Olen mies. Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin viiniä riittää.
Onko kysyttävää?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan rakastunut kaverin tyttöystävään?
Olen ja siitä syntyi oikein kirjallinen minitarina.
Tuliko tarina oikein julkaistuakin, vai ihanko omiin päiväkirjoihisi vaan kirjoitit?
Voi hyvinkin olla että sekin tulee vielä julkaistua. Tällä hetkellä annan eeppisen tarinan vielä pysytellä päässäni :) Mutta olipahan karmea juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot viiniä etkä viskiä tai rommia kuten tosimiehet?
Onko pikkurilli pystyssä?Mun mielestä Tosimies ei juo tiettyjä juttuja tai ole jonkun näköinen. Tosimies vain kantaa vastuunsa.
Eikö naiset kanna vastuunsa? Vai onko naiset myös tosimiehiä jos ne kantaa vastuunsa?
Todellakin naiset kantavat vastuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuorempana käyttänyt hyväksi valokuvausharrastustasi saadaksesi naisia? Siis tyyliin "voisin ottaa susta mallikuvia"?
Tämä harrastus on tullut viime aikoina koska on ollut varaa satsata kunnon kameroihin. Olen saanut naisia aivan toisenlaisilla lahjakkuuksillani joka on taiteellista.
Niinpä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko äidillinen nainen turn off?
On se vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pikkurilli pystyssä?Mun mielestä Tosimies ei juo tiettyjä juttuja tai ole jonkun näköinen. Tosimies vain kantaa vastuunsa.
Eikö naiset kanna vastuunsa? Vai onko naiset myös tosimiehiä jos ne kantaa vastuunsa?
Eli naiset on tosimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten vietät joulun?
Luultavasti aika yksin. Ehkä käyn parissa paikassa kylässä. Joulu on lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tarina oikein julkaistuakin, vai ihanko omiin päiväkirjoihisi vaan kirjoitit?
Voi hyvinkin olla että sekin tulee vielä julkaistua. Tällä hetkellä annan eeppisen tarinan vielä pysytellä päässäni :) Mutta olipahan karmea juttu.
Kumman kanssa olet nykyään paremmissa väleissä, kaverisi vai hänen tyttöystävänsä? Vai oletko väleissä kummankaan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset on tosimiehiä.
Suomalainen nainen on hyvä nainen joka oikealla tavalla käsiteltynä on timanttia. Valitettavasti me miehet emme aina kasva aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman kanssa olet nykyään paremmissa väleissä, kaverisi vai hänen tyttöystävänsä? Vai oletko väleissä kummankaan kanssa?
Kyllä siinä tosi pahasti kärsään tuli. Ajattelen silti naista melkein päivittäin sillä rakastun harvoin.
Heippa!
Olen miettinyt tässä... Huomaan, että mulla on kaikenlaisia rajoituksia pääni sisällä. Esimerkiksi jarruttelen julkaisemasta seksikkäitä kuvia instassa (tai ylipäätään kuvia itsestäni), vaan yritän tehdä vaikutuksen muulla tavoin, ammattini kautta lähinnä (huoh, kuulen kyllä, miltä tämä kuulostaa). Mulla on kauhea pelko, että 'tyrkytän' jotenkin itseäni, sen seurauksena en todellisuudessa ole saatavilla oikein missään. Istun kotona tälläkin hetkellä (tosin riskiryhmäläisenä jatkan tätä käytöstä, kunnes korona hiipuu).
Mutta miehet, mitä te olette mieltä? Voiko nainen olla liian 'tyrkky'? Tai liian jotain muuta? Miten teidät oikein voisi hurmata? Mitä kannattaisi muuttaa, jotta olisin paremmin saatavilla? En juuri käytä facebookia ja se on ympäröity naisilla ja muutamalla varatulla miehellä (huoh). Sama homma yksityisen instatilini vuoksi. Julkinen tilini taas houkuttelee sen ammatin vuoksi enimmäkseen naisia. Tinderissä en ole nyt, voisi tietysti mennä takaisin.
Mitä kannattaisi tehdä toisin? (tein tästä oman avauksen, mutta huomasin tämän sinun avauksesi ja kun kerran itsekin juon täällä viiniä, niin tämähän sopii kuin nenä naamaan)
Vierailija kirjoitti:
Suostutko katsomaan Zedu de Lucan musiikkivideon?
Siis Sedun musavideoko? NO hemmetti :D tottakai!!! Linkitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Heippa!
Olen miettinyt tässä... Huomaan, että mulla on kaikenlaisia rajoituksia pääni sisällä. Esimerkiksi jarruttelen julkaisemasta seksikkäitä kuvia instassa (tai ylipäätään kuvia itsestäni), vaan yritän tehdä vaikutuksen muulla tavoin, ammattini kautta lähinnä (huoh, kuulen kyllä, miltä tämä kuulostaa). Mulla on kauhea pelko, että 'tyrkytän' jotenkin itseäni, sen seurauksena en todellisuudessa ole saatavilla oikein missään. Istun kotona tälläkin hetkellä (tosin riskiryhmäläisenä jatkan tätä käytöstä, kunnes korona hiipuu).
Mutta miehet, mitä te olette mieltä? Voiko nainen olla liian 'tyrkky'? Tai liian jotain muuta? Miten teidät oikein voisi hurmata? Mitä kannattaisi muuttaa, jotta olisin paremmin saatavilla? En juuri käytä facebookia ja se on ympäröity naisilla ja muutamalla varatulla miehellä (huoh). Sama homma yksityisen instatilini vuoksi. Julkinen tilini taas houkuttelee sen ammatin vuoksi enimmäkseen naisia. Tinderissä en ole nyt, voisi tietysti mennä takaisin.
Mitä kannattaisi tehdä toisin? (tein tästä oman avauksen, mutta huomasin tämän sinun avauksesi ja kun kerran itsekin juon täällä viiniä, niin tämähän sopii kuin nenä naamaan)
Jos haluat tulla esiin somessa niin varaudu kritiikkiin. Onhan tälläkin sivulla nyt käyty purkamassa paskaa oloa vaikka en minä niille sitä ole aiheuttanut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostutko katsomaan Zedu de Lucan musiikkivideon?
Siis Sedun musavideoko? NO hemmetti :D tottakai!!! Linkitä!!!
Oho, odotin vähän erilaista vastausta. No en linkitä, sitä on linkitetty yhdessä toisessa ketjussa niin monta kertaa. Se on ilmeisesti Youtubessa. Minusta hän on surkuhupaisa ja vastuuton. Saat toki pitää mielipiteesi.
Naic kirjoitti:
Pissitkö istualtaan ja pyyhitkö kikulin pään pissin jälkeen?
Seisoaltaan ja pyyhin. Pesen myös peräpään joka kakkosen jälkeen. Yököttääkin paperihomma, ei sillä muuta kuin levitä paskojaan.