Onko sulle käynyt niin, että tapaat miestä pari kertaa, harrastatte seksiä (koko viikonlopun)ja sit jättää?
Kävi treffeillä ton meidän "jutun" aikana. Muutama päivä tuon yhteisen viikonlopun jälkeen sanoi että tapasi "sen oikean" eikä halua enää tavata mua. Onko muille käynyt näin? Mitä oikein tapahtui?
Tavattiin muutamia kertoja, kaikilla kerroilla ei ollut seksiä, ja tosiaan vietettiin koko viikonloppu yhdessä.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Noinhan siinä käy, että narsistisesti viallinen mies jättää, mutta on jonkun ajan päästä pyrkimässä takaisin. Virhe tapahtuu sillä hetkellä kun päästät sen takaisin elämääsi.
Voi mennä paljonkin aikaa, mutta nuo muistaa aina mistä on joskus saanut huomiota. Se vallankäyttö pönkittää niiden häilyvää itsetuntoa.
Kun se on kerran lähtenyt, sun ei tarvi olla myöhemmin kiitollinen, että se suostuu taas sun kanssa olemaan.
Arvostakaa itseänne, älkää suostuuko pelinappuloiksi.
Hälytyskellojen pitäisi kyllä soida lujaa siinä kohtaa jos aiemmin jättänyt onkin yllättäin pyrkimässä takaisin, varsinkin jos aikaa on kulunut jo reippaasti. Kuinka monella normaalilla ihmisellä on edes pokkaa ottaa yhteyttä tyyliin vuosien päästä? Ei varmasti kovin monella, ainakaan jos on jättänyt toisen aiemmin tökerösti (samaan tyyliin kuin vaikka tuossa aloituksessa). Vain sellaisella ihmisellä on, joka ei ajattele tehneensä mitään väärää.
Rimasulkeiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tiedä miten nykyaikana pitäisi löytää pitempiaikainen seurustelukumppani monogamiseen suhteeseen. Miehet eivät halua tutustua ilman seksiä, mutta seksin jälkeen he siirtyvät seuraavaan tai pyörittävät jokin aikaa monta kerrallaan.
Jos en mene sänkyyn, juttu loppuu siihen kun "pihtaria ei kukaan halua" (olisin siis parisuhteessa erittäin aktiivinen mutta sehän ei heitä kiinnosta). Puhutaan koejosta eli minun tulisi tehdä ties mitä temppuja ja toivoa että miestä miellyttää, vaikkei hänellä ole aikomustakaan olla kanssani, kun kiinnostaa ne 10 muuta joilta viestiä piippaa jatkuvasti.
Kun en tuollaiseen pysty vaan haluan ensin tutustua ja saada vähän tunnetta, ja kokea aitoa yhteyttä ja läsnäoloa eikä vain fyysistä tarpeiden tyydytystä, olenkin sitten totaalisen yksin.
Sinullakin on vain ulkoinen rima liian korkealla tinderöidessä ja seulot niitä samoja häntäheikkejä. Kyllä tavallisia miehiä sitoutuminen kiinnostaisi huomattavasti enemmän.
En käytä Tinderiä. En lähesty erityisen komeita (pelkään liian komeita, en ole missi). Ihan tavallisia miehiä olen kohdannut. Tämä kun on tavallista nykyään.
Sitä paitsi, ei minulla ole velvollisuutta päällepäin nähdä kuka on häntäheikki. Sehän nimenomaan selviää tapaillessa. Turhauttaa vaan kun mitään muuta ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan tiedä miten nykyaikana pitäisi löytää pitempiaikainen seurustelukumppani monogamiseen suhteeseen. Miehet eivät halua tutustua ilman seksiä, mutta seksin jälkeen he siirtyvät seuraavaan tai pyörittävät jokin aikaa monta kerrallaan.
Jos en mene sänkyyn, juttu loppuu siihen kun "pihtaria ei kukaan halua" (olisin siis parisuhteessa erittäin aktiivinen mutta sehän ei heitä kiinnosta). Puhutaan koejosta eli minun tulisi tehdä ties mitä temppuja ja toivoa että miestä miellyttää, vaikkei hänellä ole aikomustakaan olla kanssani, kun kiinnostaa ne 10 muuta joilta viestiä piippaa jatkuvasti.
Kun en tuollaiseen pysty vaan haluan ensin tutustua ja saada vähän tunnetta, ja kokea aitoa yhteyttä ja läsnäoloa eikä vain fyysistä tarpeiden tyydytystä, olenkin sitten totaalisen yksin.
Ei tämä pidä paikkansa. Minulla on hyviä miehiä tunkenut ovista ja ikkunoista pysyvää parisuhdetta varten. Eivät vain ole olleet juuri se oikea. Mutta on todella paljon miehiä jotka haluaa jotain vakavaa.
Kiva kuulla. Itse en ole tavannut yhtäkään. Ylipäätään miehiä on vähän ja sitten kun kerran parissa vuodessa löytyy vähän jotain, se menee tuohon pelaamiseen. Mistä sinä näitä parisuhdemiehiä löydät?
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö sänkyyn ennen kuin olette kunnolla tutustuneet mieheen!! Jos mies on aidosti tosissaan kiinnostunut, hän arvostaa ja kunnioittaa sinua niin paljon, että jaksaa kyllä odottaa seksiä! Jos ei jaksaisi odottaa, kertoo se että mies ei ole valmis panostamaan sinuun. Jos taas jättää kun on saanut seksiä niin sekin kertoo arvostuksen puutteesta. Oikeasti rakastunut ja naistaan arvostava mies kyllä näyttää sen. Aivan ensimmäiseksi naiset: arvostakaa itseänne!!!
En menekään. Mutta se tarkoittaa sitä että olen ollut koko elämäni yksin. Ei tämäkään mitään herkkua ole. Vuodet ovat vierineet ja vierestä ei koskaan herää kukaan. Onko tämä sitten jotenkin ihanaa elämää.
Ei ole käynyt noin, koska en harrasta seksiä ennen kuin olemme pari-kolme kuukautta tapailleet ja molemmat haluavat suhdetta. Harrastan siis seksiä vain parisuhteessa. Kun ei heti välittömästi "anna", niin huomaa, onko mies tosissaan kiinnostunut.
Ja ps. en itse usko ollenkaan siihen, että kumppani pitäisi äkkiä "koeajaa", jotta tietää toimiiko seksi ja kannattaako edes tavata uudelleen. Jos molemmat ovat aidosti kiinnostuneita toisistaan ja yhdessä olosta, niin silloin se seksi kyllä toimii tai ainakin alkaa toimia yhdessä harjoitellessa.
Ei ole käynyt kun en harrasta seksiä kuin vain parisuhteessa. Eli en koskaan, tällä menolla..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt noin, koska en harrasta seksiä ennen kuin olemme pari-kolme kuukautta tapailleet ja molemmat haluavat suhdetta. Harrastan siis seksiä vain parisuhteessa. Kun ei heti välittömästi "anna", niin huomaa, onko mies tosissaan kiinnostunut.
Ja ps. en itse usko ollenkaan siihen, että kumppani pitäisi äkkiä "koeajaa", jotta tietää toimiiko seksi ja kannattaako edes tavata uudelleen. Jos molemmat ovat aidosti kiinnostuneita toisistaan ja yhdessä olosta, niin silloin se seksi kyllä toimii tai ainakin alkaa toimia yhdessä harjoitellessa.
Näin minäkin olen toiminut. Ja sen seurauksena jäänyt yksin. Ei minusta ole kukaan mies kiinnostunut kuin seksimielessä ja itse olisin halunnut tutustua ihmisinä mieluummin.
Eli en ilmeisesti ole vaan sitten sitä "vaimomatskua". Kumma kun kaikenmaailman väkivaltaiset Tuksut, Martiinat, Maisat sun muut moraalittomat turhimot on sellaisia sitten. Mä en edes vaadi rahaa, en luksusta, en mitään ihmeellistä. Vain että joku mies haluaisi minut ja rakastaisi aidosti juuri minua, eikä että olen vain koeajettava kone tai jonkun peräkammarinpojan itsetuntobuusti. Kindermunan sormus kelpaisi, että pääsisin edes kihloihin sellaisen miehen kanssa, joka oikeasti haluaa juuri minut. Mutta ei voi mitään kun en kelpaa. Enkä lähde mitään silareita ja huulitäytteitä ottamaan. Myönnän mieluummin tappioni.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos aitoa kiinnostusta ja tunteita on molemmin puolin, ei suhde kyllä seksiin kaadu. Jos tulee seksin jälkeen jätetyksi, se kertoo ihan yksinkertaisesti siitä ettei jättäjä ollut alunperinkään kiinnostunut eikä syviä tunteita ollut. Ihan sama mitä selittää, tuo on totuus.
Noinhan siinä käy, että narsistisesti viallinen mies jättää, mutta on jonkun ajan päästä pyrkimässä takaisin. Virhe tapahtuu sillä hetkellä kun päästät sen takaisin elämääsi.
Voi mennä paljonkin aikaa, mutta nuo muistaa aina mistä on joskus saanut huomiota. Se vallankäyttö pönkittää niiden häilyvää itsetuntoa.
Kun se on kerran lähtenyt, sun ei tarvi olla myöhemmin kiitollinen, että se suostuu taas sun kanssa olemaan.
Arvostakaa itseänne, älkää suostuuko pelinappuloiksi.