Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä viemisiksi yökylään

Vierailija
18.04.2014 |

Lapseni on parin muun kaverin kanssa, menossa neljännen luokse yöksi tänään. Mitä voisin laittaa kiitokseksi perheen vanhemmille, että tällaisen teinijoukon sinne yöksi viitsivät ottaa. Kahvipaketin meinasin ainakin, mutta muuta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin iloinen jos saisin jotain hyvää teetä, vaikka clipperin vihreää teetä marketista ja suklaata :) (fazerin sinistä tai jotain tummaa suklaata) Tai itsetehtyä kakkua

Vierailija
2/4 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin... Kaunis ajatus, mutta riippuu teinistä ja teinin iästä, onko "noloa" viedä kahvipaketti tms. kaverin vanhemmille.

Kysypä teiniltäsi, mitä mieltä hän on, ja kuuntele häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:45"]

Tuota noin... Kaunis ajatus, mutta riippuu teinistä ja teinin iästä, onko "noloa" viedä kahvipaketti tms. kaverin vanhemmille.

[/quote] Kiitos neuvosta, menen itse viemään lapsen sinne, joten voin itse ojentaa, jos teini nyt muuttaisi mielensä. Juttelimme jo eilen asiasta, ja sanoi, että vie kyllä, mutta ei keksinyt mitä.

Vierailija
4/4 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:45"]

[/quote] Kiitos neuvosta, menen itse viemään lapsen sinne, joten voin itse ojentaa, jos teini nyt muuttaisi mielensä. Juttelimme jo eilen asiasta, ja sanoi, että vie kyllä, mutta ei keksinyt mitä.

[/quote]

Ok, hyvä näin!