Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko vatsassasi vauva vai bebe?
17.04.2014 |
Bloggareilla on ainakin aika monella bebe.
Kommentit (18)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:06"]
Bebe, eilen söin.
[/quote]
Niin siis, bebe-leivoksen söin :-D
Sikiö on oikein vastaus ja vauva seuraavaksi paras. Tuo leivosasia menee jo piruiluksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on lounaaksi syötyä katkarapupiirakkaa ja mustikkapiimää. En ole erityisen suuri makeanystävä, bebet ei maistu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kyllä suomenkielisille puhuisi bebestä, mutta mieheni äidinkielellä bebe = vauva :D
Masuasukki on hirvein. Meillä oli aikanaan vaan ihan vauva. Nyt on mahassa vaan suklaamunia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Bebe, eilen söin.