Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On nyt sellainen tilanne, että joudun ostamaan osamaksulla pesukoneen:

Vierailija
18.04.2014 |

Mistä ostaisin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanttilasta minä ostaisin jos tarvis osamaksulla. Tai ei sulla olis luottokorttia, jota lyhentää?

HobbyHallissa on joku aloitusmaksu tmv joten kallista siellä.

Vierailija
2/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, Netanttila ei tullut itsellä mieleen. Käyn kurkkaamassa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hobby Hallissa ole mitään aloitusmaksua.

Vierailija
4/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaapa kodinkoneliikkeetkin. Niillä on varsin usein rahoitustarjouksia, joissa osamaksulla maksaessa ei tule ylimääräisiä kuluja ollenkaan.

Vierailija
5/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:46"]

Ei Hobby Hallissa ole mitään aloitusmaksua.

[/quote]Ai, ainakin aikaisemmin oli ei-kanta-asiakkaille joku sellainen juttu, että piti maksaa suurehko summa ensimmäisessä erässä. Olen itse hankkinut sieltä kaikki kamat kun muutin ensimmäiseen omaan kotiin joskus vuonna 2000, ja sen jälkeen tulikin tuo etten ollut enää kantis (oli joku vuosiostoraja), joten piti maksaa se iso paukku ennen normaaleja osamaksueriä. Ovatko sitten muuttaneet systeemiä nykyisin, en tiedä kun en sitten enää ole tilaillut sieltä mitään vaan siirryin Netanttilan asiakkaaksi.

Vierailija
6/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobbyhallin osamaksuissa ensimmäiseen erään sisältyy kai kuljetus ja on siksi suurempi. Sieltä olen tilannut isompia kodinkoneita, ja hyvin on toiminut.

Vierailija
7/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sekä netanttilassa että hobbyhallissa maksetaan ekalla kerralla postikulut+eka erä+pientuotteet tyyliin alle 20€. Eka erä on siis suurempi. Ne erät kyllä näkee ennen maksun vahvistusta.

Hobbystä paljon tilailin syksyllä eikä kyllä mitään isoja paukkuja tarvinnu maksaa.

Kurkkaa myös prisma, en tosin tiedä onko niillä netissä pesukoneita, mutta siellä on joku s-luotto osamaksu.

Pääasia ettet valitse kauppaa jossa osamaksu on klarnan. Julmetun kallista ja järjettömiä ongelmia, tuplalaskutuksia ja huomautusmaksuja vaikka olisi maksanut kaiken ajallaan.

Vierailija
8/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa.com ja klarna

Vierailija
9/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan klarnaa ota!! Kauheat korot jne kulut. Ostin reilun 100€ puhelimen ja hintaa tuli melkein 200€.

Vierailija
10/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa te av-mammat nyt sitten oikeasti olette, rikkaita velattomia vai aivan persaukisia kaiken luotolla ostavia?

Vierailija
11/11 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat luottokortin, niin osta sillä. Taitaa olla joustavin ja helpoin tapa ostaa. Tuskin korotkaan ovat pahempia kuin osamaksuissa. (En ole perehtynyt, kun en ole tarvinnut, mutta tällainen mielikuva on.) Kunhan et sorru luoton käyttöön muuten vaan myöhemmin.