G: kuinka moneen vieraaseen mieheen olet ollut ihastunut nyk. parisuhteesi aikana?
Laita mukaan parisuhteen kesto myös.
Kommentit (20)
2,5kk IRL. Netissä jo vähän pidempään, tunnettu ollaan siis jostain maaliskuusta. :D
Mutta niin hölmö en ole onneksi ollut, että olisin tehnyt niiden eteen yhtään mitään...
SofterSin:
2,5kk IRL. Netissä jo vähän pidempään, tunnettu ollaan siis jostain maaliskuusta. :D
ja joo siis ei nyt vielä sentään...
yhteistä taivalta 10-vuotta...
Ihastukset eivät kuitenkaan ole olleet niiiin vahvoja, että olisin edes kuvitellut mieheni jättämistä
johtunee siitä, että olen edelleen tosi rakastunut nyk. mieheeni ja meillä on läheinen ja hyvä suhde. johtunee myös siitä, että edellisessä suhteessani kyllä ihastuin moniinkin muihin miehiin eikä se johtanut kuin eroon (onneksi kylläkin, sillä en ole sitä eroa ikinä katunut). en enää halunnut elää siinä liitossa, koska koko ajan ihastuin johonkin toiseen. nyt siis eri tilanne, onneksi.
ja juuri parhaillaan olen ihastunut toiseen. heti alkaa muut miehet kiinnostamaan kun kotona menee huonommin, ehkä myös kesällä on vaikutusta asiaan :).
Ensimmäiseen tapaukseen olin ihastunut jo ennen kun aloin seurustella nykyisen suhteeni kanssa, mutta hän oli varattu, enkä ikinä ryhtyisi suhteeseen varatun miehen kanssa, vaikka ihastus olikin molemminpuoleista. Tällä hetkellä olen ihastunut yhteen naapuruston sinkkumieheen, ihan vaan siksi että on hauska haaveilla ja tuntea pieniä väreilyjä tämän miehen nähdessäni.
Välillä tulee haikailtua edellistä miestä. Tosin sellainen mies, jonka kanssa ei eletä onnellisena elämän loppuun asti. Joten peri aatteessa ihan turha edes haikailla.
Joskus baarista on jäänyt joku mieleen vähäksi aikaa. Siis jonka kanssa ollaan esim. juteltu tai jotain...
tosin ei ole vieras, vaan ex johon ihastuin uudelleen kun tavattiin pitkästä aikaa. Onneksi pääsit ihastuksesta eroon hyvn sään aikana. Nyt ollaan siis oltu yhdessä 6v ja tuo ihastuminen tapahtui pari vuotta sitten.
Pari mukavaa miestä on tullut vastaan, mutten ole oikeasti ihastunut. Onneksi. Naimisissa 3,5 v.
Yksi oli selkeä ihastus, joka tapahtui ennen kuin olin kunnolla sitoutunut nykyiseen mieheeni. Päädyin kuitenkin mieheeni vertailussa. :) Toinen on sellainen työpiirien tyyppi, jossa on ollut sex appealia jo vuosia, mutta ei olla ikinä oltu yhtä aikaa sinkkuja. Vähän aikaa sitten tämä tyyppi kuitenkin teki siirron ja yritti iskeä, ja mulle tuli vaan yäk-reaktio, koska ihan arvostuksesta miestäni kohtaan en ikinä voisi olla hänelle niin törkeä, että lankeaisin toiseen. Ja mieheni on muihin verrattuna ihan yliveto! <3
miehen kaveri kyseessä. en tehnyt asian eteen mitään konkreettista, annoin olla vaan ja yritin olla kauheasti vellomatta siinä tunteessa. ohi meni, niinkuin kai ihastuksilla tapana on. nykyään tykkään ko. tyypistä edelleen, on minusta mukava mies ja hauskaa seuraa. en enää kuitenkaan haaveile tai punastele tai muutenkaan sekoile.
eikä se ihan oikeesti ollut NIIN ihana, aika perusjätkä kai.
mä olen lähes jatkuvasti ihastunut muihin miehiin - olen herkkä ihastumaan, ollut jo hyvin nuoresta lähtien. En pysty edes laskemaan kuinka moneen olen ollut ihastunut, tosin ihastumiset ovat olleet kuitenkin melko lieviä, joukossa ' ainoastaan' yksi kunnon rakastuminen (siis oman mieheni lisäksi) joka oli hieman rankka tapaus ja kaipaan häntä vieläkin...
Parisuhteemme on ihan normaali, hyvä ja kunnossa, ehkä tavallistakin parempi joten ihastumiset eivät johdu sen puutteista. Sängyssä meillä menee hyvin ja seksi on hyvin tyydyttävää. Ihastumiset tuovat minulle jännitystä ja hohtoa arkeen eivätkä ole vielä koskaan johtaneet sänkyyn muiden miesten kanssa vaikka pientä säätöä on silloin tällöin ollutkin. Siksi en pidä tätä pahana eikä miehenikään pidä, koska luottaa minuun. Mieheni tietää siis näistä ' säädöistä' :-)
Ihastumiset tuovat myös lisäkipinää omaa suhteeseen eli minusta ne ovat vaan positiivisia omankin suhteen kannalta kunhan itsekuria riittää eikä mene muiden kanssa liian pitkälle :-)
Nykyinen suhde on kestänyt 8 vuotta. Vakavasti en ole ihastunut kehenkään muuhun tänä aikana, mutta sellaisia harmittomia ihastuksia on ollut about kymmenkunta.