Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 lapsen äiti löysi uuden ja jätti perheensä

Vierailija
17.04.2014 |

Joko täällä on puitu Duudsonien viime jakso? Itse en voi käsittää, mitä sen äidin päässä on liikkunut, kun on lähtenyt miehensä pomon matkaan ja jättänyt kahdeksan lasta isälleen... Niin surkeaa oli lasten itkua katsella, etten itse ikinä kykenisi moiseen. Mutta ehkä äiti on nyt sitten vihdoinkin onnellinen? Viis lapsista? Jos on halunnut välttämättä 8 lasta, niin kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata samalla päättää, että myös viettää elämänsä näiden lasten kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:58"]

Eihän meillä kenelläkään ole oikeutta arvostella muiden ihmisten ratkaisuja. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja elää niiden kanssa. :)

[/quote]

Olkoon tämä ohjenuoranasi silloin, jos oma puolisosi/kumppanisi hylkää sinut ja lapsenne. Lähtee kylmästi toisen matkaan. Sinulla ei ole oikeutta arvostella hänen ratkaisujaan. Hyväksyt kohtalosi ja opettelet elämään asian kanssa. Korkeintaan voit av:lle tehdä hylkäämisestäsi aloituksen, mutta silloinkaan sinulla ei luonnollisesti ole oikeutta arvostella exääsi.

Vierailija
22/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän minäkin naisen jolla toistakymmentä lasta ja lähti uuden ukon mukaan, mutta siinä olikin taustalla perheväkivaltaa, miehen narsismi ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tuli mieleen ohjelmaa katsoessa, että sinne pitäisi vähintään laittaa lastensuojelu tarkistamaan lastenhoidon tilanne, ellei tehdä ls-ilmo. Olen kärsinyt ajatuksesta, että en ole todellakaan täydellinen äiti, mutta tuon jälkeen vasta ymmärsin, mitä vastuuttomuus sanana pitää sisällään. 

Lapsista voi silti kasvaa ihan pärjääviä, mutta vastuullisuus ei ainakaan sitä tuossa perheessä aikaan saanut.

Vierailija
24/24 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:10"]

Tiedän minäkin naisen jolla toistakymmentä lasta ja lähti uuden ukon mukaan, mutta siinä olikin taustalla perheväkivaltaa, miehen narsismi ym

[/quote]

Että ihan ok jättää lapset tuollaisen ihmisen huollettavaksi kunhan pelastuu itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän