Olen mies. Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin viiniä riittää.
Kommentit (203)
Osaatko soittaa jotain soitinta?
Minkä takia esität miekkosta naisten palstalla? Mitä saat siitä?
Kumma kun et tähän vastaa XDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Osaatko soittaa jotain soitinta?
En kyllä osaa mutta ois tosi jees. MIes ja kitaraja oma lyriikka.
Jotenkin luulisi, että ap olisi kykenevä jossain määrin älylliseenkin kommunikaatioon, mutta ketju on täynnä ihan luokattomia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun et tähän vastaa XDDDDDDDD
Eikö tällä palstalla muka muita miehiä käy? Tä?!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin luulisi, että ap olisi kykenevä jossain määrin älylliseenkin kommunikaatioon, mutta ketju on täynnä ihan luokattomia kysymyksiä.
Se että mitä sanoit ensin pitää täysin paikkaansa, mutta otetaan tämä ihan huvina.
Vierailija kirjoitti:
Miten löytäisin rakkautta?
Kuten näet tämän ajan niin olemme vain taantuneet. Minä olen saanut kyllä kaikki vastaukset miksi näin on. Mutta suosittelen meditoimaan. Se voi olla aarre Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen naisjulkkiksen tai kolme haluaisit nyt olevan kanssasi juomassa? Ja miksi juuri hän/ he?
Ai miten ihana kysymys. Ottasin varmaan tänä iltana Anita Hirvosen tänne koska hän on hyvin hersyvä tyyppi. Ei missään seksuaalisessa mielessä. Joskus pyydettiin nuorina poikien kanssa Anitaa jatkoille laivalta tulleesa. Ei lähtenyt :D
Mitä kaikkea Anitan kanssa tekisitte iltamillasi? Ei siis seksuaalisessa mielessä.
Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka eivät osaa keksiä omalle firmalleen nimeä ja kyselevät netistä ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ikinä ostaa seksiä?
En tietenkään voi sanoa tuohon ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen naisjulkkiksen tai kolme haluaisit nyt olevan kanssasi juomassa? Ja miksi juuri hän/ he?
Ai miten ihana kysymys. Ottasin varmaan tänä iltana Anita Hirvosen tänne koska hän on hyvin hersyvä tyyppi. Ei missään seksuaalisessa mielessä. Joskus pyydettiin nuorina poikien kanssa Anitaa jatkoille laivalta tulleesa. Ei lähtenyt :D
Mitä kaikkea Anitan kanssa tekisitte iltamillasi? Ei siis seksuaalisessa mielessä.
Ihan semmonen kiva perus. Laittaisin varmaan Anitalle lohta omalla reseptillä, viiniä hissukseen ja kattosimme tv ja arvostelisimme :D eri ohjelmia. Ehkä yhdet kahdet paikallisessa karakoeineen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka eivät osaa keksiä omalle firmalleen nimeä ja kyselevät netistä ideoita?
Mielikuvituksettomia, päinvastoin kuin minä.
Näetkö koskaan eroottisia unia työkavereistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostutko katsomaan Zedu de Lucan musiikkivideon?
Siis Sedun musavideoko? NO hemmetti :D tottakai!!! Linkitä!!!
Oho, odotin vähän erilaista vastausta. No en linkitä, sitä on linkitetty yhdessä toisessa ketjussa niin monta kertaa. Se on ilmeisesti Youtubessa. Minusta hän on surkuhupaisa ja vastuuton. Saat toki pitää mielipiteesi.
Joidenkin ihmisten kannattaisi katsoa asioita joskus kateuden läpikin. En puhu sinusta mutta yleisesti jos jollain menee hyvin hän on vaan paska. Sedun ajattelee omilla aivoillaan ja arvostan. Pidän toki.
Miksi pitäisi persaukiselle metrisepolle olla kateellinen? Minä olen häntä miljoonan rikkaampi, enkä omista mitään.
Mihin katosi se kirjallisuudesta pitävä runopoika? Sinä kuulostat ihan tavan persulta ja sellaisen kanssa keskustelu kiinnostaa vähemmän, kuin maalin kuivumisen katselu.
Ei minua kiinnosta se mitä sinä minusta olet mieltä. Mutta Sedua ovat naiset kehuneet hyväksi panijaksi, nuoret naiset. Hän myös omisti jalkapallojoukkueen joten ihan hyvin.
Seppo itsekö siellä hölisee :D Juu varmaan on vieläkin metrisepon oven takana pitkä jono nuoria naisia, on se niin kova panomies ;)
No ei se kyllä Hakaa omistanut. Oli toki enemmistöosakas ja toimitusjohtaja sen pari vuotta, jona sai Hakan ihan sekasin ja melkein konkkaan. Siitä seurasikin Hakan muutaman vuoden korpivaellus divarissa, mutta onneksi ovat saaneet taas homman toimimaan ja säilyivät veikkausliigassa nousun jälkeen, eikä ole enää onneksi pelkoa myöskään Koskisen sekoiluista.
Mikä on viimeisin hulvattomin mielikuvituksen tuotteesi?
Vierailija kirjoitti:
Näetkö koskaan eroottisia unia työkavereistasi?
En näe koska teen töitä freena.
Same there Man!