Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen biseksuaali, kysy mitä haluat!

Vierailija
17.04.2014 |

Näin. Kipeenä ja vähän tylsää. Jos on kysymyksiä niin vastaan!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Missä iässä tiesit olevasi bi? Oletko tullut kaapista? Oletko seurustellut koskaan toisen biseksuaalin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on kivempaa, nuolla pillua vai imeä munaa? Miksi?

Vierailija
4/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustut samaan sukupuoleen, onko siinä aina jotain jännitteitä, vai voitko todella olla vain kaveri? Mites lapselliset sinkkuystäväsi, onko ollut sutinaa? Kunnioitatko heteroja, vaikka itse olisitkin kiinnostunut heterosta siinä mielessä?

Vierailija
5/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Olen nainen. Jo hyvin nuorena tunsin vetoa tyttöihin mutta kielsin asian itseltäni pitkään ja työnsin sen jonnekin syvälle alitajuntaan. Vasta kotoa muuton jälkeen toiselle paikkakunnalle uskalsin tunnustaa itselleni että pidän myös naisista! Siihen aikaan tapailinkin ensimmäistä kertaa naisia "siinä mielessä" ;)

Kaapista olen tullut perheelle (mutten koko suvulle, en koe olevan tarvetta) ja kavereille. Monet muutkin tietää, asia ei siis ole mikään salaisuus.

Olen seurustellut biseksuaalin naisen kanssa! En oikeastaan ole biseksuaaleista miehistä kiinnostunut.

-ap

Vierailija
6/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen bi, mies tosin, ja minäkin vastaan mielelläni kysymyksiin.

T. Kolmas vastaaja

Vierailija
7/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:00"]3: Olen nainen. Jo hyvin nuorena tunsin vetoa tyttöihin mutta kielsin asian itseltäni pitkään ja työnsin sen jonnekin syvälle alitajuntaan. Vasta kotoa muuton jälkeen toiselle paikkakunnalle uskalsin tunnustaa itselleni että pidän myös naisista! Siihen aikaan tapailinkin ensimmäistä kertaa naisia "siinä mielessä" ;)

Kaapista olen tullut perheelle (mutten koko suvulle, en koe olevan tarvetta) ja kavereille. Monet muutkin tietää, asia ei siis ole mikään salaisuus.

Olen seurustellut biseksuaalin naisen kanssa! En oikeastaan ole biseksuaaleista miehistä kiinnostunut.

-ap

[/quote]

Miksi et ole kiinnostunut biseksuaaleista miehistä? Eikö ole hiukan tekopyhää olla itse bi ja sysätä kuitenkin potentiaalinen kumppani syrjään vain siksi, että hän jakaa saman seksuaalisen suuntautumisen kuin sinä?

T. Kolmas vastaaja

Vierailija
8/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Ei preferenssiä. Naisen nuoleminen on kuitenkin mielestäni vähän työläämpää ;)

5: Voin olla vain kaveri, varsinkin jos en tunne naiseen vetoa. Mutta joskus on vaikeaa olla naisen kanssa "vain" kaveri, varsinkin jos olen ihastunut enkä tiedä onko nainen yhtään esim. bi curious tai mikä hyvänsä.

En halua olla naiskavereilleni mikään "testilelu" mutta tietysti joskus voi kavereitakin halia ja pussailla :)

Kunnioitanko heteroita.. hyvä kysymys! Itse kun uskon että seksuaalisuus on varsin fluidi. Kunnioitan kaikkien omaa suuntautumista mutta täytyy myöntää että olen muutaman kerran pyrkinyt iskemään "heteroa" - ja siinä onnistunutkin.

Vierailija
9/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kolmas bi :) vastaan että piparia on mukavampi nuolla kuin ottaa mieheltä suihin. Tosin kaipaan sitä suihinottoakin kun nyt elän lesbosuhteessa. Se riippuu kai imisestä. Mulle suu on hyvin erogeeninen alue. Naisen nuolemisessa ei tulo oksennusreflektiä kun se ei mene niin syvälle.

Vierailija
10/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Ei mielestäni missään nimessä ole tekopyhää. Veto toiseen ihmiseen ei useimmiten ole mikään valinta. En vain koskaan ole tuntenut vetoa bi-miestä kohtaan / ollut kiinnostunut bi-miehestä. On toki mahdollista että jossain vaiheessa elämää poikkeus tulee vastaan! Syy lienee se että pidän varsin maskuliinisesta miehestä.

Vierailija
11/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sittenkin enemmän lesbo kuin bi? Miksi mielestäsi netin bi-palstoilla naiset puhuvat vain naisiin liittyvistä tunteistaan, ihastumisistaan ja haluistaan eivätkä juuri koskaan miesjuttuja? Onko biseksuaalisuus tällaisille naisille (ehkä sinullekin) vain välivaihe matkalla lesbouden hyväksymiseen?

Vierailija
12/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan vastauksistani 9 ja 11 jäi pois allekirjoitus.. :)

-ap

Vierailija
13/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:09"]8: Ei mielestäni missään nimessä ole tekopyhää. Veto toiseen ihmiseen ei useimmiten ole mikään valinta. En vain koskaan ole tuntenut vetoa bi-miestä kohtaan / ollut kiinnostunut bi-miehestä. On toki mahdollista että jossain vaiheessa elämää poikkeus tulee vastaan! Syy lienee se että pidän varsin maskuliinisesta miehestä.

[/quote]

Eli sinulla on hyvin stereotyyppinen kuva siitä, että bi-miehet ovat feminiinisiä? Onko sinusta siis ihan yhtä oikeutettua uskoa, että bi-naiset ovat miesmäisiä?

T. Kolmonen

Vierailija
14/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: En koe että olen enemmän kiinnostunut jommasta kummasta sukupuolesta. En ole varma miksi netin bi-palstoilla naiset puhuvat lähinnä naisista - ehkä siksi, että foorumeita on niin paljon miehiin liittyvälle keskustelulle muutenkin?

Joillekin voi biseksuaalisuus toki olla vain "välivaihe", tämä on ihan totta vaikka jotkut tästä väitteestä voivat loukkaantuakin. Kuten sanottua seksuaalisuus ja suuntautuminen ovat fluideja. Mutta itse koen että luultavasti tulen aina olemaan kiinnostunut molemmista sukupuolesta :)

-ap

Vierailija
15/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: En ole koskaan kuullut sellaisesta stereotypiasta että bi-naiset olisivat miesmäisiä! Mutta yleisesti ottaen stereotypiat aika usein juontavat juurensa todellisuudesta. Avoimin mielin pitää toki olla :)

-ap

Vierailija
16/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:16"]14: En ole koskaan kuullut sellaisesta stereotypiasta että bi-naiset olisivat miesmäisiä! Mutta yleisesti ottaen stereotypiat aika usein juontavat juurensa todellisuudesta. Avoimin mielin pitää toki olla :)

-ap

[/quote]

Et siis ymmärrä ollenkaan, miksi on täysin naurettavaa, että sinä kuvittelet automaattisesti bi-miehet epämaskuliinisiksi mutta samaan aikaan bi-naisia ei saisi leimata stereotyyppisesti äijämäisiksi ja epäfeminiinisiksi, siis hiukan vähemmän naisiksi kuin heterot?

Vierailija
17/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisena "helpompaa" löytää seuraa? Miehenä tuntuu välillä olevan fiksu seura vähän kiven alla.

Vierailija
18/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastutko naisiin yhtä syvästi kuin hetero nainen mieheen?

Vierailija
19/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastutko naisiin yhtä syvästi kuin hetero nainen mieheen?

Vierailija
20/23 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Äläpä laita sanoja minun suuhuni! En ole sanonut että "kuvittelen automaattisesti bi-miehet epämaskuliinisiksi". En vain ole kohdannut bi-miehiä, jotka itseäni kiinnostaisivat siinä mielessä, ja itse pidän maskuliinisesta miehestä. En ole myöskään sanonut etteikö bi-naisia saisi leimata "äijämäisiksi", en ole vain koskaan kuullut vastaavasta. Jos haluaa leimata muita niin oma häpeähän se on! :)

18: Naisena on aika turhauttavaa etsiä naisia - Suomessa. Ulkomailla isommissa kaupungeissa on helpompaa naisten omissa paikoissa. Naisena toki on varsin helppoa löytää miehiä kun lähestytään jatkuvasti.

-ap