Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vauva-palstailusta ollut sinulle mitään hyötyä? Oletko esim. oppinut täältä jotain uutta?

Vierailija
04.12.2020 |

Vai onko tästä ollut vain haittaa.

Kommentit (86)

61/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut täältä apua ongelmiini. Täällä on ollut monia mielenkiintoisia keskusteluja, joista olen saanut näkökulmaa omaankin samankaltaiseen tilanteeseeni, vaikka en olisi osallistunut keskusteluun. Itsellenikin tulee hyvä mieli, jos olen voinut auttaa jotain toista. Joskus olen kirjoittanut jostain vaikesta asiasta ilman nimimerkkiä, ja on ollut aivan ihanaa saada paljon hyviä neuvoja ja tukea. Täältä saa vinkkejä ihan käytännön pulmiinkin, esim. nappaan ruokaideoita ruokakeskusteluista.

Useimmiten on ihan parasta vaan lueskella jotain hömppäkeskusteluja ja saada naurut hyvistä jutuista. Unohtuu murheet.

Vierailija
62/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin oppinut armottomaksi ylä- ja alapeukuttajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri & kiire - ketjusta opin että vienti-inssit on ihan uskomattoman irstaita sikoja!!!

Vierailija
64/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graduntekijöiden tsemppausketjussa oli oikeasti hyviä neuvoja!

Vierailija
65/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen oppinut palstalta myötätuntoa sekä itseäni että kanssaihmisiäni kohtaan. Varmaan kertoo, miten sekavista perheoloista olen. :'D Toki täällä on paljon provoilijoita ja trolleja, mutta myös aitoja ja empaattisia ihmisiä. Sellainen empaattisuus on minulle vieläkin aika uutta ja ihmeellistä.

Vierailija
66/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri & kiire - ketjusta opin että vienti-inssit on ihan uskomattoman irstaita sikoja!!!

Ketjussa oli kuitenkin ihan hyviä neuvoja miten peitellä jälkiään vaimolta :)

Vierailija
67/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että myoomat surkastuvat kun oma hormonitoiminta lakkaa. Tämä lohdutti, sillä luulin että ne jatkavat kasvuaan. Olen 58v.

Vierailija
68/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate lasketaan myyntihinnasta.

Kate on Williamin vaimo.

Vierailija
69/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haitta on ollut: nauroin pieruketjun jutuille niin että lirahti pissa sänkyyn

Vierailija
70/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen haittaa, mutta tämä lievittää yksinäisyyttä ja olen päässyt syvemmin kiinni siihen, mitä kus*pää ajattelee.

Vierailija
71/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin joskus, että miten tehdään lohkeavaa ja paksua jogurttia. Vastausta ei ole vieläkään tullut:(

Vierailija
72/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että ihmiset tulkitsevat asioita todella eri tavalla. Joitakin tulkintoja en olisi osannut kuvitella varmaan edes unissani.

Ja muutaman hauskankin ketjun olen lukenut.

Vierailija
73/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset inhoaa vauvoja, vaikka keskustelevat vauva-palstan kaltaisella palstalla. Tai sellainen tunne tullut kaikista ryppynaama ja paskakone kommenteista.

Vierailija
74/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kaksi kertaa viiimeisen yhdentoista vuoden aikana.

Sain hyvän vinkin matkalle esiteinin kanssa ja muutaman järkisyyn millä ymmärsin paremmin aktiivimallin järjettömyyttä.

Vierailija
75/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen oppinut palstalta myötätuntoa sekä itseäni että kanssaihmisiäni kohtaan. Varmaan kertoo, miten sekavista perheoloista olen. :'D Toki täällä on paljon provoilijoita ja trolleja, mutta myös aitoja ja empaattisia ihmisiä. Sellainen empaattisuus on minulle vieläkin aika uutta ja ihmeellistä.

Mukava lukea täältä tällainen viesti ( tai ei tietenkään nuo sekavat perheolot). Kaikkea parempaa hyvää sinulle jatkossa elämässäsi. 

Vierailija
76/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut sen, että mua laaja-alaisesti vihataan :'(

Vierailija
77/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut olemaan provosoitumatta kaikista tyhmimmistä jutuista.

Mukava kuulla.

En ole turhaan vinkannut suuntaa, minne mennä.

Vierailija
78/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten, joku kirjoitti av:lla että kaloreita laskemalla laihtuu eikä pelkkä liikunta auta. En ollut juurikaan lukenut laiharijuttuja, koska olin ennen aina ollut hoikkeli. Jossain vaiheessa huomasin painon livahtaneen ylipainon puolelle ja ihmettelin miksi paino ei tipu "vaikka kuinka liikun". Aloitin ruokailun keventämisen punnitsemalla ja kaloreiden laskemisella (jotka lopulta jäivät pois). Nyt -15 kg ja normipaino, kiitos av:n ja sen mamman, joka suositteli tätä keinoa!

79/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin joskus, että miten tehdään lohkeavaa ja paksua jogurttia. Vastausta ei ole vieläkään tullut:(

Tarkoitatko bulgarian jogurtin valmistamista? Olen tehnyt joskus ja vaatii onnistuakseen sopivan lämpimän paikan tekeytymisvaiheessa. Meillä on yösähköllä lämpenevä kaakeliuuni, jonka hylly on sopivan lämmin.

Tämä resepti saattaa olla toimiva:

https://paistopinta.net/itse-tehty-jogurtti/

Vierailija
80/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle AINA susi.

Miksi miehet eivät ole kateellisia toisilleen?

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan