Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimeä kauppa/myyjä jolle haluaisit antaa kiitosta hyvästä asiakaspalvelusta!

Vierailija
18.04.2014 |

Tuosta toisesta aspa keskustelusta tuli mieleen. Jotenkin on hankala kiittää myyjää, koska jotenkin tulee sellainen olo, että kuitenkin se on hänen työnsä.

Toisinaan jää kuitenkin todellakin hyvä mieli jossain kaupassa asioidessa, joten laita tähän missä ja tai keneltä olet saanut hyvää asikaspalvelua:)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokeskus Vapriikki Tampereella. Siellä saa joka kerta erittäin ystävällistä ja iloista palvelua!

Vierailija
2/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Keljon KappAhl Kylmälahdentiellä. Asiakaspalveluun on selvästi panostettu tuolla, kaikki myyjät ovat todella ystävällisiä. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apollonkadun pysäkin viereisessä pikku-Siwassa nuori nainen jolla lyhyt tukka. Aina tosi mukavan ja herttaisen oloinen. Muita ei tule nyt heti mieleen... Kiva ketju!

Vierailija
4/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa henkilökuntaa/palvelua (nämä tuli ekana mieleen) Helsingissä:

Kampin Guess

asematunnelin Lush

Kampin Matkahuolto (pakettipuoli)

Kirjasto 10

Kaisaniemen Kodin 1

Vierailija
5/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinnassa poltinahon sale.

Vierailija
6/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime aikoina pannut merkille että kaikki elintarvikekauppojen myyjät ovat nykyisin todella ystävällisen ja herttaisen oloisia meidän paikkakunnalla ainakin. Ja hirveän nuoria. Ne norsunv*unaamaiset vanhemmat akat joille ei uskaltanut puhua, katosivat jonnekin pari vuotta sitten. 

Vierailija
7/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 15:17"]

Jotenkin on hankala kiittää myyjää, koska jotenkin tulee sellainen olo, että kuitenkin se on hänen työnsä.[/quote]Toki on heidän työtään, mutta hyvä asiakaspalvelu ei suinkaan ole mikään itsestäänselvyys vaikka joku yritys niin itsensä brändäisikin.

OFFTOPIC, anteeksi. :) Jatkakaa. Itselläni ei nyt ole mitään tiettyä kauppaa/myyjää mielessä. Samoilla linjoilla postaaja 12:n kanssa. :)

Vierailija
8/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa Ounasvaaran hyppyreiden näköetäisyydellä. T. Turistit

Vierailija
9/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 15:17"]

Jotenkin on hankala kiittää myyjää, koska jotenkin tulee sellainen olo, että kuitenkin se on hänen työnsä.[/quote]Toki on heidän työtään, mutta hyvä asiakaspalvelu ei suinkaan ole mikään itsestäänselvyys vaikka joku yritys niin itsensä brändäisikin.

OFFTOPIC, anteeksi. :) Jatkakaa. Itselläni ei nyt ole mitään tiettyä kauppaa/myyjää mielessä. Samoilla linjoilla postaaja 12:n kanssa. :)

[/quote]

Ihan totta. Olen itsekin asiakaspalvelijana ja on ihana saada kyllä kiitosta, mutta jotenkin en osaa sitä tavallaan odottaakaan, koska sitä varten mä sen ammatin valitsin, että tykkään olla ihmisten kanssa:)

Erittäin hyvästä palvelusta ja "erikoistapauksissa" kiitänkin, mutta sellasesta perushyvästä on vaikea kiittää. En osaa selittää, mutta ehkä ymmärsitte pointin?:D

Vierailija
10/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 15:17"]

[/quote]

Ihan totta. Olen itsekin asiakaspalvelijana ja on ihana saada kyllä kiitosta, mutta jotenkin en osaa sitä tavallaan odottaakaan, koska sitä varten mä sen ammatin valitsin, että tykkään olla ihmisten kanssa:)

Erittäin hyvästä palvelusta ja "erikoistapauksissa" kiitänkin, mutta sellasesta perushyvästä on vaikea kiittää. En osaa selittää, mutta ehkä ymmärsitte pointin?:D

Vierailija
11/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän gigantti - erityisesti tietokone ja tv puoli ja nouto/varastopiste.

Kassan neidit ei niinkään...

Vierailija
12/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitse & säästä, Kuopion Matkus.

Todella, todella lämpimät suosittelut!

Kuvittelin et on jotenkin kallis kauppa - eipä ollutkaan. Kaikki oli tuoretta ja ihanaa, todella ihan eri tasoa kuin markettien pähkinät ja sitten sain maistella ennen ostopäätöstä! :D

Vierailija
13/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Vila, todella epätavallista käyttäytymistä Vilan myyjältä :D Etsin tietynlaisia housuja, mutta ne olivat Jyväskylästä päässeet jo loppumaan (pieni liike, vähän vaatteita). Myyjä otti puhelinnumeroni ja sanoi koittavansa saada minulle ne housut jostain toisesta kaupungista. Meni viikko vai kaksi, olin jo unohtanut koko asian kun tuli tekstiviesti että jos vielä haluan kyseiset housut niitä on takahuoneessa yhdet mulle varattuina. Juoksin sitten pää kolmantena jalkana ne hakemaan ja myyjä kertoi soittaneensa useaan Vilan liikkeeseen ja Oulusta löytyi mulle housut. :) KIITOS<3

Ja kassalla myyjä ei yrittänyt pahasti edes tyrkyttää mitään, kysyi vaan tarvinko housuihin vyötä ja totesin että ei kiitos, jolloin myyjä lopetti "tyrkyttämisen".

Vierailija
14/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammiston Gigantti Vantaalla. Palvelua saa odottaa, mutta se on hyvää, eikä naisasiakasta vähätellä.

Vierailija
15/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YourFace Sello. ihana ja avulias myyjä! Nimeä en valitettavasti tiedä.

Vierailija
16/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Vilan myyjä saa varmaan varoituksen, kun joku ketjun johtoportaasta saa kuulla tästä ketjusta ja siitä, että myyjä ei tyrkyttänyt...

Mutta Tampereella pizzeria Napolissa ollaan aina kivan ystävällisiä. Vaikka kiirettäkin on, niin asiakastilanteessa ei koskaan tule sellainen olo, että olisi jotenkin tiellä tai pilaamassa tarjoilijan työpäivää.

Vierailija
17/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiittää myyjää hyvästä tai ystävällisestä palvelusta, koska sehän hänen työnsä on.

ap

Vierailija
18/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukunor.

Vierailija
19/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan aina palautetta, esim puhelun päätteeksi "kiitos, olipa hyvää asiakaspalvelua!". Itsekin alalla joten tiedän että voivat olla koko viikon ainoat kiitokset.

Jos erityisen hyvää palvelua, lähetän palautetta firmaan ja mainitsen nimeltä/kuvailen asiakaspalvelijan. Tiedän että monesti saa vain haukkuja palautteena, sen vuoksi tuntuu usein että mitä sitä suotta on ystävällinen ja tuhlaa aikaansa sen enempää tähän kuin seuraavaankaan asiakkaaseen.

Vierailija
20/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Lankaidea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme