Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodin kutsumattomia vieraita päässä jne.ajankohtainen aihe,yksin, tukea?

Vierailija
17.04.2014 |

Tein viime viikolla nix-pesun päähän, nyt kävin lääkärissä kun ei auta. Prioderm-liosta päähän sekä iholle, heti kun jaksaa kolmannen kämpän ensin siivota ja puunata kuntoon, myös henkistä tukea kaipaisin? ajankohtainen aihe, mistä ei helposti puhuta ääneen. Kiirastorstaita vietellässä yksin kissan kanssa.. :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Mix toimi tosi hyvin,mutta käytin täikampaa joka välissä. Siis helvetin verenimijät:/

Vierailija
2/21 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nix

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kammannut aamuin illoin (välillä kolme-neljä tuntia putkeen).. se nix kyllä helpotti, mutta sitten tuli takas.. siivosin kotini lattiasta kattoon, meni sitten pesukone rikki eikä ollut kunnon pakastinta,joten menin tekemään sen ystävälle. nyt olen kolmannessa paikassa missä on kissa (kun kotona ei voi olla), ja pitäisi taas koko huusholli siivota, eikö kannata odottaa/kärsiä huomiseen,ensin siivota aamusta ja sitten laittaa liuos päähän jne....? hirveetä kun yrittää nukkua,se tunne että joku menee päässä ja kohta pistää eikä voi yhtään mitään.. pidän hygieniasta liiankin hyvää huolta,ei ole siitä kiinni että olisi likainen vaikka monet niin luulevat.. teitkö hoidon yksin?

Vierailija
4/21 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Meillä samainen rumba kihomatojen kanssa :/

Vierailija
5/21 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muu osaisi kertoa kokemuksiaan niin olisi kiva?

Vierailija
6/21 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa silikonipohjainen täishampoo. Sille ne eivät muutu vastustuskykyisiksi. Huom, hinnasta huolimatta shampootq on käytettävä riittävä määrä!

Vierailija
7/21 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii kammata etikkavedellä,se irrottaa saivareet tehokkaasti. Ja suoristusraudalla hiusten käsittely auttaa kans.tsemppiä!

Vierailija
8/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin tämän toiselle palstalle, jos joku muu täälä vastaisi. Kaipaisin varmistuksen että olevat täitä, jos joku ymmärtää tuosta tekstistä jotain.. :) 

Hei. Täiden ulkonäöstä, jotkut miettivät että onkohan mulla täi, onkohan toi täi mikä tippu mutta kyllä sen ns.nukan erottaa öttiäseksi. Olen tehnyt pesuja, eikä auta, piti tänään tehdä yhdellä tuotteella, mutta sain astmakohtauksen kun avasin purkin.

lääkäri sanoi että jos ei vieläkään auta niin tuon niitä öttiäisiä purkissa näytille. Olen todella kammoinen niitä kohtaan. Onkohan nuo varmasti sitten niitä? Päällepäin muutaman minutin vilkaisulla ei näkynyt mitään muuta kuin niskan ja korvien punoitusta,joitakin verisiä näppylöitä. 

Nyt huomasin puhtaassa paidassa (pidän vaaleata vaatetta,jotta erotan mitä itsessäni on jos on), harmaan tai mustan pilkun. nyppäsin sen pinseteillä ja laitoin pöydälle. näyttää hämähäkin,hyttysen ja kärpäsen sekä punkin sekoitukselta,hirvikärpänenkin tulee mieleen.. on monta jalkaa, hetken kun pinsetelillä sörkin, irtosi jotakin pieniä jalkoja, silti se liikkui minutin päästä,ei eteenpäin mutta tälläkin on yksi pidempi jalka tai häntä joka kiemurtelee. kun laitan märälle lavuaarille ja hetken sörkin, alkaa sen pidempi jalka liikkua, sarvet näkyy;ne on kyllä paljon pienemmät kuin tämä pitkä jalka (tai kaks), pienempiä enemmän. Nyt tosiaan musta häijyn näköinen "nukka", jolla enemmän harmahtavia jalkoja yms.. sekalainen teksti, mutta muistuttaako täitä? tosiaan eri kokoisia, joskus kirkkaan punaisia tai melkein läpinäkyviä,poikasia.. Jos joku jaksaisi nähdä vaivaa ja vastata,ei musta ole mennä katsomaan kuvia niistä,paitsi jos joku kameralla kotikuvan saanut. T.epätoivoinen

Vierailija
9/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä luulin otsikon perusteella, että tässä ketjussa puhutaan mielenterveysongelmista :D

Vierailija
10/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L

uteita on pieniä n.2mm alkaen, yleismyrkyllä taintuu, sitten 'käsin'. Googleta muu hoito.

Vierailija
11/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:55"]

Jaa, mä luulin otsikon perusteella, että tässä ketjussa puhutaan mielenterveysongelmista :D

[/quote]

Minä luin koko ketjun ja minusta tuntuu edelleen siltä että tässä on kyse mielenterveysongelmista.

Vierailija
12/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan tajunnut, että täiden hävittäminen olisi noin kauhea rumba??? Siis ymmärrän että pitää pestä niillä kauheilla aineilla ja kammata täikammalla ja siivota, mutta eikö se sitten riitäkään? Etkö pääse noista eroon vai miksi jahtaat ja tökit niitä pinseteillä? Minullakin ötökkäkammo enkä pysty katsomaan suurennettuja kuvia hyönteisistä - tuon sanankin kirjoittaminen aiheutti inhon tunteen. Tsemppiä, toivottavasti saat ne nyt pois, kuulostaa että olet ollut varsin huolellinen.

Vierailija
13/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulleki tuli otsikosta mieleen mt-ongelmat. Aloituskin kuulosti joltain salakieleltä.

Vierailija
14/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on myös kissa joten olisiko nuo jotain kissan loisia? Sinuna käsittelisin myös kissan turkin jollain loishäädöllä ettei ainaleviä sinuun takaisin. Voisiko olla kirppuja?

Vierailija
15/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa nyt kun katson uudestaan niin vaikuttaa ihan mielenterveysongelmaisten palstalta.. :D ei ole luteita, lääkäri käski niillä tietyillä "punkki"pinseteillä nyppiä jos jossain näkyy. :) katsoin joitan kuvia jotka oli ottanut täiden kanssa kamppaileva ihminen, niin aikas saman näköisiä ovat. ei niihin halua sen kummemmin sorminkaan tökkiä ja katsella,mielummin kättä pidemmällä.. suun kautta sitten ilmeisesti se (lois)häätölääke tiistaina. ei ole koskaan ennen ollut mitään tällaista, sanottiinkin että tukkaa ei saa pestä joka päivä? jaa-a, joka päivähän sitä on käytävä pesulla.. :) 

no asiasta kolmanteen, onko joku käyttänyt prioderm liuosta?

ps.luteet kutisee pääasiassa kotona, elää huonekaluissa ja asunnossa,tulee öisin esiin. kaupungillakin tuntuu että joku vilisee päässä. nix-pesun jälkeen oli vessan ovessakin pari kaveria, samantyyppisiä kuin noi mitä juuri löysin. eli lähtee vain shampoopesulla ja kampaamalla hulluna.. kun näistä pääsisi vaan eroon. itseasiassa on joulusta asiasta pidetty stressistä johtuvana, ja n. kuukausi sitten alkoi ystävänikin kutisemaan, ja alkoi löytymään "nutipäitä", ehtinyt oleen niin pitkään että vaikea häätää.. kamalaa. kirjoittaakin aiheesta,mutta tuttua tämä on monelle vaikka ei siitä julkisesti puhu.

Huomenna ajattelin kuitenkin nyt ton priodermin laittaa vaikka haju laittaa mut tarvitsemaan kortisonisuihketta astman takia,jotain helpotusta edes,on kehuttu kys.tuotetta myös paljon, jos olet sattunut käyttämään..??

Vierailija
16/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:55"]

[/quote]

Niitä ne alkaa pikkuhiljaa olemaankin, ja ei ihme tässä paniikissa kun kirjoittelee ja jättelee niitä veemäisiä (esim.täi) sanoja pois! :D

Vierailija
17/21 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:20"]

En ole ollenkaan tajunnut, että täiden hävittäminen olisi noin kauhea rumba??? Siis ymmärrän että pitää pestä niillä kauheilla aineilla ja kammata täikammalla ja siivota, mutta eikö se sitten riitäkään? Etkö pääse noista eroon vai miksi jahtaat ja tökit niitä pinseteillä? Minullakin ötökkäkammo enkä pysty katsomaan suurennettuja kuvia hyönteisistä - tuon sanankin kirjoittaminen aiheutti inhon tunteen. Tsemppiä, toivottavasti saat ne nyt pois, kuulostaa että olet ollut varsin huolellinen.

[/quote]

En tiedä keneltä ne on tullut, jos tämä ihminen ei siitä kerro eikä ole hoidattanut niin nehän tulevat aina vaan takaisin. En kyllä ole nukkunut kenenkään päätä raapivan vieressä.. :)

Vierailija
18/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin kaksi pulloa nixiä vaikka suositeltiin yhtä. nyt mulla on priodermia kaksi pulloa (riittävästi on),katsoin pakkausselosteesta että keskustelava lääkärin kanssa jos astma, lääkäri tuon määräsi mutta diagnoosini ei näkynyt hänellä, voinko käyttää? olen todella ötökkäkammoinen, osaako kukaan kertoa täin tai sen sukulaisen ulkonäöstä kirjoittamalla? itsellä ollut myös tällaisia, harmahtava, nyppäsen pois tyynyliinasta. sitten jos laitan märälle alustalle, esim. lavuaarin reunalle, muuttuu aika tummaksi (ei montaa mm. "tuo pallo"), on enemmänkin jalkoja, mutta märkänä nimenomaan yksi näyttää pidemmältä, yrittää liikkua sen avulla? sarvet erottaa myös jos tarkasti katsoo.. vaikuttaako yhtään täiltä? tosiaan vaaleita sekä mustia pilkkuja, sekä verenvärisiä (toukan näköisiä?)irtoaa kammalla, sekä verta jää kampaan kun niin raivolla vetää.. priodermin kanssa kokemuksia? jos sen laitan nyt illalla kello kahdeksan ja pesen aamukahdeksalta,niin voinko nukkua yön yli, vai täytyykö olla ihan tiptop siistiä joka paikassa,se tehosiivoushan tässä se urakka onkin (kolmas asunto ja neliö). sehän ei enää suojaa niinkun nix kahta viikkoa (tämäkään ei kyllä ihan totta vaikka niin p.selosteessa mainitaan nixistä) vaan ainoastaan sen 12h iholla.

Vierailija
19/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:26"]

Kannattaa ostaa silikonipohjainen täishampoo. Sille ne eivät muutu vastustuskykyisiksi. Huom, hinnasta huolimatta shampootq on käytettävä riittävä määrä!

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Käytin kaksi pulloa, on pitkät hiukset, riittävä määrä tuossa nyttenkin, en vaan uskalla käyttää kun ei puhuttu mitään että pahentaa astmaa. ei taida olla kellään kokemusta priodermista ja astman sairastamisesta, onko tullut pahakin reaktio? Ystävälläni oli kys.kavereita, koska hänellä on rastat, sai hän ne pois hennavärillä ja silikonilla. sain tuota silikoni(shampoota) häneltä, jota olen käyttänyt. olen myös kuullut että öljyä, sehän tukahduttaa, ja sitten saunaan? jos käytän hiustenkuivaajaa tai ihan mitä tahansa suoristustuotetta, alkaa sattumaan niin kovaa päähän juuri siihen pistävään kohtaan etten pysty. Minutiksihan se helpottaa. Pesin 90 asteessa peiton ja pakastin, ja eläviä löytyy edelleen peitosta..? 

Vierailija
20/21 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 21:29"]

Kantsii kammata etikkavedellä,se irrottaa saivareet tehokkaasti. Ja suoristusraudalla hiusten käsittely auttaa kans.tsemppiä!

[/quote]

nyt pääsiäisenä ei kaupat auki, mikä etikka kelpaa ja mikä sekoitussuhde veden kanssa? :) kannattaako sitten vielä esim mennä saunaan se sekoitus päässä? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi