Olen mies. Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin viiniä riittää.
Kommentit (203)
Monta kertaa oot runkaillu tänään?
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa oot runkaillu tänään?
En ole tänään runkannut.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö mun mennä paskalle?
Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostutko katsomaan Zedu de Lucan musiikkivideon?
Siis Sedun musavideoko? NO hemmetti :D tottakai!!! Linkitä!!!
Oho, odotin vähän erilaista vastausta. No en linkitä, sitä on linkitetty yhdessä toisessa ketjussa niin monta kertaa. Se on ilmeisesti Youtubessa. Minusta hän on surkuhupaisa ja vastuuton. Saat toki pitää mielipiteesi.
Joidenkin ihmisten kannattaisi katsoa asioita joskus kateuden läpikin. En puhu sinusta mutta yleisesti jos jollain menee hyvin hän on vaan paska. Sedun ajattelee omilla aivoillaan ja arvostan. Pidän toki.
Kateuden? Hänhän on juuri eronnut yhden vuoden pituisesta avioliitosta, hänellä on miljoona velkaa ja on viranomaisten kanssa tukkanuottasilla megabileidensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, odotin vähän erilaista vastausta. No en linkitä, sitä on linkitetty yhdessä toisessa ketjussa niin monta kertaa. Se on ilmeisesti Youtubessa. Minusta hän on surkuhupaisa ja vastuuton. Saat toki pitää mielipiteesi.
Joidenkin ihmisten kannattaisi katsoa asioita joskus kateuden läpikin. En puhu sinusta mutta yleisesti jos jollain menee hyvin hän on vaan paska. Sedun ajattelee omilla aivoillaan ja arvostan. Pidän toki.
Miksi pitäisi persaukiselle metrisepolle olla kateellinen? Minä olen häntä miljoonan rikkaampi, enkä omista mitään.
Mihin katosi se kirjallisuudesta pitävä runopoika? Sinä kuulostat ihan tavan persulta ja sellaisen kanssa keskustelu kiinnostaa vähemmän, kuin maalin kuivumisen katselu.
Viinikollega täällä, ei mitään kysyttävää, tulin vaan sanomaan että respect, brother!
Vierailija kirjoitti:
Maailman parhain biisi? Miksi?
Kyllä sen on löydyttävä joko Michael Jacksonin tai Freddie Mercuryn tuotannosta. Joskus huudatan autossa Mercuryn Invincible man biisiä ihan täysillä että hyvä että tiellä pysyn.
Miksi olet av-palstalla ja oletko yksin vai seuran kera vastailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi persaukiselle metrisepolle olla kateellinen? Minä olen häntä miljoonan rikkaampi, enkä omista mitään.
Mihin katosi se kirjallisuudesta pitävä runopoika? Sinä kuulostat ihan tavan persulta ja sellaisen kanssa keskustelu kiinnostaa vähemmän, kuin maalin kuivumisen katselu.
Ei minua kiinnosta se mitä sinä minusta olet mieltä. Mutta Sedua ovat naiset kehuneet hyväksi panijaksi, nuoret naiset. Hän myös omisti jalkapallojoukkueen joten ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko peppu- vai tissimies?
Kyllä nainen juotoineen on niin uskomaton. Mutta peppu.
Mikä saa sinut olettamaan, että olet mies. Eikös tuo ole aika ahdasmielistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta se mitä sinä minusta olet mieltä. Mutta Sedua ovat naiset kehuneet hyväksi panijaksi, nuoret naiset. Hän myös omisti jalkapallojoukkueen joten ihan hyvin.
Tuo taas ei kiinnosta meitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet av-palstalla ja oletko yksin vai seuran kera vastailemassa?
Ihan yksin toki seuraa olisi jos tahtoisin.