Onko sulle käynyt niin, että tapaat miestä pari kertaa, harrastatte seksiä (koko viikonlopun)ja sit jättää?
Kävi treffeillä ton meidän "jutun" aikana. Muutama päivä tuon yhteisen viikonlopun jälkeen sanoi että tapasi "sen oikean" eikä halua enää tavata mua. Onko muille käynyt näin? Mitä oikein tapahtui?
Tavattiin muutamia kertoja, kaikilla kerroilla ei ollut seksiä, ja tosiaan vietettiin koko viikonloppu yhdessä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt, kun ei äijällä ollut koskaan aikaa tavata kuin korkeintaan yhden illan ja yön verran. Maailman kiireisin ihminen ehkä? Ei siinä koko viikonloppua ehtinyt harrastamaan. Aamulla alkoi hyvissä ajoin vihjailemaan että voisin jo lähteä. Kaksi kertaa tapahtui tämä (aiemmin oltiin kyllä tavattu pariin otteeseen ilman yökyläilyä) ja sit ilmoitti että ei kiinnostakaan, melko selvästi ilmaisi että parempi löytyi. Helppo päätellä että oli tapaillut samalla muitakin.
Miten ilmaisi ton että parempi löytyi? Oliko sulle selvää, että tapailette muitakin samalla?
En kerro sanasta sanaan mutta sen verran selkeästi ettei jäänyt suuremmin varaa muille tulkinnoille. Ja ei, ei ollut selvää. Minä en muita tapaillutkaan ja olin keskustelujemme pohjalta siinä käsityksessä että ei tapaile hänkään. Mutta mitä ilmeisimmin olin käsittänyt väärin.
En todellakaan tiedä miten nykyaikana pitäisi löytää pitempiaikainen seurustelukumppani monogamiseen suhteeseen. Miehet eivät halua tutustua ilman seksiä, mutta seksin jälkeen he siirtyvät seuraavaan tai pyörittävät jokin aikaa monta kerrallaan.
Jos en mene sänkyyn, juttu loppuu siihen kun "pihtaria ei kukaan halua" (olisin siis parisuhteessa erittäin aktiivinen mutta sehän ei heitä kiinnosta). Puhutaan koejosta eli minun tulisi tehdä ties mitä temppuja ja toivoa että miestä miellyttää, vaikkei hänellä ole aikomustakaan olla kanssani, kun kiinnostaa ne 10 muuta joilta viestiä piippaa jatkuvasti.
Kun en tuollaiseen pysty vaan haluan ensin tutustua ja saada vähän tunnetta, ja kokea aitoa yhteyttä ja läsnäoloa eikä vain fyysistä tarpeiden tyydytystä, olenkin sitten totaalisen yksin.
Tommosia liian monet miehet on. Eihän ne muuta ole vaillakaan kuin seksiä, vaikka ovat aviossakin. Miksi eivät vonkaa vaimoltaan?
Mies on luotu siittämään! Ei kai kukaan jaksa samaa muijaa kauan polkee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt, kun ei äijällä ollut koskaan aikaa tavata kuin korkeintaan yhden illan ja yön verran. Maailman kiireisin ihminen ehkä? Ei siinä koko viikonloppua ehtinyt harrastamaan. Aamulla alkoi hyvissä ajoin vihjailemaan että voisin jo lähteä. Kaksi kertaa tapahtui tämä (aiemmin oltiin kyllä tavattu pariin otteeseen ilman yökyläilyä) ja sit ilmoitti että ei kiinnostakaan, melko selvästi ilmaisi että parempi löytyi. Helppo päätellä että oli tapaillut samalla muitakin.
Miten ilmaisi ton että parempi löytyi? Oliko sulle selvää, että tapailette muitakin samalla?
En kerro sanasta sanaan mutta sen verran selkeästi ettei jäänyt suuremmin varaa muille tulkinnoille. Ja ei, ei ollut selvää. Minä en muita tapaillutkaan ja olin keskustelujemme pohjalta siinä käsityksessä että ei tapaile hänkään. Mutta mitä ilmeisimmin olin käsittänyt väärin.
Älä välitä! Jätkälle jää varmasti lopulta luu kouraan! :D Äläkä sitten enää sitä jätkää huoli, jos vielä alkaa tunkemaan. Fy!
Ei ole käynyt, mutta varmaan jotkut miehet tapailevat useampaa naista samaan aikaan ja testauksen jälkeen tekevät sitten päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tiedä miten nykyaikana pitäisi löytää pitempiaikainen seurustelukumppani monogamiseen suhteeseen. Miehet eivät halua tutustua ilman seksiä, mutta seksin jälkeen he siirtyvät seuraavaan tai pyörittävät jokin aikaa monta kerrallaan.
Jos en mene sänkyyn, juttu loppuu siihen kun "pihtaria ei kukaan halua" (olisin siis parisuhteessa erittäin aktiivinen mutta sehän ei heitä kiinnosta). Puhutaan koejosta eli minun tulisi tehdä ties mitä temppuja ja toivoa että miestä miellyttää, vaikkei hänellä ole aikomustakaan olla kanssani, kun kiinnostaa ne 10 muuta joilta viestiä piippaa jatkuvasti.
Kun en tuollaiseen pysty vaan haluan ensin tutustua ja saada vähän tunnetta, ja kokea aitoa yhteyttä ja läsnäoloa eikä vain fyysistä tarpeiden tyydytystä, olenkin sitten totaalisen yksin.
Ei tämä pidä paikkansa. Minulla on hyviä miehiä tunkenut ovista ja ikkunoista pysyvää parisuhdetta varten. Eivät vain ole olleet juuri se oikea. Mutta on todella paljon miehiä jotka haluaa jotain vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sai sen mitä kaipasikin eli hetken huvituksen sekä uuden kokemuksen. Sulla ei ollu enempää annettavaa, joten neext! Kannattaa laskea rimaa, jos haluat sitoutumista.
Laskea rimaa? Eikö nostaa? Vai mitä tarkoitat?
Nyt on puhe ulkoisesta rimasta, minkä perusteella nuo tindermiehet hyvin pitkälle seuloutuvat. Henkisesti jokainen tuntee vetoa milloin mihinkin.
Älkääkä olko naiset niin tyhmiä, että uskotte noihin En hae yhden illan juttuja-löpinöihin. Tuo kertoo ettei miehen taso vain riitä semmoiseen sormien napsautukseen, mutta mielestäni on jokseenkin epäilyttävää mainita tuosta mitään.
Ei, koska en harrasta tuollaisia suhteita. Tutustun mieheen kunnolla ja moraalikäsitykseni mukaan seksi kuuluu avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä! Jätkälle jää varmasti lopulta luu kouraan! :D Äläkä sitten enää sitä jätkää huoli, jos vielä alkaa tunkemaan. Fy!
Joo en todellakaan huolisi, jäi sen verran huono maku siitä ihmisestä. Mutta eipä taida olla sitä pelkoa että enää yrittäisi, mennyt jo hyvän aikaa tästä. Eiköhän hänellä ole ihan uudet kuviot jo.
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin on vain ulkoinen rima liian korkealla tinderöidessä ja seulot niitä samoja häntäheikkejä. Kyllä tavallisia miehiä sitoutuminen kiinnostaisi huomattavasti enemmän.
Ei onneksi, mutta sellaista kyllä että vaikutetaan olevan kiinnostuneita ja sitten kun lämpeen niin ei ollakaan. Tosi raastavaa. Ei jaksa ottaa ketään tosissaan.
Suurkul kirjoitti:
Mies on luotu siittämään! Ei kai kukaan jaksa samaa muijaa kauan polkee!
Suomessa miehet eivät kyllä ole onnistuneet siittämään naisia. Tämä käytös aiheuttaa vaan, että naiset jättävät miehet panemaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en harrasta tuollaisia suhteita. Tutustun mieheen kunnolla ja moraalikäsitykseni mukaan seksi kuuluu avioliittoon.
Siirry uusille metsästysmaille ;)
Mies saattoi vaan sanoa noin koskatoi on helpoin tapa dumpata. Myös se että palasinkin takaisin yhteen kesän kanssa. Tällöin uusi tuttavuus harvemmin jää ruikuttamaan perään.
Rimasulkeiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinullakin on vain ulkoinen rima liian korkealla tinderöidessä ja seulot niitä samoja häntäheikkejä. Kyllä tavallisia miehiä sitoutuminen kiinnostaisi huomattavasti enemmän.
Eikähän jokainen nainen ole mieluummin yksin kuin ihmisen kanssa joka ei miellytä. On onni että valinnan mahdollisuus on olemassa.
No siis on mulka ollut pikaromansseja. Mutta jos olen ollut miehen suhteen tosissani, en ole aloittanut romanssia välittömästi. Ensin on ollut tapailua, eli 2-3 treffiä, jonka jälkeen päätös.428
Miksi ihmiset, jotka ilmeisesti haluavat seurustella vakituisessa suhteessa, ehkä ajan kanssa mennä naimisiin ja perustaa perheen, lähtevät tähän tapailujuttuun alun perinkään?
Jos haluaa seurustella, niin eikö kannattaisi aloittaa siitä seurustelusta sitten? Seksi tulee kyllä ajan kanssa mukaan kuvioon, ei sen kanssa tarvitse hosua. Samalla tulee helposti raakattua pois ne kandidaatit, jotka ovat vain seksin perässä. Säästyy molemmilta aikaa.
Mikä juttu se sitten on, joka tekee jostakusta sen oikean?