****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU 29.-30.7****
Kommentit (50)
Ihanaa saada lukea plussauutisista. Oikein mukavaa masunkasvatusta ja muistathan tulla aina välillä kertomaan meille kuulumisia. Kunpa me muut seurattaisiin pian sinun perässä o-puolelle.
Peipposka: ikävää, että se täti tuli :( Toivotaan, että on viimeistä kertaa käymässä.
Pariisitar: kirjoitit, että luet kaikkia vauvajuttuja jne. minäkin luen kaiken mitä käsiini saan ja ihastelen vauvanvaatteita jne. Välillä koitan saada ajatulset ihan muihin asioihin, mutta ei ne kauaa muualla pysy. Ja vielä kun työ on lasten parissa, niin ei lapset mielestä unohdu oikeastaan hetkeksikään.
Nenna kp 20/28-30
Vähän kiirettä pitää, kun sukulaisia täytyy majoittaa ja näyttää näitä Helsingin ihmeitä! ;) Ei vaan ihan hauskaa kierrellä turistina omassa kotikaupungissa, harvoin kun itse tulee niin tehtyä! :)
Naksu: halitukset sinnekin! :) Valitettavasti tässä projektissa tuo pupuilu on vähän niin kuin pakollista... Tosiaan vaan tylsästi sulla, kun heti pettymyksen jälkeen pitää sitä kuuluisaa matoa koittaa laittaa koukkuun! Mä sentään saan murehtia rauhassa pari-kolme viikkoa... Eikä noista sun viivoistas muuten ota erkkikään selvää! :)
Quiero: kiva kun kävit, en varmaan ois viittinyt kirjoitella tänään muuten ollenkaan, mutta sulle on pakko vastata ja samalla saa muutkin sitten osansa! :) Mä muistan vielä oikein hyvin sun kuumeiluaikasi, joten nauti vaan olostasi ja koita olla surematta mun puolesta (vaikka tuntui kivalta, että oot mukana mun murheissa :) )! Eipä ollut aikanaan kovin helppoa sullakaan! Kyllä tää tyttö taas täältä aikanaan nousee! :)
Titi: jep, oon hoitsu!
Pariisitar: kaverilla huonoja kokemuksia raskaanaolosta ja hoitsun töistä (työsopparia ei jatkettu, kun oli raskaana), mutta siitä jo muutama vuosi ja nythän alkaa olla työntekijän markkinat hoitajan hommissa. Eli eiköhän jotain aina löydy! :)
Lisbet: heti alkuun sanoisin (minkä varmaan tiedätkin) että mitään muutoksia tuohon hoitoon ei kannata tehdä ilman, että juttelee lääkärin kanssa! Tuon tekstin tulkitsisin niin, että jos tulee raskaaksi, niin lääkitys pitäisi lopettaa.... Mutta en nyt ihan varmaksi sano. Ja mitä sitten tilalle tai voiko koko lääkityksen lopettaa?
Tekisin siis itse niin, että vielä juttelisin lääkärin kanssa tarkemmin, nimittäin usein lääkkeiden ohjeissa saattaa olla ohjeita, joita voi lääkärin ohjeella olla noudattamatta (lääketehtaat ovat usein ylivarovaisia). Ja tohon ehkäisyasiaan, että mäkään en sun sijassa alkais mitään hormonaalisia ehkäisyjä ettei sekoa sun sekavat kierrot entisestään! Noista puikoista en muista kuulleeni aiemmin. Pidäthän meidät ajan tasalla sun tilanteista! :)
Jaahas, mitä muuta pitikään kommentoida... Äh, en taas muista, joten koitetaan palailla toisen kerran!
Killa
Mitä noi isoäidin neliöt muuten on?
Remukka: jännä,että meillä molemmilla ollut tosiaan samalla yrityskierrolla samat oireilut. Mitäs kiertonumeroa tällähetkellä käyt?
Killa: kuulostaa tosi hassuilta nuo sun viivat. Eikös sen ainakin PITÄISI olla niin ettei rtesteihin viivaa ilman rhormonia tule?
Ja vielä tosi rakkaat plussapuhallukset kaikille enskoille! Ps.Puhkotaan nyt ne tädin ferrarin kumit,niin päästään siitä pirulaisesta!
kp 1-5: karkoitetaan täti hus!
kp 6-7: varmistetaan pupuilulla ettei mahd. aikainen ovis mene ohi
kp 8-14: " ovista mä metsästän-tahdon saada suuren-enkä pelkää ollenkaa..." vinkkinä greippi ja punkku! PUPUILUA!
Kp 15-22: pupuillaa ettei mahd. myöhäinen o mene ohi
kp 23-28: " voiskohan jo testaa!" ja hiukan vielä pupuillaan!
Hih! Pilkettä silmäkulmaan ja reseptiä koklaa!
jotenkin aavistin että sä plussaat tästä kierrosta, tosi mahtavat onnittelut ja nyt sitten kilokaupalla tarrrasukkia ja vauvaliimaa ja erittäin tasapainoista ja onnellista odotusta sinulle :):)
Kaikille muillekin tutuille enskoille vilkutukset eritoten Killalle,
Naksulle, MaryRoselle, Titi-uulle, Aqualle, Sara-Marialle ja kaikille muillekin joiden nimi ei heti putkahtanut mieleen :) hirmuiset plussapuhurit teille kaikille o/ (huiskuttaaa)
naukuliini
Koukkuuntuminen siis varmistettu..
Lisbet, Killan ehdotus kuulosti mun mielestä järkevältä, eli siis kannattanee vielä kysellä lääkäriltä, onko toi raskautumiskielto Marevanin aikana ehdoton. Ja jos on, kannattaako ruveta vaarantamaan omaa saati tulevan vauvan terveyttä? ja en nyt tietenkään tarkota, että niin tarkoituksella tekisit, mutta tietenkin toi kolme kuukautta tuntuu pitkältä ajalta, kun sen vauvan haluais aluille heti. Tuli nyt sekavaa tekstiä, mutta peesaan siis Killaa :)
Pariisitar: Onnea jo tulevasta valmistumisesta ja erityisesti tietenkin siitä, että miehen kanssa saitte päätettyä, milloin vauva saa luvan tulla :) Ite työskentelen somaattisella puolella ja varsinkin aikasemmassa duunipaikassa oli useempikin raskautunut samaan aikaan ja tietenkin me kolleegat myös huomioitiin, ettei heidän tarvinnu tulla tiettyihin nosto- tms. tilanteisiin, jos vointi oli sellainen. Pomopuolelta kokemukset ei aina oo niin hyviä :( Oon ite ainakin päättäny, että jos tästä raskaudun, en kerro siitä enneku huomataan tai on muuten pakko. Oon siis määräaikainen=helppo jättää sopimusta jatkamatta. Onneks on ainakin täällä Helsingissä niin hyvä työtilanne, että todennäkösesti saa töitä(ainakin määräaikasta), vaikka raskaana olisikin, mutta välttämättä ei olis kyllä siinä vaiheessa motivaatiota vaihtaa paikkaa ennen äippälomaa.
Ja Naksulla ihme viivoja aina vaan, siehän luonnonoikku oot ;D
Ja vilkutukset takas Naukulle, muttei samat ;) Voihan paksusti!
Nyt loppu romaani, hyvät yöt o/
... Niin,siis olen partiossa tosiaan, ja muksut menivät jo hetkonen sitten nukkumaan ja täällä tulilla vielä johtajien kanssa hengaillaan.
Piti vielä varmistaa,ettei kukaan ottanut aikaisempaa viestiäni pahalla. Kuvasin siinä suoraan miten itselläni nämä vaaviprojektin kierrot menee.
Enskoille hyvää yötä!
ON: kp1/[b]26[/b]-28 korjaus tuossa kierron pituudessa,eihän tuo 26 ole liian lyhyt?!
Peipposka piristit iltaani :) tuolla vaavin teko reseptillä.
Aamulla paremmin kuulumisia...
Tässä kierrossa oli ovistikut käytössä, ja oviksen aikoihin kahtena päivänä touhuiltiin. Tuhruttelua tuli kiinnittymisen aikoihin (?) kuutena päivänä, kai se sitten oli sitä kiinnittymisvuotoa.
Nyt on rinnat tosi kipeät! Muita oireita ei olekaan.
Paljon plussasäteitä toivottelen!!
Emma 4+3
Vaavintekoresepti oli hyvä!
Meillä menossa kuudes yrityskierto. Tuon kolmannen kierron (miusta selvien) oireiden jälkeen ei yhessäkään kierrossa ole ollut oireita. Se yks vaan veny 33 päiväiseksi, muta sillon vaan odotin tätiä, kun jotenkin vaan ei ollut raskautunut olo ja testitkin näytti negaa.
Nyt on kp 22 eikä siis mitään oireita! Oviksen bongasin kp 16. Selkään on kyllä särkenyt oviksen jälkeen, mut se menee työn piikkiin (oon melko pitkä ja melkein kaikki työkaverit lyhyitä, joten joudun välillä työskentelemään " kolminkerroin" . Työergonomia kunniaan :D
Nyt aamukahville...
T:Remukka
Hyviä Huomenia kaille enskattarille:)
Nenna: Juu, näin se on, että kaikkea vauvoihin liittyvää tulee ahmittua ja haalittua...JA Siulla ei tosiaan varmaan asiaa auta olleskaan tuo pientenihmisten kanssa työskentely.
Killa: Hki on kaunis kaupunki; kiva haahuilla itsekin joskus ihan turistin perspektiivistä kotikaupunkia katsellen. Itse lapsuudesta hkisssä asuneena,olemme nyt muuttaneet hiukan enempi maalle, mutta käyn hkissä töissä - ja perhe asuu täällä. Jotenkin sitä arvostaa hkiä vielä enempi kuin siellä asuessaan! Mukavia kaupunkikierroksia siis Siulle! JA kiitos kommenteista hoitoalaa ja vauvautumista koskien.
Peipposka: :o) HIH tuolle sanailullesi! JAksaa mukavasti hoidella sairaita näin silmät sikkurassa, kun hiukan naurattaa tuo edm. Ja partioretkesi kuulostaa myös mukavalta vkl-puuhalta!
Aqua: Kiitos onnitteluista - opinnäytetyötä tässä aherretaan. Ystini ja opinnäytetyöparini oottaa vauvaa - ja la on marraskuun lopussa...hui, mites käy työn esittämisen...Pääasia tietty, että kamun raskaus menee hyvin- koulun joustettava asian suhteen! Samoja mietteitä töiden suhteen myös miulla, itekin hkissä opiskelen ja työskentelen! Määräaikasia meitin alalta enempi saa, näinhän se on! Somaattisella puolella uskon miekin aloittavani työurani, vaikka psykalle ehkä palaankin. Psykalla kyllä pelottava olla masuasukin kanssa..ettei mitään satu..ainakin suljetulla; ja muualla en tykkää ollakaan. Pomojen olen miekin kuullut olevan nihkeenä, kun vauvauutisista kertoo. Kai se on kuitenkin laitonta olla jatkamatta työsopimusta raskauden takia, vai onko? Tosiaan toiveena olisi olla joku aika töissä ennen vauvan tuloa (jos nyt ikuna raskautuu) niin saa vähän työkokemusta. Ja ymmärtääkseni se vaikuttaa myös äitiyspäivärahan määrään (?). Juu, toivon tosiaan, että mies ehtii toteutella tarpeeksi ajatukseen, että perhe perustetaan pian valmistumisen jälkeen!! (miehet).
Oma napa: aloitan yötyöt huomenna, joten sitten tulee täältä maratonviestejä; toiv. joku muukin olisi yökukkujana koneen äärellä:) Miehen kanssa pitäisi tarttua härkää sarvista ja keskustella suhteesta: meillä on sillein poikkeuksellinen tilanne, että pupuilut ovat jääneet tosi vähälle viime aikoina- ja tilanne alkanut vaivata mieltä. Onko kohtalotovereita? Outo ongelma miullakin on ..
Mutta kaunista sunnuntaita kaikille, olette muksua porukkaa:)
pariisitar
Pääsin vasta nyt lukemaan viikonlopun kuulumisia ja olipas ihanin pinon aloitus aikoihin. Kuten muutkin jo ovat sanoneet, antaa Emma tämä plussa uskoa meille muillekin tahkoojille. Olen oikein onnellinen puolestasi ja tietysti myös miehesi puolesta! Nauttikaa olostanne ja elämästänne! Palailethan kertomaan kuulumisia aina silloin tällöin.
Tuollaisia plussaviestejä saisi nyt tulla useammin. :D Kukas olisi vuorossa seuraavaksi???
Viikonlopun jatkoa!
~aavistuksen krapulainen desejo~
(sitä se kuohuviini teettää -myös hääpäivänä)
Peipposka: Pahoittelut tädistä! Aina yhtä kurja juttu!! Toivottavasti pian into uuteen yritykseen nousee! =) Tai taitaahan se jo olla nousussa! Hauska muuten toi sun resepti, toivottavasti tepsii!!
LiVe: Noi on niiiin pelottavia noi telepaattiset sukulaiset! Mulla on äidin kanssa sama homma, joskus sattuu ihan oikeesti kammottavia yhteensattumia, ollaan niitä sitten yhdessä aina kauhisteltu. Musta itseasiassa tuntuu että se tietää tästä yrityksestä, vaikkei ole mitään kysynytkään. Tai no just sen takia epäilenkin kun ennen oli sellasta kiusottelua että koskas teille tulee, nyt ei ollenkaan. Tekis mieli kertoa, luulen että äippä vois olla se paras tuki tässä, ne kun isipapan kanssa yrittivät saada mua alulle reilut 3 vuotta! Mutta jotenkin haluun säästää sen tältä, se kun on niin kova huolehtimaan lapsistaan... =)
Apila: Moi!
KM: Joo, mullakin on noita yöllisiä kipuiluja joskus ollut! Toivotaan että sulla siellä pieni sintti yrittää kovin kiinnittyä! (vai mikäs kierron vaihe sulla on?)
Mooli ja Killa: mitäs tytsyt?!
Titi: Hipshei sullekin! =)
Kepardiina Moi!
Ersu: Voi kurja! Mutta ehkä tosiaan tauko on paikallaan, ajatusten selvittely on aina hyvästä! Ja oot kyllä rohkee kun tohdit jättää vauva-ajatukset taka-alalle, monet ei uskalla! Jaksuja!
Lisbet: Viisaita neuvoja oli Killa antanut. Ehdottomasti juttelet asiasta lääkärin kanssa, saat varmistuksen asiaan eikä sitten tarvitse itsekseen asiaa miettiä! Voimia sullekin!
Pariisitar: Noi pikkuvaavelit on niiin sulosia! Ja kummilapset varsinkin on sydäntä lähellä! Tahtoo kanssa oman nyytin!
Bianco: Moi taas! Kivaa että oli ¿antoisa¿ loma!
Miukumauku: Moi! Kiva kun käyt kurkkimassa! Kuinkas se odotus on lähtenyt liikkeelle?
EmmaAnna: Kuinkas on ajatukseen sopeutuminen onnistunut? Mahtaa olla onnellinen olo.... *haaveilee ja kuvittelee miltä tuntuisi*
Näinhän tässä tuli kommentoitua koko viikonlopun ajalta! =)
ON: Alkukiertoa edelleen elellään, pupuilut aloitettu. Nyt testataan siis jtp taktiikkaa, ei vaan millään malttais olla pupuilematta joka päivä! Tuntuu että hyvät päivät/mahkut menee sivu suun jos ei koko ajan oo touhuumassa! Taas on vaan niin mojovia tuntemuksia koko ajan alamasussa, taitaa munis kasvaa kovalla tohinalla?! Kauhistus muuten, luin jostain että raskaustesti voi näyttää positiivista jos on joku syöpä!!! Kamalaa, mitäs jos noi mun jatkuvat haamut onkin sitä?! Mies hymähtelee vaan mun ajatuksille, mutta oikeesti, entä jos onkin?! Hui!
Tuleehan se aurinko sieltä näkyviin, vaikka päivä näytti alkuun harmaalta! Jatkamaan siis kohta kaupunkikierrosta noiden vieraiden kanssa!
Peipposka: sä se kanssa oot meihin yhteydessä mitä kummemmista paikoista! :D Täytyy taas vaan ihmetellä tätä nykytekniikkaa... :-o Ja hyvän reseptin laitoit! Tulosta ei näet tule ilman toimintaa... ;) Tietty sitten ne tapaukset, jotka tarvitsevat hoitoja avukseen, mutta alkuun ainakin kaikille tuo resepti käyttöön! :) Ja tosta sun kierron pituudesta: varsinaisesti kierron pituudella ei ole merkitystä, mutta luteaalivaiheella kyllä eli se aika, joka on oviksen ja menkkojen välillä pitää olla ainakin yli 10pv, jotta kukaan ehtii kiinnittyä.
Miauuu: *vilkuttaa* :)
Pariisitar: on tosiaan laitonta olla jatkamatta työsopimusta raskauden takia! Mutta kuten sanoin, yhdelle mun ystävälle kävi niin, että sopimus päättyi pari kk ennen äitiysloman alkua, niin eipä sitä jatkettukaan, mutta toinen hlö palkattiin kuitenkin saman hommaan! :S Eikä tää mun kaveri siihen mennessä ollut päivääkään sairaslomalla raskauden takia, mutta sitä se pomonsa kai sitten pelkäsi (on nimittäin pirun kova tekemään hommia ja hyvä hoitaja)... Olisi voinut viedä asiaa eteenpäin, muttei sitten jaksanut alkaa taistella siinä vaiheessa. Mutta tosiaan tästä on muutama vuosi aikaa ja työtilanne oli toisenlainen silloin. Ja tietty riippuu myös työnantajasta: oma pomoni palkkaa töihin mielellään nuoria lapsettomia just naimisiin menneitä naisia... :)
Dese: jos ei muita ilmoittaudu vapaaehtoisiksi, niin mä voin ottaa seuraavan vuoron! ;)
Apua, nyt täytyy jo juosta joten mukavaa päiväää kaikille! :)
Killa kp 7/28-41
Naksu: *moi* En tosta syöpähommasta tiedä muuta kuin että miehelle joku (oliko kives-)syöpä voi aiheuttaa positiivisen tuloksen raskaustestiin. En ole kuullut että naisille! Mutta varmaan muuten semmoinen asia, että voisi selvittää... Toivotaan, että osaavat antaa sulle selityksen noista sun haamuista ja muista, kun meet kohta lekuriin! :)
Kiitokset Q:lle kauniista sanoistasi:=) Ja onnea ihan vikoille viikoille - onko sulla enää parisen viikkoa h-hetkeen? Ihanaa, pikku-q-poju pääsee kummastelemaan maailmaa!!!
Killalle ja Naksulle extrasuperyperhalit - ja Jessikselle ja Aftikselle kans, kun kerta samassa venhossa ollaan...Hih, mepä otetaan sitten yhtä aikaa lussat ja sitten vasta pidetäänkin yhtä ihan kybällä!!! Ja Nella sit kans:=)
Onnea EmmaAnnalle kovasti!!!!
Plääh, huomenna alkaa taas arkinen aherrus...mut onneks on paljon alkukuusta tota gynellä ravaamista, niin on omanapaistakin puuhaa!!
Terkut kaikille tutuille ja vilkutukset titi-uulle!
-mooli
No pääsinhän vihdoinkin taas palstailemaan :). Vieraita ku oli niin ei oikein kehdannut avata näitä vauvasivuja, jottei " paljastuttais" .
Lomalaisille, mooli, aftis ja bianco, tervehdys :)
[color=maroon] EmmaAnna [/color] Onnittelut plussasta, otahan meidät muutkin mukaan plussa junaan o-puolelle.
[color=maroon]peipposka[/color] Olipa tosi ilkee täti ku tuli sinne kylään kutsumatta, sitten vaan uuteen yrityskiertoon, miehes on ihanan positiivinen yrityksen suhteen ja mahtava vaaviresepti sulla oli.
[color=maroon] Lisbet [/color] Luulen myös, että on parasta keskustella lääkärin kanssa noista asioista.
Pakko mennä syömään ku mies on tuolla tehnyt ruokaa. Palailen taas.
*Vilkutukset*
-Sara-Maria-
Naksuko se kyseli vointeja, ihan ok tähän mennessä ei ole ollut kauheasti voimakkaita oireita (paitsi pientä skitsoilua), vasta tänään (6+0) on ollut havaittavissa pahoinvointia kolmisen kertaa tänään oon meinannut tulla ikävä pyttyä. Eka ultra on vasta hieman yli viikon päästä, että sitten näkee onko tuolla masussa mitään, voihan se tuulimunakin vielä olla? Neuvola taas on vasta vkolla 10 eli tässä sitä ollaan epätietoisuuden tilassa, oikein mitään ei siis tässä vaiheessa voi selvittää varmaksi. Töihin palasin maanantaina ja aika kypsältä tuntuu töissä olo kun on jotenkin tavattoman vetämätön olo, en oo kauheesti jaksanut edes pinoilla.
Mutta kaikille enskoille vilkutukset ja plussapöllytykset!
maukunauku (hih, Naksun keksintö)
Moi kaikille,
ihanaa oli taas lueskella teidän juttuja. Taitaa täti olla kohtapuoliin tulossa kun tunteet heittelehtii ja melkein itketti (ja välillä nauratti) lukea teidän viestejä. Oonkohan ihan sekoomassa?
EmmaAnna: Lämpöinen halaus plussan johdosta, pidä nyt tiukasti kiinni äläkä päästä kutsumattomia vieraita käymään!
Peipposka80: Voi harmi tädistä, sinun kanssa mentiin melkein samoilla ajoilla, miten se nyt noin päälaelleen kierähti. Taitaa olla hormonit pupuilusta sekaisin ;) Niin on täälläkin, minäkin eilen aamulla negan testanneena (vaikka erinäisiä oireita runsaasti) taidan pian liittyä joukkoon :( Ja uutta ovista odottelemaan ja sinun reseptillä täälläkin muuten mennään :) Mutta en heitä pyyhettä kehään, ennenkuin täti tulee.. Oletkos muuten täällä P-Savon suunnalla partioleirillä? Lueskelin nimittäin tuosta lehdestä, että täälläpäin suurleiri meneillään.
Kesämorsian2006: missä kierron vaiheessa sulla niitä kipuja tuli? Ovista vai kiinnitystä vai jotain muuta?
quiero3: sinun ihania ystävällisiä sanoja lueskellessa meinas tippa linssiin tulla (vaikkei minulle periaatteessa olleetkaan), ihana että täällä välitetään toisista ja ilmapiiri on niin lämmin ja avoin :) x 100
Itse olen myös terveysalalla töissä, ja tällä hetkellä määräaikaisilla soppareilla mennyt eteenpäin jatko-opintoja samalla tehden. Eli omasta halusta lyhyempiä pätkiä, mutta luottavaisena olen sen suhteen, että raskauden jälkeenkin töitä tekevälle löytyy!
pariisitar: meilläkin oli kausi, jolloin pupuilut jääneet turhan vähäisiksi ja tilanne oli jopa kireähkö sen asian suhteen. Mutta on asioista puhuttu paljon ja löydetty enemmän yhteistä aikaa muutenkin, niin siitä se vaan lähti virkistymään ja nyt tilanne erittäin hyvä :) Varmaan jokaisella parilla on tällaisia taantuma-aikoja, varsinkin jos pitkään yhdessä olleet. Vai miten teillä muilla?
(.) : niin, sen negan testasin eilen aamulla 26/29 ACONilla, eli voihan olla ettei vielä näykään. MUTTA: melkein kaikki oireet (rintojen pinkeys, tunne alavatsalla, kuvotus) hävisivät perjantai-iltasella kuin salamana, ja jo testatessa olin varma että nega tulee. Ainoastaan lämpöilyä on edelleen ollut.. Kuulostellaan, josko täti tulee parin päivän päästä vai ei. Toivo elää vielä himmeänä!
Lämpöilystä vielä: onko teillä muuten lämpöilyä ennen menkkojen alkua, oviksen aikaan. Mitä meidän sh:t / th:t tähän sanoo yleisesti?
Mutta ihanaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille enskattarille, olette ihania!!
xxx
Plussatuulia puhallellen kaikille, kindness
Heeeeiiii, mooli on tullu takas, jee jee! Kyllä sua on täällä kaipailtu oikein porukalla, monena päivänä kyselty puolin ja toisin, että eikö se mooli jo kotiudu! :D Toivottavasti oli mahtava lomareissu, siltä ainakin vaikutti, kun luin sun viestin. Toivotaan, että tällä hoitokerralla kaikki menee ns. " putkeen" (hehheh) ja joku pikkuinen kyytiläinen tulis sun masuun seuraavien 9kk ajaksi!
Samaa toivon tietysti Killalle! Kuule, tulee niin paha mieli sun puolesta, kun luen sun viestejä... Ymmärrän täysin, miltä susta tuntuu, kun kaikki muut vaan plussaa tosta noin vaan, ja itse aina roikkuu kuumeilupuolella (tai siltä itsestä ainakin vaikuttaa). Olin ihan samassa jamassa vielä juuri ennen viime joulua, kunnes kaikki mullistui. Siinä ei aina pysty olemaan niin valoisalla mielellä, eikä tarvitsekaan. Onneksi ainakin täällä palstalla pääsee purkamaan omia ajatuksiaan muille " virtuaaliystäville" .
Jos mitenkään voisin, toimittaisin teille molemmille plussan ihan ensimmäisenä! Teidän perheissä vauvaa tosiaan toivotaan ja sitä varmasti rakastettaisiin yli kaiken! Lämpimiä halauksia ja hurjia plussapuhureita toivottaa
-Q-