Olen mies. Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin viiniä riittää.
Onko kysyttävää?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehet tosiaan blondeista enemmän? Pidätkö sinä?
Nuorena pidin. Ja silti en oikein ikinä niitä saanut. Nykyään näen tummissa enemmän kauneutta, varsinkin ilman meikkiä.
Minkä takia viiniä? Itse hain 2 iso kossua ja ajattelin vetää pitkästä aikaa kalsarikännit. Pelottaa vaan vähän tupakkalakon puolesta. Kaikesta huolimatta hyvää iltaa sinne.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Miksi minua röyhtäilyttää näin paljon?
Eipä tuo erikoisemmin röyhtäyttele kuin ei ole juomissa hiilihappoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat köyhätä, maalaiselta ja tylsältä. Ei kysyttävää.
Pitää täysin paikkaansa paitsi tylsä en ole. Eikä minua häiritse ollenkaan olla köyhä tai maalainen. Sitä saa mitä haluaa.
Eläimiä navetassa/lampolassa/kanalassa? Nyt rupes kiinnostamaan, juon vain olutta/viiniä/viskiä ;-) Terv. Tämän ikäinen nainen
Asun rivarissa, mutta mulle idylli ois huumorintajuonen emäntä ja elukoita paljon.
Harmi, olisin heti tullut lehmiä lypsämään ;-)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia viiniä? Itse hain 2 iso kossua ja ajattelin vetää pitkästä aikaa kalsarikännit. Pelottaa vaan vähän tupakkalakon puolesta. Kaikesta huolimatta hyvää iltaa sinne.
mies52v
Viini käy paremmin vatsalle. Siinä se syy ja tämmöset hedelmäiset viinit nin ihan hyviä nää on. Itsekin tupsuttelen silloin tällöin ja varsinkin ison oluen päälle, että ymmärrän. Hyvää iltaa Sinulle Mies52.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat köyhätä, maalaiselta ja tylsältä. Ei kysyttävää.
Pitää täysin paikkaansa paitsi tylsä en ole. Eikä minua häiritse ollenkaan olla köyhä tai maalainen. Sitä saa mitä haluaa.
Eläimiä navetassa/lampolassa/kanalassa? Nyt rupes kiinnostamaan, juon vain olutta/viiniä/viskiä ;-) Terv. Tämän ikäinen nainen
Asun rivarissa, mutta mulle idylli ois huumorintajuonen emäntä ja elukoita paljon.
Harmi, olisin heti tullut lehmiä lypsämään ;-)
Niinpä, eikö voittaskii tän netissä öhötyksen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan rakastunut kaverin tyttöystävään?
Olen ja siitä syntyi oikein kirjallinen minitarina.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettet ollut mahakas koska pidän mahakkaista miehistä.
Eittämättä tämä on jo synti.
Vierailija kirjoitti:
Millainen polkupyörä sinulla on?
Nykyään ei ole fillaria. Aiemmin oli sähköpyörä ja maastopyörä.
Oletko nuorempana käyttänyt hyväksi valokuvausharrastustasi saadaksesi naisia? Siis tyyliin "voisin ottaa susta mallikuvia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko vielä pystyt kirjoittamaan🙂mutta oikea kysymykseni on, mikä asento on paras?
Loppuasentona lähetyssaarnaaja mutta on hienoa nähdä nainen ratsastamassa. Takaapäin tietenkin on jo mukavan tuhmaa. ;)
Harmi, ei enää tässä iässä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan rakastunut kaverin tyttöystävään?
Olen ja siitä syntyi oikein kirjallinen minitarina.
Tuliko tarina oikein julkaistuakin, vai ihanko omiin päiväkirjoihisi vaan kirjoitit?
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuorempana käyttänyt hyväksi valokuvausharrastustasi saadaksesi naisia? Siis tyyliin "voisin ottaa susta mallikuvia"?
Tämä harrastus on tullut viime aikoina koska on ollut varaa satsata kunnon kameroihin. Olen saanut naisia aivan toisenlaisilla lahjakkuuksillani joka on taiteellista.
Pitääkö miehet tosiaan blondeista enemmän? Pidätkö sinä?