Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset lenkkarit taviskävelylenkkeilijän kannattaa ostaa?

Vierailija
17.04.2014 |

En ole ostanut lenkkareita varmaan 6 vuoteen. Nyt tarvitsisin uudet. Olen siis taviskävelylenkkeilijä, jonka kävelyvauhti on melko reipasta. Sen takia haaveilen pienestä juoksukoulusta, mutta kaikki aikanaan.

Ostanko minä juoksulenkkarit vai mitkä? Olen auttamattomasti pihalla minkälaisia lenkkareiden kuuluu olla. Asfaltilla kävelen enimmäkseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenkiä.

Vierailija
2/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että taviskävelyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Goretexit tai Drymaxit, silloin ei haittaa pienet roiskeet. Ja kysy ihan rohkeasti myyjiltä neuvoa.

Vierailija
4/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joitain vuosia sitten hankitut Salomonin goret, mallia en muista, olivat jotkut "sauvakävelykengät". Satasen pintaan maksoivat, mutta ovat hintansa väärti! 

Vierailija
5/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotkut halvat Salomonit, ihan ok.

Vierailija
6/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin new balancet. Mutta kävellä voi ihan hyvin jonkun kuoman vaeluskenkien tms kanssa, kun kengän paino ei oo niin tarkkaa kuin juoksussa. Väliä on lähinnä sillä, onko sun jalka terve vai tarviiko se jotain pronaatiotukia.

Vierailija
7/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kävelylenkeillä ja muissakin arjen menoissa(kaupassa käynti, lasten kanssa ulkoilu jne) barefoot-jalkineita. Ovat aivan ihanat ja ainakin omille jaloilleni ovat tehneet tosi hyvää. Virheasennoista johtuvat jalkakivut ovat vähentyneet ja juokseminen sujuu paremmin kuin ennen. Juoksemiseen käytän hieman vaimennetumpia lenkkareita, mutta niissäkin olen siirtynyt luonnollisempaan suuntaan.

Vierailija
8/8 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lenkkarit, jotka tuntuu jalassa hyvältä. Vedenpitävät, että käy sitten kelillä kuin kelillä eikä ole syytä jäädä sohvanpohjalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi