Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU 29.-30.7****

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langoilla ollaan taas ja lomaviikko lähenee loppua, pläääh. Mutta pääseepähän ainakin taas palstailemaan, eli jotain positiivista töissäkin kai.

Ihan ensiksi onnea Emma!!! Olipa ihanaa lukea plussasta noinkin pitkän yrityksen jälkeen! Tosiaan olet sen ansainnut, niin kuin monet muutkin ovat tässä sanoneet. Nyt vaan onnellista odotusta ja paljon vaaviliimaa matkaan!!

Serelle myös hirmuisesti onnea kun plussa on saanut vahvistusta!

Trixielläkin oli haalea plussankuuloinen juttu testissä! Varovaiset onnittelut jo täältä! Mähän jo ehdin pistääkin veikkaukset sun puolesta sinne plussajunaan ;)

Adettelle myös onnittelut plussasta!

Huh huh, olipas paljon plussanneita onniteltavana. Oli kyllä tosi kiva lukea pinoja kun näin hyviä uutisia ihan vilisi! Mun pitäis varmaan pysyä useammin pois täältä, kun se taitaa tuoda enskoille hirveästi plussatuuria ;)

Peipposka: plääh, tyhmä täti¿ toivottavasti pakkaa kamansa pian niin pääsette taas jatkamaan yritystä! Ihana vaaviresepti oli!

Höh, Kindness oli näköjään myös saanut negan. Pahoittelut, mutta niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy!

Bloody Mary: (siis toivottavasti ei sentään) voi taivas että repesin :D Vilkutus!

Naksun testiviivat on omituisia¿ Ei ymmärrä ei.

Napa: Koopeet kai jotain 12, eli ovis vois olla ensi viikolla. Ollaan pupuiltu aika ahkerasti (paitsi ei siellä anoppilassa sentään) ihan varmuuden vuoksi. Jatketaan samaan malliin niin varmaan hyvä tulee!

T: Merihepo

Vierailija
42/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu!!

Peipposkalle pahoittelut tädistä, nyt ei muuta kuin katse kohti uutta kiertoa. bd bd

Ai Killakin on hoitsu, täällähän näitä kollegoita riittää :)

Qstocki juhlittu :) Oli ihanat festarit, hyvät ilmat jne. Monta hyvää bändiä näin, mm. Paradise Lostin, jota oon kuunnellu skidistä asti. Kyllä siinä silmät kostuivat, kun lempibiisejänikin sattuivat soittamaan.. Onneksi eräs ystäväni oli niin maistissa, ettei tajunnut miksen juo/polta. Tarjosi mulle aina välillä huikkaa siideristään, ja olin muka ottavinani (en kuitenkaan kehdannut ottaa juomaa suuhun ja sylkeä takas kaverin tölkkiin :D). Mieskin oli perjantain selvinpäin, ja lauantaina otti ihan hieman, joten ei tarvinnut kestää humalaista siippaa ;) Ihana tunne oli festareiden jälkeen lähteä omalla autolla kotiin( eikä konttaamalla). Ja nyt ei oo krapulaa, ei kyllä ole ikävä sitä tunnetta!!

Sattuiko kukaan ihana Enskatar olemaan Qstockissa?

Kaikille Enskoille pupuiluintoa, oviksenbongausintoa, ja ennen kaikkea hirrrrmusti onnea piinailijoille!! Se on jännää aikaa, toivotaan nyt oikein kovaa plussa-aaltoa näin kesän kunniaksi!!

Serenity, hienosti 4+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille plussaajille ja tervetuloa tuonne odotuspuolelle!!

Minä kohta luovutan paikkani uudelle tulokkaalle.. Olo alkaa olla jo aika " paksu" mutta hyvin onnellinen että kaikki on sujunut sitten alun ongelmien jälkeen hyvin!

Plussa pölyjä puhaltelen täältä supistusten välissä.. Toivottavasti niitä plussia alkaa nyt sadella sitten jokaiselle!!

Huomenna mennään ylimääräiseen ultraan kun neuvolassa täti meinasi meidän tiitin ottaneen kunnon loppukirin kasvussa.. Täytyy tehdä synnytystapa arvio uudelleen!!

Mukavaa päästä näkemään vielä ennen kun sieltä tullaan vanhempia ilostuttamaan :)

Niamey ja tiiti rv 39+3

Vierailija
44/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peipposka: alkoi naurattaa kun luin sinun vinkit, ihanaa luettavaa :) Laita vaan lisää samanlaisia päivien piristykseksi.

Pariisitar: olen välillä yrittänyt saada itseni ajattelemaan jotakin muuta kun vauvaoja, mutta huonolla menestyksellä. Kummilapsia on kolme, heidän kanssaan saa välillä puuhastella ja se on mukavaa.

ON: nyt on kp 21/28-30. Toivon niin kovasti, että täti pysyisi poissa ja samalla mietin, että miten sitä tätiä sitten jaksaa kun se tulee, vaikka sitä ei laisinkaan kaivata!

Nenna

Vierailija
45/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Peipposkalta ihana ohje :D Tulee ihan tarpeeseen tällaiselle vasta-aloittajalle ;)

Minä olen nyt virallisesti ilman ehkäisyä, koska pillereiden tauollahan ehkäisyteho vielä säilyy... Nyt ellottaa kaikki ja jos jonkinlaisia tuntemuksia! Eli kroppani on nyt sitten virallisesti hormoonisolmussa. Tätä taitaa nyt sitten varsinaisesti olla tämä ensikon elämä. Onnellinen saa olla :)

Tsemppiä kaikille kovasti alkavaan viikkoon!

Vierailija
46/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs välissä se Aftis oli käynyt, mä oon kai ihan missannut?!?! Kivaa, käyhän useemmin!!!

Sara-Marialle moikka! Huomasin muuten just että mun toi esittelypinossa oleva ¿aloituskuukausi¿ on periaatteessa väärä, alotettiin siis yritys syyskuussa 2005, mutta eipä tuon väliä... Oon näköjään ollut hieman edellä aikaani tuolloin! =) Ja periaatteessa ovis oli ehkä vasta lokakuussa, joten... Voit vaihtaa jos ehdit/jaksat, mutta ei ole pakko. ;)

Miauuu: Ei kun Miukumauku! Hih! =) =) =) Minähän se vointejasi kyselin ja niin kovin seuraan tahtoisin...

Kindness: peukut on täällä pystyssä sulle! bd bd bd

Sere: Ei varmaan ikimuistoisempaa festaria vois viettää! Varmaan mahtava tunne kun on pikku salaisuus jota kukaan ei vielä tiedä... =)

Niamey: Ei voi olla totta!?! Joko h-hetki on noin lähellä? Onko supparit jo ihan ¿niitä oikeita¿ vai vastako harjoittelee todellista koitosta varten? Tulethan kertomaan meille heti kun se pieni sieltä esiin päättää tulla! Onnea synnytykseen ja perhe-elämään! =D

Oltiin Särkänniemessä koko päivä, kivaa oli! Siellä tuli jos jonki näköisiä masuja vastaan, ja huvikseni huomasin, että mieleen tuli väkisinkin oiskos joku niistä " tuttu" täältä palstoilta! ;) Saattaapi ollakin! Nyt mies tekee meille lämppäreitä, namskis! Ei kun herkuttelemaan ja nauttimaan Vuorovetten prinssistä kohtapuoliin! Hauskaa viikonlopun loppua kaikille enskoille!

Vierailija
47/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jaksa kommentoida mitään. Menen nyt nukkumaan, oli sen verta riehakas lauantai-ilta/yö/aamu, että nyt väsyttää. Tuli kupitettua vieraiden kanssa ihan kunnolla! Varsinaista krapulaa ei ole näkynyt, mutta väsymys on kova. Mieskin on tänään jo intoutunut peräti pupuilemaankin, mutta luulempa että liian myöhään. Tuskimpa käy tärppi tässä kierrossa, kun ei miehellä ollut oviksen aikaan pupuiluintoa. Öitä ja hauskaa alkavaa viikkoa kaikille.

T:Titi-uu kp 18/26-30

Vierailija
48/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kunnon pinon ootte jo saaneet aikaan vaikka viimeksi eilen aamulla kävin kirjoittelemassa!

[b][color=#FF00FF]Peipposkalle[/color][/b] jaksuhaleja, tsemppiä tädin häätöön ja onnea uuteen kiertoon! Kyllä tolla reseptillä luulis plussan pamahtavan!

[b][color=D15FEE]Merihepalla[/color][/b] näkyy myös olevan asenne kohdallaan! Pupuiluintoa sinnepäin!

[b][color=9A32CD]Naksu:[/color][/b] Mäkin haluun huvipuistoon! Lintsikeikka on tänä kesänä vielä tekemättä, joten enköhän kohta pääse. Hauskaa leffailtaa! P.S. Toivottavasti olit oikeessa, että se kipuilu ois ollu merkki uudesta elämästä. En kyllä tiedä miksi se sattuisi, en oo koskaan kuullut " kiinnittymiskivuista" .

Myös [b][color=#9370DB]Titi ja Kindness[/color][/b] olivat ainakin kommentoineet mun mystisiä yökipuja, joista aiemmin kirjoitin. Kp 31/~30-38 joten oviksesta en usko johtuvan. Eikä oo kyllä aikaisemmin tällaista esiintynyt. Ootko Titi ihan uupunut vkonlopun jäljiltä? Mekin oltiin eilen kavereiden häissä ja kyllä tuntuu, että viikonloppu hujahti ohi niin että hups vaan. Pitäis melkeen saada huomenna vielä vapaapäivä, jotta ehtis toipua rankasta viikonlopusta :) Kindnesille pahoittelut negasta mutta pidetään vielä peukkuja, eihän se täti ole vielä ilmestynyt! bd bd bd

Vilkutuksia vielä [b][color=#8A2BE2]Desejolle, Sara-Marialle, Killalle, Marylle, Remukalle, Nennalle ja Apilalle[/color][/b] sekä kaikille muillekin enskoille!

[b][color=B23AEE]Hauskaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille ja tsemppiä alkavaan viikkoon![/color][/b]

[b][color=912CEE]-Kesämorsian-

Vierailija
49/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla pikaiseen ilmottautuun..tämäkin niin väsynyt eilis illasta et painuu pehkuihin :) muutama sidukka tuli otettua, mut myöhään tai sanottasko aikaseen meni :O Täti ei ole vielä löytänyt paikalle ja oireettomana mennään...uskaltasinkohan jo huomenna testailla?? iiks..taidan pitää itteeni ja miekkosta ja teitä etenki jännityksessä kuitenkin ti tai keskiviikkoon...ettei putois kovin korkeelta taas :) muttas huomenna virkumpana, öitä *heiskuttaa*

Vierailija
50/50 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Killa ja mooli[/color], kiva kun olitte käyneet kirjoittelemassa! Joo, mooli, mulla on kolme viikkoa laskettuun aikaan, huih! Ja [color=deeppink]Naksullakin[/color] oli ollut mukavankuuloinen päivä Särkänniemessä. Et sattunut pipaa löytämään? ;) Mitäs [color=deeppink]jessikselle[/color] kuuluu?

Ja [color=deeppink]kindness[/color] ja muut Enskaliinit, toivottavasti ette nyt ymmärtänyt väärin mun eilistä viestiä. Tulin tänne kirjoittelemaan erityisesti Killalle ja moolille, kun enhän mä teitä uudempia kuumeilijaenskoja samalla tavalla tunne, mutta ihan totta toivon ikiomaa plussaa pikaisesti jokaiselle Enskarille!

Luovutan muuten juuri listaemon paikkani tuolla o-puolen pinossa seuraavalle vapaaehtoiselle, joten mitäs jos kindness nyt nappaisitkin sen plussan ja ottaisit pestin hoitaaksesi? ;)

Öitä!

-Q-