä tiedä ukka on lapseni isä. pidin toki lapsen 

Vierailija
48/48 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi.

t. 18-, 17- ja 14-vuotiaiden äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä