Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulle käynyt niin, että tapaat miestä pari kertaa, harrastatte seksiä (koko viikonlopun)ja sit jättää?

hfd
05.12.2020 |

Kävi treffeillä ton meidän "jutun" aikana. Muutama päivä tuon yhteisen viikonlopun jälkeen sanoi että tapasi "sen oikean" eikä halua enää tavata mua. Onko muille käynyt näin? Mitä oikein tapahtui?
Tavattiin muutamia kertoja, kaikilla kerroilla ei ollut seksiä, ja tosiaan vietettiin koko viikonloppu yhdessä.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höllmöyttä vai höveliäisyyyttä.

Vierailija
62/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tosin minä olin puheiden mukaan "se oikea", mutta oli sitten se toinenkin, ja minut heitettiin töykeästi ulos.

Huh huh, tainnut olla sekin mies melkoinen saalis. Näinköhän sitä toista olisi enää kiinnostanut jos olisi tiennyt mitä mies oli sinulle puhunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö sänkyyn ennen kuin olette kunnolla tutustuneet mieheen!! Jos mies on aidosti tosissaan kiinnostunut, hän arvostaa ja kunnioittaa sinua niin paljon, että jaksaa kyllä odottaa seksiä! Jos ei jaksaisi odottaa, kertoo se että mies ei ole valmis panostamaan sinuun. Jos taas jättää kun on saanut seksiä niin sekin kertoo arvostuksen puutteesta. Oikeasti rakastunut ja naistaan arvostava mies kyllä näyttää sen. Aivan ensimmäiseksi naiset: arvostakaa itseänne!!!

Vierailija
64/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan hänellä tavallaan tuo vapaus, jos kerran kyseessä on vain tapailu.

Ikävää silti ap:(

Mitä, ovatko miehetkin saaneet tuon oikeuden? Mä harrastin tota ennen kuin tapasin mieheni. Ihanaa tapailla pari kertaa ja jos ei tunnu siltä, niin sitten häviää kuvioista..

Vierailija
65/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ole sitä mieltä, ettei sänkyyn lainkaan pitäisi mennä. Olen aika seksuaalinen ihminen, joten minulle ihastumisen liittyy voimakas halu olla myös lähellä.

Joskus on kohdalle osunut pelimies, joka on esittänyt ihastunutta, vienyt treffeille ja lähetellyt runoja, ja sitten seksiviikonlopun jälkeen lähtenyt "exän luo". Olin silloin tosi nuori, ja otin sen oppina miehistä. Sen jälkeen ei ole tapahtunut. Joko olen itse lähtenyt ajatuksella vain ottaa koeajo, jolloin sillä ei ole väliäkään. Tai olen varmistanut, että mies on aidosti sekaisin minusta, ja valmis mihin tahansa.

Vierailija
66/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan hänellä tavallaan tuo vapaus, jos kerran kyseessä on vain tapailu.

Ikävää silti ap:(

Mitä, ovatko miehetkin saaneet tuon oikeuden? Mä harrastin tota ennen kuin tapasin mieheni. Ihanaa tapailla pari kertaa ja jos ei tunnu siltä, niin sitten häviää kuvioista..

Pitäs itekin alkaa tolle linjalle, varmistaen ensin että mies on vakavissaan kanssani ja tosissaan ihastunut minuun. Vielä heittäs pari loukkaavaa kommenttia ennen kuin katoaa kuvioista, niin että toiselle jäisi varmasti hyvä fiilis kaikesta.

Vierailija
67/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi seksiä parin tapailukerran jälkeen. Eli ei ole käynyt. Ja jos olisin mies, en haluaisi parisuhdetta naisen, joka harrastaa seksiä parin tapailukerran jälkeen, kanssa.

Vierailija
68/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäminen edellyttää oman ymmärrykseni mukaan sitä, että on oltu suhteessa, jossa on ylipäänsä mahdollista jättää eli erota. Itse en ymmärrä, miksi seksiä pitäisi pihdata, minusta sitä sopii ja kannattaa harrastaa heti, kun molemmat haluavat. Mutta vain siksi, että haluaa seksiä. Ei sen takia, että saisi toisen sitoutumaan parisuhteeseen tai saisi hänet kiinnostumaan enemmän. Vain sen seksin itsensä takia. Silloin ei tarvitse ikinä tuntea itseään hyväksikäytetyksi.

Vierailija
69/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäminen edellyttää oman ymmärrykseni mukaan sitä, että on oltu suhteessa, jossa on ylipäänsä mahdollista jättää eli erota. Itse en ymmärrä, miksi seksiä pitäisi pihdata, minusta sitä sopii ja kannattaa harrastaa heti, kun molemmat haluavat. Mutta vain siksi, että haluaa seksiä. Ei sen takia, että saisi toisen sitoutumaan parisuhteeseen tai saisi hänet kiinnostumaan enemmän. Vain sen seksin itsensä takia. Silloin ei tarvitse ikinä tuntea itseään hyväksikäytetyksi.

Eli toisin sanoen ihmisten, jotka eivät pysty harrastamaan pelkkää seksiä vaan siihen liittyy aina myös tunteet, ei pitäisi harrastaa seksiä ollenkaan.

Tähän päätelmään olen kyllä tullut itsekin.

Vierailija
70/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku random-pano "jätetään"? kertokaa ihmeessä 

Vierailija
71/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö sänkyyn ennen kuin olette kunnolla tutustuneet mieheen!! Jos mies on aidosti tosissaan kiinnostunut, hän arvostaa ja kunnioittaa sinua niin paljon, että jaksaa kyllä odottaa seksiä! Jos ei jaksaisi odottaa, kertoo se että mies ei ole valmis panostamaan sinuun. Jos taas jättää kun on saanut seksiä niin sekin kertoo arvostuksen puutteesta. Oikeasti rakastunut ja naistaan arvostava mies kyllä näyttää sen. Aivan ensimmäiseksi naiset: arvostakaa itseänne!!!

Naisetkin kyllä harrastaa seksiä ihan omaksi ilokseen. Jokainen toki tyylillään, mutta älä sinäkään ala ahtamaan naisia tai miehiä yhteen muottiin. -ohis 

Vierailija
72/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastan seksiä sen toisen ihmisen takia. Haluan oppia tuntemaan hänet ja sitoutua parisuhteeseen. Jos haluan pelkkää seksiä, minulla on kädet. Mutta niin on ihmiset erilaisia. Ikävää, jos ne erilaiset kohtaavat.

Vierailija
73/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva haluaa seurustella lähes tuntemattoman tyypin kanssa, joka menee heti sänkyyn... tällaisia miehiä ja naisia toki on, toivottavasti he kohtaavat toisensa.

Vierailija
74/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. En anna heti. Pelimiehiä voin pyörittää hetken antamatta.... 🤭

Vierailija
75/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ghostaus..

Vierailija
76/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on lupaillut liikoja... "Vaikuta oikealta mulle jne" ... Mies puhuu pehmeitä, jotta saisi..eli käytännössä valehtelee ja antaa kuvan, että halusi parisuhteen.. Tarkoituksena kutenkin ollut käyttää naista randomina.

Vierailija
77/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit sun muut sovellukset mahdollistaa tällaisen haahuilun ja perseilyn. 

Vierailija
78/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynään aina pitkään miestä ennen sänkyyn menoa.  Koitan noudattaa oma keksimäni sääntöä.  Seksiä saa harrastaa vaan sellaisen tosi  kivan ,  kunnollisen , hyvässä ammatissa olevan kanssa. Ninittäin  jos tulen rasksaaksi  kaikesta huolimatta , lapsella on niin hyvät geenit ja mies muutenkin  minun   mieleen, ja sitten minä voin rakastaa ja kasvattaa lapsen vaikka ilman  sitä isää. Aina se vauvan alku ainutkertainen, enkä voisi koskaan tehdä aborttia( omalle lapselle )sitä.

Vierailija
79/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynään aina pitkään miestä ennen sänkyyn menoa.  Koitan noudattaa oma keksimäni sääntöä.  Seksiä saa harrastaa vaan sellaisen tosi  kivan ,  kunnollisen , hyvässä ammatissa olevan kanssa. Ninittäin  jos tulen rasksaaksi  kaikesta huolimatta , lapsella on niin hyvät geenit ja mies muutenkin  minun   mieleen, ja sitten minä voin rakastaa ja kasvattaa lapsen vaikka ilman  sitä isää. Aina se vauvan alku ainutkertainen, enkä voisi koskaan tehdä aborttia( omalle lapselle )sitä.

Tuossa on vaan se että ihastuneena/rakastuneena saattaa nähdä potentiaalisena ehdokkaana lasten isälle myös sellaisen miehen, joka ei järjellä ajateltuna todellakaan olisi siihen kelvollinen. On kokemusta tällaisesta, enkä voi jälkikäteen kuin kiittää onneani ettei ehkäisy pettänyt. Yleensä vasta ihastuksen laannuttua näkee selvemmin.

Vierailija
80/89 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tosin minä olin puheiden mukaan "se oikea", mutta oli sitten se toinenkin, ja minut heitettiin töykeästi ulos.

Onko tää ap vai joku muu? Siis mies sanoi sulle että olet se oikea? Ja sit hetken kuluttua sanoi että sori, löysin nyt sen oikean toisaalta? Ei kauhean vakaan kuuloinen mies jos näin teki