Onko vauva-palstailusta ollut sinulle mitään hyötyä? Oletko esim. oppinut täältä jotain uutta?
Kommentit (86)
Haittaa lähinnä, alkaa helposti kuvitella että ihmiset tosielämässäkin ovat yhtä urpoja kuin täällä
Vähän aikaa sitten joku suositteli ahdistuksen omahoitoon yhtä hypnoosikanavaa youtubesta ja kyllä ne videot hetkeksi rentouttaa, joten kyllä on ollut hyötyä.
Olen oppinut että palstalle kirjoittava suomalainen mies vihaa raivokkaasti aivan kaikkea ja on viaton, mutta jatkuvan ajojahdin kohde plus että näillä on loputtomasti aikaa palstailla.
On oppinut vihaamaan ihmisiä entistäkin enemmän
Olen oppinut, miksi M G T O W on ainoa järkevä valinta.
Alapeukut tulevat osoittamaan väitteeni todeksi, jälleen.
Olen oppinut kirjoittamaan mielipiteeni ja olen oppinut vänkyttämään vastaan. Ennen en osannut puolustaa itseäni ja ajattelin että mielipiteilläni ei ole väliä.
Olen lukenut niin monta tarinaa kamalista miehistä, että olen oppinut että sinkkuus taitaa olla paras ja järkevin ratkaisu loppuelämää ajatellen.
Huumoria! Välillä ihan mahtavia kirjoittajia.
Muistaakseni en ole saanut täältä ainuttakaan hyvää ohjetta mihinkään. Anusaukkoakaan en vaalenna, joten Av:n oppitunnit siitäkin menee ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut kirjoittamaan mielipiteeni ja olen oppinut vänkyttämään vastaan. Ennen en osannut puolustaa itseäni ja ajattelin että mielipiteilläni ei ole väliä.
Tää on muuten totta. Kun on netissä ensin "harjoitellut" vastaväitteen esittämistä niin se onnistuu livenäkin helpommin. Ennen en uskaltanut sanoa yhtään kenellekään mitään.
Joitakin ajankohtaisia uutisia on saanut lukea täältä, kun tänne joku on niistä kirjoittanut
Hyviä ruokaohjeita. Miten pärjää 20eurolla viikon jne. Noi on kivoja.
Kivoja tv-sarja keskusteluketjuja (ensitreffit alttarilla, vain elämää jne)
Mukava seurata niitä
Vierailija kirjoitti:
Haittaa lähinnä, alkaa helposti kuvitella että ihmiset tosielämässäkin ovat yhtä urpoja kuin täällä
Minä olen oppinut täällä että ihmiset ei todellakaan teeskentele. Ne on juuri niin paskoja kuin tosielämässäkin. Tosin täällä ei sentään niin hirveisiin törmää.
Oppinut pysymään miehistä kaukana (seurustelumielessä)
Esim. tänään opin, ettei uusissa rakennuksissa saa enää liittää kylppärin rättipatteria lämpimään käyttövesipiiriin.
Tästä on ollut tosi paljon hyötyy ja oppinu vaik mitä esim. Maisasta