Onko teillä tullut vastaan kananmunissa höyheniä? Kuva
En oikein tajua miten nuo voivat päätyä kananmunakennoihin asti.
Kommentit (36)
Ostin joskus siankylki siivuja ja sielläpä oli nänni kiinni siivussa. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:48"]
Mua kyllä ahistais enemmän, jos löytäisin miehen munasta höyheniä..
[/quote]
Eikö sun mies muka koristele munaansa pääsiäisen kunniaksi?
[/quote]
Taitaa sinun mies olla todellisuudessa eläimiinsekaantuja
oot saanut kanan pillukarvat kaupan päälle
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:48"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Meniköhän mulla nyt jotain ohi?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Meniköhän mulla nyt jotain ohi?
[/quote]
Eikun joo. En usko tuohon kun maalaa nätisti vesiväreilläkin aina, sotkuunhan ne koristelut menisi sellaisessa touhussa.
Ei ihme, että joitain naisia vedetään turpaan, just saying. :) Mistä kumpuaa tuo ainainen turha ja vajaaälyinen ilkeys, jota pitää lähes joka ketjuun tulla suoltamaan - jopa tällaiseen täysin harmittomaan? Ei henkisessä ja fyysisessä väkivallassa ole sinänsä haitallisuudessaan eroa, pahoja molemmat. Useat naiset vaikuttavat olevan aidosti pahoja.
Kyllä ne munat pestään, ei ne oikeasti niin puhtoisia ole. Mutta joskus varmaan voi höyhen tarttua uudestaan, ne kun on aika kevyitä.
Kananmunia ei pestä. Paskaisimmat munat muuten päätyvät esim. leipomoille ja koulujen keittiöihin. Niiden tuotteita syövät saavat varmaan väkisinkin silloin tällöin gramman paskaa lautaselle.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:28"]
Kyllä ne munat pestään, ei ne oikeasti niin puhtoisia ole. Mutta joskus varmaan voi höyhen tarttua uudestaan, ne kun on aika kevyitä.
[/quote]
ainakaan kaupoissa myytäviä munia ei ole pesty. Pakkaamolla ne vain tarkastetaan siten, että aivan likaisimmat erotetaan "puhtaista". Likaiset b-luokan munat päätyvät teollisuuden käyttöön. C-luokkaan päätyvät esim. veriset ja muotovirheelliset munat. Tosin ainakin aiemmin joillakin tiloilla tuottajat ilmeisesti pesivät munia ja yrittivät saada a-luokan hinnan, mutta tuskin enää suurtiloilla. T. munantuottajien lapsi
Olipa ketju, mutta tulipahan läpi kahlattua.
Aloitusviestin kuvan höyhen voisi rakenteensa puolesta olla myös tekohöyhen, vaikea sanoa pelkästä kuvasta. T. munantuottajien lapsi
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:44"]
Tuo on jokseenkin yleistä ja ihan normaalia. Munien pesu tuhoaisi suojaavan kalvon joka munien päällä luonnostaan on, joten siksi nuo pääsevät ihan kauppaan asti.
Sillä tyypillä joka munaa kuvassa pitelee (sinä?) on muuten jokseenkin paha kynsisieni-infektio, joka olisi syytä hoitaa vaikka pihkalakalla. Just saying =)
Munarikasta pääsiäistä!
[/quote]
Minusta nuo kynnet kielivät happivajeesta. Keuhkotautia tai maksatautia (alkoholismi). Niihin liittyen kellolasikynnet ja palikkasormet jne.
Ei toi mikään kynsisieni oo vaan aloittaja on repinyt kynsinauhan pois.
Av-mammat osaavat yllättää aina! Enpä olisi uskonut, mikä meteli syntyy minun kynsistäni. No mutta, jatkakaa. -ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:44"]
Sillä tyypillä joka munaa kuvassa pitelee (sinä?) on muuten jokseenkin paha kynsisieni-infektio, joka olisi syytä hoitaa vaikka pihkalakalla. Just saying =)
[/quote]
Samaan kiinnitin itsekin huomiota. Yh.