8 lapsen äiti löysi uuden ja jätti perheensä
Joko täällä on puitu Duudsonien viime jakso? Itse en voi käsittää, mitä sen äidin päässä on liikkunut, kun on lähtenyt miehensä pomon matkaan ja jättänyt kahdeksan lasta isälleen... Niin surkeaa oli lasten itkua katsella, etten itse ikinä kykenisi moiseen. Mutta ehkä äiti on nyt sitten vihdoinkin onnellinen? Viis lapsista? Jos on halunnut välttämättä 8 lasta, niin kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata samalla päättää, että myös viettää elämänsä näiden lasten kanssa.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:15"]
Duudsoneita en ole katsonut, mutta jos mulla olis 8 lasta, niin taatusti lähtisin minäkin. Ihan kenen tahansa matkaan. Vaikka nuohoojan.
[/quote]
Sä et sitten itse voisi vaikuttaa yhtään lapsimäärääsi? Että lisääntyisit vaan ja sitten häipyisit.
Se isähän ei ollut asettanut lapsilleen mitään rajoja, joten en nyt äitiä heti lähtisi syyttelemään, he molemmat ovat syyllisiä tilanteeseen....mutta.Ihmettelin sitä isän äitiä joka oli ilmeisesti miniän toimesta eristetty tästä perheestä ja lapselapsistaan.Olisi ollut mukava tietää vähän toistakin puolta tästä, kun kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.
Hmm.. Jostain luin, että äiti tapaa säännöllisesti lapsiaan oliko peräti niin että lapset ovat puolet ajasta äidillä. Eikä jaksossa kerrottu sitäkään, että isälläkin jo uusi kumppani. Noita Duudson-jaksoja tramatisoidaan aika rajusti ja vaikka niissä hyvä tarkotus onkin niin minusta 2 viime jaksoa on ollut vähintäänkin kyseenalaisia metodeiltaan.
mun tuttu teki saman. 8 lasta, mies, jätti ne ja lähti nuoren kollin matkaan ja on sillä tiellä vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:18"]
Duudsoneita en ole katsonut, mutta jos mulla olis 8 lasta, niin taatusti lähtisin minäkin. Ihan kenen tahansa matkaan. Vaikka nuohoojan.
[/quote]
Sä et sitten itse voisi vaikuttaa yhtään lapsimäärääsi? Että lisääntyisit vaan ja sitten häipyisit.
[/quote]
No en, kun olisin varmaan ollut mielenvikainen hullu, jos olisin tehnyt kahdeksan lasta. Tollasesta pitäisi jo sakottaa tai steriloida viimeistään neljän jälkeen. Liikakansoitus tuhoaa ympäristön.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote]
No en, kun olisin varmaan ollut mielenvikainen hullu, jos olisin tehnyt kahdeksan lasta. Tollasesta pitäisi jo sakottaa tai steriloida viimeistään neljän jälkeen. Liikakansoitus tuhoaa ympäristön.
[/quote]
Täysin ot, mutta no voi hyvä perse sentään! Nyt turha paskanjauhanta stop. Suomessa ei lisäännytä liikaa vaan liian vähän. Toki ekologisuus ja maailmanparantaminen ovat tärketä asioita, mutta ihan aidostiko saavutetaan haluttu lopputulos sillä, että suomalaiset ja muut länsimaalaiset, joilla on mm. kouluttautunismahdollisuuksiensa puolesta hyvät eväät kehittää maailmaa ja myös sitä ekoloogisuutta, näivettyvät ekoloogisuuttaan pois, koska lisääntyminen on pahasta, sillä aikaa kun kehittymättömämmissä maissa lisäännytään räjähdysmäisesti? Oletko nyt ihan oikeasti miettinyt asian loppuun saakka?
Eihän meillä kenelläkään ole oikeutta arvostella muiden ihmisten ratkaisuja. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja elää niiden kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:58"]
Eihän meillä kenelläkään ole oikeutta arvostella muiden ihmisten ratkaisuja. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja elää niiden kanssa. :)
[/quote] Mutta kuitenkin nuo ohjelmat saa ilmaista mainosta siitä, että niistä netissä keskustellaan. Eikä varmaan enää oo ketään niin sinisilmäistä ihmistä, joka lähtisi johonkin tositv-hömppään ajatellen, että kaikki näkee toimintatavoissaan pelkkää hyvää.
Mutta joo, siinä olen kyllä ihan samaa mieltä, että me ei voida arvostella toisten ratkaisuja, varsinkaan, kun ei yhtään tiedetä, mitkä faktat ovat.
"8 lapsen äiti löysi uuden ja jätti perheensä"
En kato tv:tä, mutta miten tuo on mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 23:19"]
"8 lapsen äiti löysi uuden ja jätti perheensä"
En kato tv:tä, mutta miten tuo on mahdollista?
[/quote]
Ei tuohon kovin suurta mielikuvitusta tarvita että tajuaa sen mahdolliseksi...
Jep jep. Täällä kyseisen perheen ex-äiti. Kivittäkää vain, tapaan lapsista nuorimpia silloin tällöin, muita en. Jokaine tekee omat valintansa mitä te olette täällä niitä arvostelemaan!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 12:02"]
Jep jep. Täällä kyseisen perheen ex-äiti. Kivittäkää vain, tapaan lapsista nuorimpia silloin tällöin, muita en. Jokaine tekee omat valintansa mitä te olette täällä niitä arvostelemaan!
[/quote]
Miksi meidän pitäisi uskoa että olet se"äiti"?
Ei tarttekkaa emminäkään olis uskonu tätä paskalätinän määrää mitä olen lukenu!
Kiitos, kyllä kivitän.
1. Kahdeksan lasta ei ole vahinko vaan tietoinen päätös. Kun lapsia hankkii ylipäätään maailmaan, niihin sitoudutaan loppuelämäksi. Jonkun vahinkolapsen äiti ei ehkä tähän kykene, mutta useamman lapsen äiti tietää tasan tarkkaan, mihin on joutunut ja mitä häneltä vaaditaan. On raukkamaista kääntää selkänsä seuraamuksille, joita on tullut omista tietoisista valinnoista.
2. Lapsia ei tavata vain silloin tällöin. Eroja tulee, uusia miehiäkin, mutta lapsista huolehditaan silti aina. Normaali ihminen haluaa tavata lapsiaan mahdollisimman paljon ja pyrkii tekemään järjestelyjä, että lapset kärsisivät mahdollisimman vähän aikuisten päätöksistä. Jos ei ole mahdollista tavata lapsia yhtä paljon, niin vastuullinen ja järkevä etävanhempi järjestää säännölliset tapaamiset jo ihan siksi, että lapset kaipaavat rutiineja ja järjestystä elämäänsä.
3. Kertoo paljon ihmisestä, jos hänen lapsensa eivät häntä halua nähdä. Elämänhallinta on ollut pielessä, kun on pitänyt lapsia hankkia, vaikka henkiset resurssit eivät riitä. Tällaisilta ihmisiltä pitäisi katkoa piuhat poikki ja pakkottaa maksamaan lapsilleen isoja korvauksia kärsimyksistä, joita heille tuo omilla itsekeskeisillä valinnoillaan. Jos ei osaa käyttää ehkäisyä, pitäisi ehkä jälkiabortoida koko ihminen.
4.Jokainen meistä tekee tosiaan omat valintansa, mutta en taputtele murhaajien, pedofiilien enkä raiskaajienkaan päätä, enkä siis taputtele lastensa hylänneen ja itsekeskeisen omannautinnontavoittelijankaan päätä. Jokainen valitsee ja kärsii seuraukset eikä itke palstoilla, että minua ei saa kivittää, kun olen niin inhimillinen. Olet tehnyt lapsillesi törkeän teon ja siksi sinua saa arvostella. Minua saa arvostella ehkä jostain muusta asiasta, esim. siitä, etten kykene tuntemaan empatiaa kaltaisiasi ihmisiä kohtaan.
Äiti ei voi olla ex, kyllä se lastensa äitinä säilyy aina.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Suomessa nyt ei ole lähelläkään liikakansoitusta. Japani ei ole liikakansoittunut ja se on pienempi maa kuin Suomi. Ihmisiä siellä on jonkin verran enemmän kuin Suomessa
Silloin ymmärtäisin lapsimäärän jos taustalla on ollut esim: vanhoillislestadiolaisuus.
Ymmärrän varsin hyvin ne koukerot.
Jos lasten hankinta on ollut oma päätös niin en käsitä.
T:erä ex-vl, joka on naimisissa edelleen sen ensimmäisen miehen ja lasten isän kanssa. Vaikeeta on ollut ja parisuhdettakin on koeteltu irtaantuessa liikkeestä.
Joo saman teki setäni vaimo. Lähti nuoremman matkaan kun oli eka tehny tuhottomat velat sedälle ja jätti 8 lastaan. Sitten haluskin ne vuosien päästä takas ja väitti setäni olevan pedofiili ja pahoinpitelijä. Ei itse ollut nähnyt lapsia kuin muutaman kerran vuodessa. Lapset joutuivat lastenkoti/sijaisperhe kierteeseenja lopulta vanhimmat jäivät sijaiskoteihin tai muuttivat omilleen ja nuorimmat muuttivat äidille.
Sitte se lortto kehtas tulla erään sukulaisemme hautajaisiin! tunnistuksen pelossa en laita tähän kenen sukulaisen, mutta kyllä silloin oli monella kiehua yli! Varsinkin kun tämä kuollut sukulainen halveksi tätä naista yli kaiken!