IDIOOTEIN poliitikko
Kommentit (44)
Ilkka Kanerva.Liikaa naisten perään ja ne naurettavat seksiviestit !
En nyt ole oikeasti perehtynyt asioihin, mutta se Stubbin pelleily Putouksessa on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen ja pidän häntä idiooteimpana. Joku siinä miehessä on aina tökkinyt ja kun vielä luin niistä kiusausjutuista ällötys vaan kasvaa. En ole Käteisenkään fani, mutta jotenkin ymmärrän sitäkin paremmin.
Teuvo Hakkarainen.Mikäs hänen koulutus on ja miksi niin usein lööpeissä otsikolla tyyliin : Kapakassa jurrissa..
Jutta! Se aina puhuu jostakin vastuusta ja syöttää meidän rahat kaikki muualle.
Persut, yhtenä isona massana. Hölmöilyä piisaa jatkuvasti.
Jutta.Miksi on ura tärkeämpi kuin lapsi? On sanonut että haluaa keskittyä työhön täysillä eikä aikaa lasta tehdä.Hoitaisi sitten kunnolla työnsä kun ei ole sitä lastakaan.Eget Suomeen eikä ulkomaille !.
Idiootti poliitikko on termin merkitys huomioon ottaen lähes oksymoroni.
Kyllä Teuvo Hakkarainen on aika idiootti. Ei ole Jussi Halla-ahossakaan kehumista.
Katainen,Virkkunen,Urpilainen,Haglund,Arhinmäki ja Stubb
Teuvo,Jutta ja Jussi VITUN URPOLAISET
Käsi ylös ne joitten mielestä perseestä ovat KAIKKI edellä mainitut?!
Teuvo, o-o-ooo, ota meidät kyytiin!
- Rehellinen absolutisti, joka olikin juoppo tilapäisesti kuivilla
- EU:n vastustaja, jonka oma pulju olisi mennyt monta kertaa nurin ilman tukia
- Niin spuge, että pöllii kirkosta ehtoollisviinit ja hopeat
- MÖÖ-öö, MÖÖ-öö, sitä on mukava kuunnella
- "En minä seuraa uutisia radiota tai telkkaria mutta tutun poika rajalla kertoo että neekeriukko"
- Homojen ja maahanmuuttajien vai kenenkä olikaan reservaatti Ahvenanmaalle
- Kansanedustajan sairaslomalla baarissa aamukahteen
- Jos jää kiinni, ensin valehtelee etten ollu minä, sitten olin minä kuitenkin
- Kikkelikuvat verovaroista maksetulla työpuhelimella julkisuushuoralle, joka myy ne Seiskaan
- Tomppapostimerkit on pahaksi lapsille ja nuorille, kun nehän eivät nykymaailmassa näe alastomuutta missään muodossa
Nämä kauheimmat esimerkit Hakkaraisen pösilöydestä tuli nyt ekana mieleen.
Sanotaanko nyt kuitenkin niin, että tässä mainitut Kataiset ja Urpilaiset on epäonnistuneet työssään, ei niiden järjenjuoksussa varsinaisesti mitään vikaa taida olla.
Mutta sitten joku Hakkarainen... vouhkaa jostain homopostimerkeistä, ja itse lähettelee omasta vehkeestään kuvia..? Täytyy olla vajakki.
Liekö joku apina poliitikko av mammojen juorupalstalla just nyt ? Alapeukuttamassa kaikkia kirjoituksia..Hyi sinä pöllö poliitikko,mee rakentamaan pesä jonnekin kauas !,
Jyrki Katainen ja Jutta Urpilainen
Veltto Virtanen.