****ENSIKOIDEN VIIKONLOPPU 29.-30.7****
Kommentit (50)
EmmaAnna: olipa mukava tulla lukemaan iloisia uutisia heti aamulla. Onnea paljon, tarrasukkia ja liimaa mukaan!
T. Miina
On hienoa lukea luomuplussista,jotka tulleet pitkän yrittämisen jälkeen. Antaa itselleenkin toivoa!
Kiitoksia kaikille peukutuksista. Valitettavasti niistä ei tainnut olla hyötyä. To aamulla testtattu nega piti paikkansa - tosin kellon tarkka täti tuli liian aikaisin, eli kpt muuttui 27 -> 1. Maanantaina olisi pitänyt vasta tädin tulla. Kyllä hiukan v*tuttaa,mutta sellaista elämä on. Kp 1/27-28.
Eli meillä lähti nyt siis neljäsvauvakierto käyntiin. Fiilikset on nyt vähän maassa,mutta toisaalta toiveikkaat. Ei tässä vielä kuitenkaan niin kauaa ole yritetty. Mieskin sanoi juuri,että kyllä se vauva meille vielä tulee!
Harmittaa silti nyt vietävästi kun oli niiin varma plussasta! Noh,eteenpäin sanoi mummo lumihangessa ja meidän JOKAISEN vuoro tulee vielä. Uskotaan siihen ja tsempataan yhdes!
Onnittelut kaikille, jotka ovat nyt plussanneet :) Kamalasti olette ennättäneet kirjoittelemaan - en ole ollut poissa kuin yhden vuorokauden... *putoaa kärryiltä*
Tuleva anoppini on tarkkanäköinen! Se jo jostain syystä tietää, että meillä on yritys aloitettu - ei olle halaistua sanaa sanottu, tai edes annettu ymmärtää (kai?). Muilla telepaattisia kykyjä omaavia omaisia?
Ja minä kun " toivon" nyt sitä, että se vauva todellakin antaisi hetken odottaa itseään :) Mietin jopa, että olisin jatkanut vielä muutaman levyn pillereitä. Olenpa sangen outo...
Erinomaisen ihanaa ja pupuilun täyteistä viikonloppua enskoille :D!
Emma-Annalle paljon onnea plussasta! :) meni ihan kylmät väreet lävitse kun luin tuon sun ilouutisen, antoi siis toivoa tännekin tuo luomuplussa noin pitkän yrityksen jälkeen :)
Meillä taas netti kenkkuilee, eilen illalla ei päässyt linjoille taas ollenkaan, modeemissa ilmeisesti joku häikkä. Ens viikolla onneksi korjaaja tulee kattomaan tuota hökötystä. Että älkäät siis ihmetelkö jos ei jutustelua kuulu...
Meneepä taas niin omanapaiseksi.. täti-oireettomana edelleen, tuota ovismaista juilimista kyllä taas oikealla puolella tuntuu. Nuo virtsatietulehduksen oireet ei vaan mene ohi vaikka näyte olikin puhdas..hoitsu meinas kyllä et saattaa olla hiivaakin sen antibioottikuurin jäliltä..kattellaan.
Palailen illemmalla jutustelemaan lisää...jos tämä masina nyt toimisi.
[size=6][color=FF4040]✿ ONNEA EMMA-ANNA!!! ✿[/color][/size]
Nopean piipahduksen nyt teen kun ollaan lähdössä anoppilaan ja mies jo hoputtaa.. Ihan pakko oli kuitenkin tulla Emmaa onnittelemaan, hieno juttu! Tulin niin iloiseksi sun ja teidän perheen (!!) puolesta. Paljon vauvaliimaa ja kaikkea muutakin matkaan ja onnellista odotusta.
Pikkuisen vielä [b][color=FF7F24]omaa napaa[/color][/b]. Yöllä oli kummallinen kipukohtaus: heräsin, kun alaselässä ja mahassa tuntui hillitöntä kipua. Kierin ja vääntelehdin sängyssä ja itkin, niin kovin sattui. Ja 5 min kuluttua ei enää tuntunut mitään! Ehdin ottaa särkylääkkeenkin muttei se voinut kyllä auttaa noin nopeesti. Eli alkoi ihan yöstä (kirjaimellisesti ;) ja loppui kuin seinään. Outoa.
Nyt on kyllä pakko mennä, mies lähti hakemaan jo autoa oven eteen. Aika hätäinen luonne kun on... Palataan pinoilemaan huomenissa.
[b][color=EE4000]Aurinkoista viikonloppua ja vaavionnea kaikille ihanille ensikoille![/color][/b]
[b][color=FF7256]-Kesämorsian-
ONNEA EMMA!!!! Sä olet kyllä just se oikea henkilä saamaan sen plussan, johan oot tarpeeksi odotellut! :) Antaa taas vähän toivoa tähän omaankin ankeuteen, jos vaikka pääsisi sua seuraamaan jossain vaiheessa... :)
Aftis: moikka, kiva kun oota taas linjoilla!
Peipposkalle pahoittelut! :( Tylsä täti!
Eipä taaskaan ehdi kummemmin, mutta koitetaan palailla!
K.
Siis kaikkihan on oikeita henkilöitä saamaan sen plussan, mutta erityisesti mua ilahduttaa aina pitkään yrittäneiden plussaaminen, jos ymmärrätte! :)
Mutta plussia toivotaan ihan jokaiselle Enskarille!!!!! ++++++++++++++
tulin pikaiseen kurkkaamaan mitä tänne kuuluu, kun muut makoilee vielä krapuloissaan... hih! itse join ainoastaan yhden siiderin eilen, joten krapula ei vaivaa. no en nyt jää kirjoittamaan romaania kun ei tiedä millon joku seisoo tuossa selän takana. yritän ehtiä lukea tähän asti syntyneet pinot läpi ennen kuin vieraan heräävät. palaan sitten rustaamaan tekstiä sunnuntaina.
Ihanaa kun on viikonloppu ja saa viettää näitä raukean laiskoja aamuja ilman mitään kiirettä (okei, tiedetään, että klo 11 ei olen enää aamu, mutta silti...)!
Ihan ensin: Suuren suuret onnittelut EmmaAnnalle plussasta! Antaa tosiaan itsellekin toivoa, että joskus se plussa voi ihan luomustikin tulla poitkän yrittmisen jälkeen. Nyt tarrasukkia matkaan ja hyviä vointeja!
Mary Rose: Meillä tosiaan samanlaisia ajatuksia tähän elämäntaparemonttiin. Vaikka perustat ovatkin kunnossa, niin toivoisin että hieman näkyviä tuloksiakin saisi liikunnalla ja ruokavaliolla aikaan. Ensi viikko on ensimmäinen kokonainen arkiviikko kesäloman jälkeen, jolloin on hyvä hetki ryhdistäytyä ;) Toivottavasti sinullekin se mieleinen liikuntalaji löytyy. Pidätkö enemmän sisä -vai ulkoliikunnasta? itse olen innostunut kuntosalin lisäksi spinningistä ja erilaisista ryhmäliikuntatunneista. Töihin pyöräily (n. 5 kisaa/suunta) toimii hyvänä hyötyliikuntana.
Kindness: Kyselit niistä oviskivuista... Minulla tosiaan ei ole mitään tuntemuksia oviksen aikaan ja se on saanut mut välillä miettimään ovuloinko ollenkaan. Tässä kuussa ajattelin kaivaa tikut esiin ja kokeilla saisiko vaikka ensi alkuun siihen testiin ne kaksi viivaa.
Sara-Maria: Kävin lisäämässä omat tietoni sinne esittelylistan pinoon, toivottavasti pääsen mukaan listalle. Kiitos!
Peipposka: Pahoittelut tädistä, ärsyttävää kun se ei tajua pysyä poissa. Nyt vain uutta " matoa koukkuun" ja toivottavasti tämän kierron jälkeen sitä ikävää sukulaista ei enää näy teillä n. vuoteen.
ON: Täti on tästä kierrosta karkoitettu ja kauan se jaksoikin mukana roikkua. Nyt mennään 7/28-32. Tässä kuussa otan käyttöön ovistikut, tuotti sitten testaileminen kuinka paljon stressiä tahansa. Nyt siis käynnissä 10. yristyskierto. Mieli on kuitenkin positiivinen ja uskon sen haikaran meillekin joskus löytävän. Pakkohan sen on.
Iloista viikonloppua kaikille Enskattarille, piinailijoille peukkuja ja tädin kiusaamille tsemppiä!
Kepardi
Eli paljon onnea onnea onnea EmmaAnnalle plussasta, ihana uutinen kyllä!!! Ihanaa odotusaikaa sinulle!
Kesämorsian: Mulla on kahdessa kierrossa ollut samoja tuntemuksia kuin sulla, olen herännyt keskellä yötä hirveään mahakipuun (alavatsassa) ja itkuhan siinä on tullut. Liittynee jotenkin tähän naisen kroppaan, voi olla kivulias ovulaatio tms.
Itse ajattelin alkaa ihan kokonaan taustailemaan täällä tai pysytellä kokonaan hetken pois. Haluan ajatukset nyt muualla ja miehelle ehdotin josko siirrettäs koko vauvahaavetta. Töitä haluan ensin löytää. Eihän vauva koskaan tilauksesta tule, mutta tähän elämäntilanteeseen vauva ei enää olekaan hyvä idea. En tiedä enää mitä tässä haluaa kaikista eniten, josko selkiyttäisi omia ajatuksiaan vähän!
Toivon että kaikki teistä siirtyisi mahdollisimman pian tuonne o-puolelle. Toivon että olette kaikki hävinneet täältä kun tulen seuraavan kerran kirjoittamaan tänne=)!
Plussatuulia, ihanaa kesän jatkoa, halauksia ja suukkosia!
[color=32CD32][size=7]♥[/size][/color] [color=228B22][size=7]♥[/size][/color] [color=458B00][size=7]♥[/size][/color] [color=66CD00][size=7]♥[/size][/color] [color=7CFC00][size=7]♥[/size][/color] [color=90EE90][size=7]♥[/size][/color] [color=00CD66][size=7]♥[/size][/color] [color=008B45][size=7]♥[/size][/color] [color=3CB371][size=7]♥[/size][/color] [color=43CD80][size=7]♥[/size][/color] [color=548B54][size=7]♥[/size][/color] [color=698B22][size=7]♥[/size][/color]
[color=green][b]Serenity, Adette[/b] ja [b]EmmaAnna[/b]: ONNEA PLUSSASTA!!!
[b]Desejo[/b] ja [b]Nellamaija[/b]: Joo marttakerho tosiaan, mäkin nimittäin intouduin virkkaamaan vauvanpeittoa isoäidin neliöillä, kun oon teidän keskusteluja seurannut. Mulla on värinä vaaleanvihreä ja luonnonvalkoinen, kun peitto tulee kaverin vastasyntyneelle pojalle.
Kuinkas monta hoitsua täällä muuten on joukossa? Kun tuntuu että kaikki on... No ei sentään. Oliko ainakin [b]Aqua, Serenity[/b] ja [b]Killa[/b]? Minä myös.
[b]Nellamaija[/b]: sen verran tosta Seloken Zoc-lääkkeestä, että ainakin naisilla sitä pyritään välttämään raskauden aikana, mutta sitä en tiedä vaikuttaako se sitten miehen kautta raskautumiseen. Eipä minusta nyt tainnut olla apua... No Remukkakin jo kommentoi asiaa. ONKOHAN ENSKOISSA YHTÄÄN LÄÄKÄRIÄ??? Sais varmuuden asiaan...
[b]MOOLI[/b]! TERVETULOA TAKAISIN!!! Sinua on täällä jo moni enska kaivannutkin!
Ja [b]Afternoon[/b] myös! Tervetuloa takaisin!
[b]Live82[/b]: Mä luulen kans et mun tuleva anoppi arvailee jotain kun on viimeaikoina alkanut kertomaan omista synnytyskokemuksistaan yms. Eikä oo kyllä sille puhuttu mitään! Oma äiti kyllä tietää yrityspuuhista. Sillekään ei ollut tarkoitus kertoa, mutta mulla oli toukokuussa se keskenmeno niin itkin sitä sitten äidille. Eipä kyllä haittaa vaikka se tietää, kun se kuitenkin kovasti odottaa että siitä tulis mummo! Ja siis todennäköisesti anopintekelekin odottaa mummoutumista!
[b]Kesämorsian[/b]: Mitkäs sun koopeet on? Antaisko suuntaa et mistä se yöllinen kipu johtui? Ovis?
[b]Kepardiina[/b]: Huomasitko sen linkin, minkä laitoin sulle? Kun meillä on oma laihdutuspino tulla ¿Liikunta, terveys ja laihdutus¿-palstalla. Palstaillaan ¿jouluksi kuntoon¿-otsikon alla. Jos siis kiinnostaa liittyä sinne mukaan niin tervetuloa! Ja mukavaa tietysti olisi jos siellä olisi muitakin enskoja, siis jos on tarvetta pieneenkin painon pudotukseen. Desejon sain jo sinne napattua! Tässä vielä linkki alkuperäiseen pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7885384&p=1&tmode=1&smode…
ja sitten tämän viikon viikkopinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7904400&p=1&tmode=1&smode…
[b]).([/b]: Ei ihmeitä. Pupuilusta ei tähän mennessä tietoakaan, mies oli eilen niin huppelissa että ei siitä varmaan olisi edes ollut touhuamaan. Ehdinpäs kuitenkin nyt sitten kirjoittelemaan ja kommentoimaan kun vieraat vaan yhä vetää sikeitä! Kohta kyllä lähden koiran kanssa lenkille jos eivät ala herätä!
T: [b]Titi-uu[/b] kp 17/26-30[/color]
[color=32CD32][size=7]♥[/size][/color] [color=228B22][size=7]♥[/size][/color] [color=458B00][size=7]♥[/size][/color] [color=66CD00][size=7]♥[/size][/color] [color=7CFC00][size=7]♥[/size][/color] [color=90EE90][size=7]♥[/size][/color] [color=00CD66][size=7]♥[/size][/color] [color=008B45][size=7]♥[/size][/color] [color=3CB371][size=7]♥[/size][/color] [color=43CD80][size=7]♥[/size][/color] [color=548B54][size=7]♥[/size][/color] [color=698B22][size=7]♥[/size][/color]
Aivan mahtavaa lukea plussauutisia heti aamusta ja erityisesti pitempään kuumeilleen! Ihanaa masunkasvatusaikaa äidille :)
Ja tieteskin saat kohta tulla kertomaan kaikki tärppivinkit, siis heti kun jalat taas koskettaa maanpintaa :)
ONNEA MYÖS ADETTE ja samat kehotukset kuin Emmallekin :)
Peipposkalle pahoittelut negasta, mutta seurataan noita " vanhoja" pian, vai mitä?
Mukavaa lauantaipäivää Enskat!
En mä kauaa pystyny pysyä poissa täältä. Joka päivä olen käyny lukemassa teidän juttuja =) Voi kun mäkin saisin olla " kokonaan" täällä mukana, piinailla jne teidän kanssa.. *SNIF*
Haluan toivottaa KAIKILLE PLUSSANNEILLE erittäin ihanaa raskautta ja paljon liimaa masuasukille mukaan!! Tulkaa (pliis) kertomaan meille sitten myös ultrauutisia ja sen semmoisia, niitä on NIIN IHANA lukea!!! =)
Haluaisin teidän mielipiteen tähän asiaan: Eli siis sairaalassa mulle sanottiin, että nyt pitäisi vauvahaaveet laittaa sivuun 3 kuukaudex, että ei saisi raskautua tämän Marevan-hoidon aikana. No mä sitten surffailin tuolla Googlen sivuilla ja löysin tämmösen " jutun" Marevan-hoidosta ja raskautumisesta.
" Marevania EI saa käyttää raskauden aikana. Marevan-hoidon aikana on huolehdittava raskauden ehkäisystä.
HUOM!!!!! " Jos raskaus on suunnitteilla, Marevania voi kuitenkin käyttää siten, että kuukautisista pidetään tarkoin kirjaa ja raskaustestejä tehdään säännöllisesti."
" Välittömästi sen jälkeen kun raskaus on todettu siirrytään Marevan-hoidosta hepariinihoitoon. Raskaudenaikaisen Marevan-hoido sunnittelee aina erikoislääkäri."
Eli mitä mieltä nyt sitten olette?????? Pitäisikö vaan mennä ilman ehkäsyä, ja seurata vaan tarkasti koko ajan menkkoja ja tehdä testejä??? Mite TE tekisitte mun tilanteessa???? Haluan mielellään kuulla teidän mielipiteenne asiasta =)
Tällä hetkellä meillä on käytössä Patentex Oval-puikot. Tässä vähän tietoa siitä: " Patentex oval ¿ emätinpuikko on luotettava ja helppokäyttöinen ehkäisyvaihtoehto erityisesti niille naisille, jotka toivovat hormonitonta ehkäisyä. Patentex ovalia käytettäessä on erittäin tärkeää noudattaa käyttöohjetta.
Puikko asetetaan emättimeen vähintään 10 minuuttia ennen yhdyntää. Aseta uusi ehkäisypuikko aina ennen jokaista yhdyntää. Vaikka yhden ehkäisypuikon teho kestää kaksi tuntia, tulee uusi ehkäisypuikko asettaa, jos siemensyöksy ei ole tapahtunut tunnin kuluessa ensimmäisestä ehkäisypuikon asettamisesta."
Mä päätin HETI, että mitään hormooni-juttuja en ala enään käyttämään. Vaikka tuossa puikossa on se huono puoli, että aina pitää vähän niinku " suunnitella" yhdyntä, että tietää laittaa sen paikoilleen. Ja kun olen kysyny mieheni mielipiteitä, niin hänelläkin tuntuu semmoista " kuumotusta" yhdynnän jälkeen. Samoin olen itse tuntenyt saman. Ei mikään hirveen kiva tunne.
Mutta nyt haluaisin TEIDÄN mielipiteitä tuosta raskautumisesta ja Marevan-hoidosta. AUTTAKAA MUN PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Apua tarvitseva
Lisbet (kp 14/25-43 (??) )
Back to work: Meillä ei nyt netti pelitä, kun vasta ollaan muutettu , eli töissä pääsen vain viestittelemään:(
EmmaAnna, Adette & Serenity: ONNELLISTA ODOTUSAIKAA teille kaikille toivottaa uusi/ uudehko enska!!! * hymyilee ja toivoo omaa masuasukkia tulevaksi*
Peipposkalle taas pahoittelut, voimia uuteen yritykseen! Upiasti jaksat tsempata surun hetkelläkin!
Aqua & co. : Miekin olen hoituri; valmistun jouluna sairaanhoitajaksi:) Vuorotyö tuo tosiaan mukawan lisän pieneen peruspalkkaan. Oletteko te miettineet, miten työt sujuvat odotusaikana? Ainakin psykiatrian puolella saa olla aika tarkkana millaisessa paikassa voi työskennellä...ja somaattisella puolella nostojen ja siirtojen kanssa vo itehdä tiukkaa...ja mitenkäs työnantajat (palkataanko raskaana olevaa?) ja potilaat suhtautuu vauvamassuun??
Ersu82: Ymmärrän, että joskus tulee hetkiä, että mikään muu ei pyöri päässä, kun VAUVAT (jopa miulla, vaikka yritystäkään ei ole vielä). Munkin on rajattava itteäni etten ostelisi kaikkia vauvalehtiä ja vauvatilpehööriä ja lukisi kaikkea aiheesta kirjoitettua, kun aina iskee sitten julmettu ahdistus. O-puolella vierailut voi siis kohdallani suosiolla unohtaa, niin rankasti uppoan melankolian syövereihin:' ( * voimahali siis Siulle , palaa sitten kuin hyvältä tuntuu *
Desejo ja muut ovat keskustelleet käsityötaidoista; mie aivan onneton kso saralla, oikeen kateeksi käy, kun veljen vaimo ompeli vauvalle (mun kummityttö) kaiken mahdollisen:)
Oma napa: Meillä oli eilen tuo edm kummityttö 3kk mukana tupareissa: Tyttö istuikin sitten koko illan kummitädin sylissä:) Ihanainen pikku prinsessa kun on:) Mieskin sai vauvaa hiukanpidellä, mies oli onnesta mykkyrässä, kun tyttö ihastui pianon soittoon. Pieni osasi jo itsekin sormeilla koskettimista sointija:) Eli ehkä se vauvakuume mieheenkin tarttuu...sovittiin eilen keittiössä, että sitten valmistumisen jälkeen puhutaan asiasta kunnolla. Siis, että vauva saa pian valmistumisen jälkeen tulla, jos on tullakseen...:D Kun vaan malttaisi odotella siihen saakka...
Kaunista lauantai-iltaa kaikille enskoille:)
pariisitar
IHANAA, Mooli is back!!!! =) Olipa kiva tulla töistä kotiin ja huomata sun piipahdus! Toivottavasti oli kiva loma... Tai tyhmä minä, totta hitossa oli!!!! Ei varmaan mitään mukavia noi hoidot, koitahan jaksaa kamuseni! Sitten se palkitaan! Ja kiitti kivoista sanoista! :)
Onnea Emma-Anna! Tuo sun plussa tuli aika yllätyksenä, mä kun oo täällä käyny aika harvoin nykyään - töitä töitä töitä! Hieno homma, mä kans! =D
Killamyfriend: On nää alkukierrot kyllä niin pa***ja! Onneks mies ei lue, ois varmaan ilonen ku just tän pupuiluvaiheen (meillä kun mulla se ovis aina niin aikasin) kiroan... Ei vaan jaksais enää koko touhua, ainakaan ajoittain! Eli voin kuvitella tuntemukset myös siellä! Mut kyl tää täst, usko vaan! ;) *halimus*
Kaikille muillekin enskoille moikka, nyt pitää mennä kysymään miehen kuulumiset, tulin vaan teijän lukemaan ekaks! Hihhih!
Lomalta palanneena, väsyneenä mutta virkistyneenä (voiko näin olla) yritän perehtyä kuulumisiin. Taitaa olla kolmisen viikkoa siitä kun täällä viimeksi piipahdin, ja onhan noita uutisia roppakaupalla. Tuoreimpana tietysti [color=red]Emma-Annan[/color] plussa - ISOT onnittelut!!! Ja onnittelut myös muille plussanneille, teitä oli kuitenkin aikas monta!!!
[color=blue]Tervetuloa[/color] myös uusille, tutustun sitten pikkuhiljaa. Ihan kaikkia kolmen viikon pinoja en jaksanut kahlata läpi :)
Reissu oli loistava - sopivassa suhteessa nähtävyyksiä ja kulttuuria, aurinkoa, ihania ihmisiä, hyvää ruokaa, leppoisaa iltaelämää ja vähän uiskentelua ja rantaelämääkin jossain välissä. Mä en kyllä enää pärjäis ilman suomen neljän viikon kesälomaa, en ymmärrä esim. brittejä kun siellä sinnittelevät yksittäisillä päivillä siellä täällä, siis että kuinka jaksavat. Mä tarvitsen kunnollisen akkujen latauksen kerran vuodessa. Asettuu asiat tärkeysjärjestykseen ja kohdalleen ja sitä rentoutuukin ihan eri lailla kuin lyhyemmällä lomalla.
Mutta se siitä hehkutuksesta. [color=blue]Omasta navasta[/color] en osaa kertoa yhtään mitään, kun en ole laskeskellut päiviä enkä tehnyt testejä enkä mittaillut lämpöjä. Lomaa siis siitäkin...
[color=limegreen]Onnea viikonlopun ja alkuviikon piinailijoille ja heilutuksia kaikille ihanille ensikoille![/color]
Bianco
Mitäs tästä sanotte - lisää matskua kategoriaan naksun skitsot viivat! =) Roskishaamunhan sain viime kierron lopulla, kuten yleensä joka kierto. Eli tein tänään sen varmistustestin (jonka teen joka kk menkkojen jälkeen) ja siihen tuli epäselvä viiva, vinossa! Haalea sellainen, ja hyvin ei-tarkkarajainen, harmahtava... ja tosiaan vinossa ku mikä! ;D Heh, mieskin totesi että nyt on sit taas testimerkin vaihto edessä! Ei siis millään voi olla niin että oisin raskaana, viime kierrosta ois viiva jo vahvempi ja tästä kierrosta ei mitenkään vois vielä näyttää ku alussa vasta, mut mitä hilkuttia toi on?! Onko kellään muulla noi testit pottuilleet näin ankarasti ku mulla? ;)
Sori omanapa!
Emmaanna ONNEA, IHANAA!!!
Peipposka oon pahoillani tädistä. Luulen tietäväni siun tunteen, kun mulla oli sillon 3 yrityskierrossa samat oireet kun sulla nyt ja olin sillon ihan varma, mut ei!
Hoitoalalla siis minäkin. Kaksvuorotyötä teen! Keväällä valmistuin sh/th.
T:Remukka
Tein aamulla testin, ja kaksi viivaa siihen tuli. Testiviiva ei kylläkään ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva.
Aivan uskomatonta! Niin monta pettymystä on vuoden aikana ehtinyt tulla. Olen niin onnellinen!
Emma 4+2