Onko teillä tullut vastaan kananmunissa höyheniä? Kuva
En oikein tajua miten nuo voivat päätyä kananmunakennoihin asti.
Kommentit (36)
Olisit liimannut vihreitä höyheniä ja väittänyt papukaijan munaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:40"]
En oikein tajua miten nuo voivat päätyä kananmunakennoihin asti.
[/quote]
Seiska maksoi tästä jutusta 77 euron vihjepalkkion!
Kerran oli itselläni vastaavanlainen tapaus. Mitäs tuosta - aika normaalia mielestäni.
On useinkin, ei mielestäni mitenkään ihmeellistä.
Tuo on jokseenkin yleistä ja ihan normaalia. Munien pesu tuhoaisi suojaavan kalvon joka munien päällä luonnostaan on, joten siksi nuo pääsevät ihan kauppaan asti.
Sillä tyypillä joka munaa kuvassa pitelee (sinä?) on muuten jokseenkin paha kynsisieni-infektio, joka olisi syytä hoitaa vaikka pihkalakalla. Just saying =)
Munarikasta pääsiäistä!
Ihan normaalia. Munat tulee kuitenkin kanan peräpäästä.
OMG, ei kai teidän munat ole tulleet kanoista???!!!
Onhan niissä joskus hieman sitä ruskeaakin asiaa pinnassa... Harva sitä kuorta nuolemaan alkaakaan, vai miten teillä?
No kanan perseestähän ne putkahtaa ja kanat nyt on melko runsaalti höyhenpeitteisiä, ihmekös tuo jos välillä yksi tarttuu johonkin munanpuskemismönjään.
Onko tämä nyt sitä luonnosta vieraantumista?
Mua kyllä ahistais enemmän, jos löytäisin miehen munasta höyheniä..
Normaalia nuo höyhenet ja kanaparallahan ei ole kuin se yksi aukko...
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:48"]
Mua kyllä ahistais enemmän, jos löytäisin miehen munasta höyheniä..
[/quote]
Eikö sun mies muka koristele munaansa pääsiäisen kunniaksi?
Luulin, että ne jotenkin pestään ennen kuin pääsevät kennoihin. Kiva tietää, ettei näin olekaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:47"]
Ällö peukalo.
[/quote]
Eihän oo, pöljä, kun just katoin että jotenkin symppiksen näköinen käsihän se siinä kuvassa. Varmaan ok tyyppi sen jatkeenakin, tosin vähän turhaan jostain munien lisukkeena tulevista pikku höyhenistä kohkaava. :D
Näkisittepä mun peukalot! Mulla ei kynsisientä, mutta aivan kamalat pokittaiset kolot kynsissä. Välillä poissa ja välillä taas ilmestyvät. Vissiin psoria?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:28"]
Kyllä ne munat pestään, ei ne oikeasti niin puhtoisia ole. Mutta joskus varmaan voi höyhen tarttua uudestaan, ne kun on aika kevyitä.
[/quote]
EI NIITÄ MUNIA PESTÄ, KOITTAKAA NYT TAJUTA SE.