Tähän voit kirjoittaa päivityksen, mitä et kehtaisi kirjoittaa facebookin
Myös ne, jotka eivät käy facebookissa voivat tietenkin kirjoittaa. Erityisesti sellaisia päivityksiä, minkä joku muu voisi kirjoittaakiin (ja päätyä feissarimokiin).
Aloitan: Istuin pöntöllä kakalla ja pesin samalla pikkupyykkiä lavuaarissa.
Kommentit (143)
Mua vaan ärsyttää. Mitä mä täällä teen?
Joo mä olen elämäni ensimmäistä kertaa raskaana, mutta IHAN jokaiseen statukseen ei tarvitse teidän saman kokeneiden avautua synnytyskokemuksista, imetysliivien ostosta, mahan kasvusta, perhepedistä ja laittaa vielä yksityisviestiä perään. En minä ole idiootti, kyllä minä osaan yhdet helvetin liivit ostaa ilman jatkuvaa neuvomista, etenkin kun statukseni ei edes käsitellyt imetysliivejä millään tapaa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:22"]
Tän päivän kuuppapillerit otettu! Toivottavasti nyt tehoaa kun Lamotriginin annostusta vähän nostettiin, näin keväällä kun meikällä nupissa vippaa normaaliakin enemmän ja maniaa pukkaa.
[/quote]
Tuo on mun epilääke :) Paljonko sulla menee kaksisuuntasen hoitoon?
[/quote]
Yleensä on ollut 200mg/vrk mutta nyt huhtikuun alusta nostettiin 50 mg:lla.
"Haistakaa kaikki paska. Ootte niin tekopyhiä pävityksinenne, että huhhuh! Niin, ja kaikki tietää jo, että käytte salilla, on tullut jo aivan helvetin selväksi! Ja on myös erittäin selvää, että harrastatte kuntoilua huippulaadukkaissa urheiluvaatteissa, sekin on tullut erittäin selväksi. Ja muuten, teidän sisustaminen ei kiinnosta ketään hevon helvettiäkään.
Ei mulla muuta."
Ah, tuntuupa keveältä kun sai tuon ulos.
Hei sinä ihana kollegani *nimi muutettu*! Kiva että olet omasta mielestäsi kisakiree fitness-tähti mutta ole kiltti äläkä postaile kuvia takapuolestasi, bikinirajastasi ja "vatsalihaksistasi" joka päivä. Varsinkin, kun en voi edes estää päivityksiäsi nolaamatta itseäni, koska elämäsi on vain facebookissa ja huomaisit sen kyllä.
Ei v... taas kuvia sun kakarasta? Toi oli jo mitä... 6 tänään ja 50 tällä viikolla? Hanki elämä ja elä sitä muunkin kuin sen puhelimes kautta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:17"]
Ei v... taas kuvia sun kakarasta? Toi oli jo mitä... 6 tänään ja 50 tällä viikolla? Hanki elämä ja elä sitä muunkin kuin sen puhelimes kautta.
[/quote]
Komppaan!
MUA EI KIINNOSTA TEIDÄN KAKAROIDEN KUVAT, VESSASSAKÄYNNIT EIKÄ VARSINKAAN VIRTSATIEINFEKTIOT PRKL.
Argh.
Arvon idiootit! Älkää vinkuko naamakirjassa miten te olette yksinäisiä ja elämänne paskaa sen jälkeen, kun JOKU on juuri käynyt teitä piristämässä tuliaisten kera! Ai niin, eihän mua lasketa ihmiseksi. Mä olen muuten vaan se joku, joka kelpaa viime hetken leffaseuraksi, syömään tai tuomaan ostoksia kotiovelle kun olette sairaina. Mä en kuitenkaan kelpaa ihmisarvoiseksi ystäväksi teille, varsinkaan julkisesti.
Haistakaapa siis vittu.
Moi X, sä et ole bloggaaja vaikka tahtoisit niin kovastikin uskoa. Sä et myöskään ole valokuvaaja vain siksi että sulla on osamaksulla ostettu älypuhelin, jota makselet sossunrahoistasi kuset housussa joka kuukausi. KETÄÄN ei kiinnosta sun kuvasi.
Palattiin exän kaa yhteen,suhde parempi kun viimeseen 6 vuoteeen! Oltiinhan tuota jopa 2 kk erossa. Mut enpä kerro kellekkään vielä,katotaan miten Se ukko on nyt tässä mukana.
Ihanaa, aviomies tulee kotiin monen viikon työreissulta ja me vietetään niin pirun munarikas pääsiäinen, ettei muuta, kauhee panetus jo päällä! Niin ja lapsetkin on toki ikävöineet isiä...
Olen yksinäinen, mies sanoi toivovansa mun tekevän itsemurhan ja pääsiäinen on pilalla. Toivottavasti teillä muilla menee paremmin!
Pitäisi aloittaa kevätdieetti, mutta tänäänkin olen mussuttanut leipää joka aterialla. Illalla tilataan pizzat. Leipä on vain niin hyvää.
Armas 'kälyni' - lopeta se vinkuminen ja mene töihin. Yhteiskunta ei ole sulle, alle 30-vuotiaalle terveelle ihmiselle, mitään velkaa. Miksi ihmeessä teit sen penskan, jos ei ole varaa edes vaippoihin ja se, että miehes on 'koko ajan töissä', ei ole todellakaan tullut sulle yllärinä. Se äijäskin vois oikeasti lopettaa sen kannattamattoman yritystoiminnan ja jatkaa vain siinä normi palkkaduunissa - ootteko ikinä laskenu, kuinka hyvin eläisitte, jos se riemu-idiootti ei työntäis kaikkea palkkaansa siihen naurettavaan yritykseen?
Ja sinä toinen 'sukulainen' - et sitten rumempaa penskaa saanut väännettyä? Ja vielä lisäät poloisen kärsimyksiä aivan karmaisevalla nimellä?? Ja ei, ne 'merkkivaatteet' eivät tee siitä pikkuhirviöstä yhtään sen parempaa.
Ja sinä yks - ollaan jo kuultu, että käyt bodypumpissa, combatissa ja kaikissa muissa mahdollisissa. Kiva että oot laihtunut, mutta joka päiväiset päivitykset... Ohi rullaan.
Mua niin vituttaa ihmisten tekopyhyys ja lapsellisuus. Nyt kun mä oon availlut sanaista arkkuani ja ruvennut täällä seinällä puhumaan oikeista asioista ja mm politiikasta, niin eipä kukaan tykkää, ei synny keskustelua. Jos laitan urheilusta, että hölkkäsin kympin ekaa kertaa, niin muutama tykkää. Olen huomannut kuitenkin että jos kertoo treenaamisestaan siitä tykätään keskimääräistä vähemmän. Voisko joku valottaa tätä. Jos laitan jotain normaalia/neutraalia (urheilukaan ei sitä ole) niin tykkääjiä on vähemmän kuin ennen. Jos ette osaa erottaa henkilöä ja asioita toisistaan niin olkaa sitten. Minusta voi olla kaveri vaikka ollaankin eri mieltä. Mulla on ollut viime aikoina sellainen olo, että ihmiset suorastaan osoittaa mieltään mua kohtaan. Että mun jutuista ei sovi enää tykätä ku ne on liian valtavirrasta poikkeavia tai kriittisiä. Tai jotain. Ja kiitos muuten kaikki yhteydenpidosta.
Hei. Onko joku pääsiästä viettämässä koneella, joku joka tietää kodinkutsutuista vieraista jotka asustavat päässä yms..? ja priodermista.. ei ole vitsi, asiallisen vastauksen kaipaisin tähän kiirastorstai-hel*etti-iltaan.. :)
Sellainen baarireissu tällä kertaa, tuli annettua käsihoitoa juuri tavatulle miehelle! Henkilön *** kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:30"]
Olen yksinäinen, mies sanoi toivovansa mun tekevän itsemurhan ja pääsiäinen on pilalla. Toivottavasti teillä muilla menee paremmin!
[/quote]
Vaikka ajatus on pelottava, niin pistä mies pihalle. Oikeasti, ei kukaan ansaitse olla sellaisen ihmisen kanssa, joka menee laukomaan jotain noin törkeää.
tiedän miltä susta tuntuu. pääsiäisiä menee ja tulee, mielesi pahoittanut ei ole sun arvoinen.. uusi alku pääsiäiselle vaikka pitkäperjantaina. :)
Vastoin yleistä oletusta en pidä lapsista enkä ole mikään ilmainen lapsenvahti. Vituttaa kun tietyistä ihmisistä ei muuten kuule mitään paitsi silloin kun pitäisi tulla vahtimaan Mico-Marccua että mamma pääsisi tänäkin viikonloppuna bilettämään. Lasten isähän ei voi katsoa lapsia koska hän teki jo osuutensa rakentamalla talon ja ostamalla Gantin sohvatyynyn vaimolleen <3