Löytyykö täältä kiva nainen 29.v miehelle?
Täällä tuntuu naisia pöörräävän kirjoittelemassa, joten pistetäänpä kysymystä tälle palstalle. Miten 29.v vakituisessa työssä oleva, kohtuu hyvän ulkomuodon omaava jäbä löytää itselleen kunnon vakkari naisen? Baarissa tytöt pyörii ympärillä, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan kuin yhdenillanpanot. Pari vähän pitempää juttua on päättyneet molemmat naisen uskottomuuteen. Onko Suomessa enää kivoja uskollisia naisia? Nim. Pohjois-Savo
Kommentit (12)
Savolaisilla ON kieroutunut huumorintaju.
Ookko lukenut näitä keskusteluja? Ei taida täältä kivaa naista löytyä......
Täällä on vain miesvihaajia. Kelvotonta sakkia koko joukko.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:47"]
Täällä on vain miesvihaajia. Kelvotonta sakkia koko joukko.
[/quote]
Mies- ja naisvihaajia. Vihaavat ihmisiä ylipäätänsä. Tämä on sellainen paskasankko-saitti, ettei uskoisi. Ei täältä löydy naisia, vaan suohirviöitä. Juuri sellaisia kauhukertomusten Justiinoita naama norsun veetuna. Pakene äläkä koskaan palaa :D!
Haha, 7:n kuvaus suohirviöstä osu ja uppos!
On täällä mivojakin ihmisiä, mutta tuskin täältä löydät seuraa itsellesi. Onnea etsintään! :)
täällä olis yks lapseton 25v etelä-savolaislikka, lähtösin oon kyl pohjois-savost :)
Varmasti on kivojakin. Minäkin olen ihan kiva ja varsinkin kiltti mikäli uskomme minua ja äitiäni, mutta sinulle ihan liian vanha.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:52"]
On täällä mivojakin ihmisiä, mutta tuskin täältä löydät seuraa itsellesi. Onnea etsintään! :)
[/quote]
Älä valehtele, täällä suohirviöt muuttavat kaikki kaltaisekseen. Tulet tänne mukavana ihmisenä ja puff, viikon päästä muutut suohirviöksi. Tositarina. Näin täällä on käyny kaikille naisille, katso vaikka!
Vaikuttaako täälä palstoilla pörräävät naiset kivoilta? Savolaisilla taitaa olla kieroutunut huumorintaju.