Olen biseksuaali, kysy mitä haluat!
Näin. Kipeenä ja vähän tylsää. Jos on kysymyksiä niin vastaan!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:28"]17: Äläpä laita sanoja minun suuhuni! En ole sanonut että "kuvittelen automaattisesti bi-miehet epämaskuliinisiksi". En vain ole kohdannut bi-miehiä, jotka itseäni kiinnostaisivat siinä mielessä, ja itse pidän maskuliinisesta miehestä. En ole myöskään sanonut etteikö bi-naisia saisi leimata "äijämäisiksi", en ole vain koskaan kuullut vastaavasta. Jos haluaa leimata muita niin oma häpeähän se on! :)
18: Naisena on aika turhauttavaa etsiä naisia - Suomessa. Ulkomailla isommissa kaupungeissa on helpompaa naisten omissa paikoissa. Naisena toki on varsin helppoa löytää miehiä kun lähestytään jatkuvasti.
-ap
[/quote]
Sanoithan. Sanoit etteivät bi-miehet kiinnosta sinua, koska pidät maskuliinisista miehistä. Älä saivartele minkään "en ole koskaan tavannut..." -hölynpölyn kanssa, kun ensin olet suorin sanoin ilmaissut ennakkoluulosi.
Onneksi kaikki bi-naiset eivät ole kaltaisiasi seksistejä.
23: Alkuperäinen vastauksenihan kuului näin ja se ei kyllä vastaa sitä mitä väität. Ennakkoluuloinen toki olen kuten varmasti kaikki muutkin ihmiset! Mutta edelleen, avoimin mielin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:09"]
8: Ei mielestäni missään nimessä ole tekopyhää. Veto toiseen ihmiseen ei useimmiten ole mikään valinta. En vain koskaan ole tuntenut vetoa bi-miestä kohtaan / ollut kiinnostunut bi-miehestä. On toki mahdollista että jossain vaiheessa elämää poikkeus tulee vastaan! Syy lienee se että pidän varsin maskuliinisesta miehestä.
[/quote]
19: Tietysti vähän vaikea sanoa, koska minulla ei ole kokemusta heteronaisen tunne-elämästä ;) mutta uskonpa että kaiketi kyllä! En näe syytä miksi rakkauteni naista kohtaan olisi erilaista kuin heteronaisen rakkaus miestä kohtaan :)
-ap