Onko vauva-palstailusta ollut sinulle mitään hyötyä? Oletko esim. oppinut täältä jotain uutta?
Kommentit (86)
Moneen asiaan olen saanut hyviä vinkkejä, esim. ruoanlaittoon tai kodinhoitoon. Yleensä kun googlettaa jos joku arkinen asia askarruttaa, hakutuloksena ekana tulee vauva.fi keskustelu aiheesta :). Ihan hyödyllisiä juttuja on löytynyt ja joskus saa nauraakin hauskoille jutuille.
Huonoa tässä on se, että tänne jumittuu helposti moneksi tunniksi. Jostain kirjoituksista tulee myös niin paha olo, että kaduttaa jälkeenpäin kun meninkin lukemaan. Pitäisi muistaa, että tämä on vain pieni otos Suomen kansasta. Esim. nyt kun olen työtön, tekee hirveän pahaa lukea näitä joitain ilkeitä kommentteja työttömistä. Sitten kun puhuu omien ystävien ja tuttujen kanssa, tajuaa, etten olekaan huono ihminen vaikka olen työtön. He kun ei ole asiasta moksiskaan, vaan kovasti kannustavat ja antavat vinkkejä mahdollisista työpaikoista jne. He tietävät,että suurin osa työttömistä ovat sitä vasten tahtoaan.
Yritän pitää mielessä että "mene töihin luuseri"-huutelijat ovat pelkkiä trolleja, mutta kyllä ne kommentit silti kirpaisee ja se kai näiden henkilöiden tarkoitus onkin.
Olen päässyt tietämään vielä enemmän, miten pohjattoman ilkeä ja pahansuopa on suomalainen.
Eräänä päivänä tajusin, että ne pahantahtoiset eivät ehkä olekaan suomalaisia.
Ne ovat venäläisiä. Vihamielisen sotilasvallan pahantahtoista informaatiovaikuttamista.
Jos olet samaa mieltä, laita yläpeukku.
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt tietämään vielä enemmän, miten pohjattoman ilkeä ja pahansuopa on suomalainen.
Eräänä päivänä tajusin, että ne pahantahtoiset eivät ehkä olekaan suomalaisia.
Ne ovat venäläisiä. Vihamielisen sotilasvallan pahantahtoista informaatiovaikuttamista.
Jos olet samaa mieltä, laita yläpeukku.
Täällä on loppujen lopuksi aika kevyttä tavaraa verrattuna joihinkin ulkomaisiin palstoihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on naiselle AINA susi.
Miksi miehet eivät ole kateellisia toisilleen?
N42
Oletko tosissasi? Tämä palstahan on joka päivä täynnä kateellista valitusta laatikkoleukaisista kirurgilentäjistä ja muista alfoista jotka vievät kaikki naiset.
Ovathan täällä naisettomuuttaan u l i s e v a t miehet kovinkin katkeria ja kateellisia laatikkoleukaisille lentäjä-kirurgeille.