Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette jos saatte jouluna krääsää?

Vierailija
05.12.2020 |

Kun aikuisten lahjat on sellasia ilmaislahjoja joilla ei välttämättä tee mitään mutta jota ei voi lahjottaa poiskaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääsästä on helppo päästä eroon. Vie lapsen koululle myyjäisiin arvontapalkinnoksi. Mutta kun mulle tulee joka joulu lahjaksi jotain arvokasta, kuten kapselikeitin, niin siinäpä onkin että miten päästä siitä eroon. Niin turha vehje, vie tilaa, hankala pitää puhtaana, meluisa, kahvi jäähtyy salaman nopeasti ja on pahaa muutenkin, kapselit on kalliita, kapseleista tulee turhaa muoviroskaa ja sukulaiset olettavat näkevänsä sen kun kylässä käyvät. Tänä vuonna "se meni rikki" kun remontoitiin.

Vierailija
22/26 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krääsästä on helppo päästä eroon. Vie lapsen koululle myyjäisiin arvontapalkinnoksi. Mutta kun mulle tulee joka joulu lahjaksi jotain arvokasta, kuten kapselikeitin, niin siinäpä onkin että miten päästä siitä eroon. Niin turha vehje, vie tilaa, hankala pitää puhtaana, meluisa, kahvi jäähtyy salaman nopeasti ja on pahaa muutenkin, kapselit on kalliita, kapseleista tulee turhaa muoviroskaa ja sukulaiset olettavat näkevänsä sen kun kylässä käyvät. Tänä vuonna "se meni rikki" kun remontoitiin.

Miksi ei ole mahdollista sanoa, että et halua näitä turhia arvokkaita lahjoja? Haluat kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole mahdollista sanoa, että et halua näitä turhia arvokkaita lahjoja? Haluat kuitenkin. 

Olen sanonut. Ja meille ne lahjat tulee yhtenä kasana, jonka mies käy sukulaisiltaan hakemassa. En tiedä mitä niissä nyssäköissä on ja keneltä. En tunnista käsialoja. Sitten vaan jaetaan ne ja auotaan ja kas, taas joku muodissa oleva keittiövempele mulle mutten tiedä keneltä. Jotenkin arvaan, että tänä vuonna on tulossa airfryer... jota en todellakaan tarvitse.

Vierailija
24/26 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut. Ja meille ne lahjat tulee yhtenä kasana, jonka mies käy sukulaisiltaan hakemassa. En tiedä mitä niissä nyssäköissä on ja keneltä. En tunnista käsialoja. Sitten vaan jaetaan ne ja auotaan ja kas, taas joku muodissa oleva keittiövempele mulle mutten tiedä keneltä. Jotenkin arvaan, että tänä vuonna on tulossa airfryer... jota en todellakaan tarvitse.

No niin. Olet sanonut, ja silti saat. Joten sulla ei ole mitään velvollisuutta esittää onnellista niiden saamisesta, vaan myyt roinat Torilla heti kun joulukiireet helpottaa.

Jos joku kysyy, missä sun sähköinen samppanjahärvellin on, sanot, että ei sillä ollut käyttöä. Ja muistutat taas, ettet halua lahjoja. 

Vierailija
25/26 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Olet sanonut, ja silti saat. Joten sulla ei ole mitään velvollisuutta esittää onnellista niiden saamisesta, vaan myyt roinat Torilla heti kun joulukiireet helpottaa.

Jos joku kysyy, missä sun sähköinen samppanjahärvellin on, sanot, että ei sillä ollut käyttöä. Ja muistutat taas, ettet halua lahjoja. 

En tasan myy torissa yhtään mitään. Mua niin vituttaa koko joulu. Se kulutushysteria,,osta osta osta. Koko maapallo hukkuu paskaan ja mulle tuupataan vastustuksesta huolimatta vehkeitä joita ei pitäisi ikinä edes valmistaa. Ja sitten mun pitäis vielä nähdä se saatanan vaiva, että laitan sen turhakkeen toriin myyntiin. Kuvaan sen joka puolelta, otan mitat, punnitsen sen, mainitsen että ollaan lemmikkitalous, sitä pohjatonta vääntöä että pääsen siitä vehkeestä eroon.

Miksi ei vaan voida kuunnella, että en halua mitään? Pääsis se lahjan antajakin helpommalla. Mieheltä taas oli kyselty, että mitä minulle lahjaksi ja mies erittäin painokkaasti oli sanonut, että emme tarvitse mitään kun on nurkat täynnä edellisiäkin.

Anteeksi avautuminen, mutta kun tää on vaan niin ärsyttävää.

Vierailija
26/26 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kierrätyskeskukseen ja olen pöyristynyt siitä, kuinka moni heittää käypää tavaraa sekajätteeseen.