Olen mies. Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin viiniä riittää.
Onko kysyttävää?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat köyhätä, maalaiselta ja tylsältä. Ei kysyttävää.
Pitää täysin paikkaansa paitsi tylsä en ole. Eikä minua häiritse ollenkaan olla köyhä tai maalainen. Sitä saa mitä haluaa.
Eläimiä navetassa/lampolassa/kanalassa? Nyt rupes kiinnostamaan, juon vain olutta/viiniä/viskiä ;-) Terv. Tämän ikäinen nainen
Asun rivarissa, mutta mulle idylli ois huumorintajuonen emäntä ja elukoita paljon.
Kenen naisjulkkiksen tai kolme haluaisit nyt olevan kanssasi juomassa? Ja miksi juuri hän/ he?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset naiset ja millainen kirjallisuus
Pidän huumorintajuisista naisista <3
Kirjallisuus Bukowskista Waltariin ja runokirja tarttuu herkästi näppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää täysin paikkaansa paitsi tylsä en ole. Eikä minua häiritse ollenkaan olla köyhä tai maalainen. Sitä saa mitä haluaa.
Eläimiä navetassa/lampolassa/kanalassa? Nyt rupes kiinnostamaan, juon vain olutta/viiniä/viskiä ;-) Terv. Tämän ikäinen nainen
Asun rivarissa, mutta mulle idylli ois huumorintajuonen emänt
ä ja elukoita paljon.
Tuota kirjoittelustasi huomaa jo viinin
Vierailija kirjoitti:
Kenen naisjulkkiksen tai kolme haluaisit nyt olevan kanssasi juomassa? Ja miksi juuri hän/ he?
Ai miten ihana kysymys. Ottasin varmaan tänä iltana Anita Hirvosen tänne koska hän on hyvin hersyvä tyyppi. Ei missään seksuaalisessa mielessä. Joskus pyydettiin nuorina poikien kanssa Anitaa jatkoille laivalta tulleesa. Ei lähtenyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun rivarissa, mutta mulle idylli ois huumorintajuonen emänt
ä ja elukoita paljon.
Tuota kirjoittelustasi huomaa jo viinin
Eittämättä :D
Kauanko vielä pystyt kirjoittamaan🙂mutta oikea kysymykseni on, mikä asento on paras?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sulla on viiniä?
Kolme laatikkoo, ei lopu ihan heti.
Jaksatko/pystytkö juomaan kaiken tänä iltana? Kaamea kankkunen ;-( Korjaussarjat huomisaamuksi :-D
Vierailija kirjoitti:
Kauanko vielä pystyt kirjoittamaan🙂mutta oikea kysymykseni on, mikä asento on paras?
Loppuasentona lähetyssaarnaaja mutta on hienoa nähdä nainen ratsastamassa. Takaapäin tietenkin on jo mukavan tuhmaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sulla on viiniä?
Kolme laatikkoo, ei lopu ihan heti.
Jaksatko/pystytkö juomaan kaiken tänä iltana? Kaamea kankkunen ;-( Korjaussarjat huomisaamuksi :-D
En mitenkään pysty siihen ja olin todella kauan jo juomattakin.
Oliko tämä mukavinta, mitä keksit ajanvietteeksi viininjuonnin lomassa?
Vierailija kirjoitti:
Aha! Etitkin siis elättäjää. Kiinni jäit!
Haluan ennemminkin auttaa muita sillä mitä itse saan ja niin teen jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä mukavinta, mitä keksit ajanvietteeksi viininjuonnin lomassa?
Kyllä se oli.
Ai että oispa kivaa asua majakassa. Omat, kauniit hampaat ja tässä iässä.