Onko vauva-palstailusta ollut sinulle mitään hyötyä? Oletko esim. oppinut täältä jotain uutta?
Kommentit (86)
Tämä on lähinnä helvetinkolo, jossa ihmiset huutavat hätäänsä. En ole mitään hyötyä saanut. Jotenkin se imi minut sisäänsä tänään taas.
Olen oppinut, että todella monet arastelevat ja häpeävät suunnilleen kaikkea elämässä. Opin myös, että sairaalloisen mustasukkaiset miehet ovat keskenään hyvin samanlaisia.
Valitettavasti olen oppinut senkin, että ilmeisesti keskuudessamme on paljon tyyppejä, jotka vain esittävät mukavaa ja normaalia, mutta oikeasti ovat ihan täynnä pimeyttä sisältä ja esim. vihaavat katkerasti joitain itselleen tuntemattomia tyyppejä. Ennen ajattelin, että tuommoiset ovat harvinaisia poikkeuksia.
Ainoa mikä tulee mieleen on pari hyvää ennestään minulle tuntematonta bändiä, jotka täällä on mainittu.
Yksi tapa tappaa tylsiä hetkiä, eli siinä mielessä on jotain hyötyä.
- Olen entistä vakuuttunempi siitä, että elämä sinkkuna on parasta ja mukavinta. Ei meinaa nytkään olla tarpeeksi omaa aikaa ja aikaa tehdä asioita joista saa iloa, rentoutumista ja nautintoa, saati sitten jos olisi kumppani tai lapset.
- Joitakin hyviä vinkkejä ja motivaatiota säästämiseen ja sijoittamiseen.
Jaa-a. Siitä, onko kyseessä hyöty vaiko haitta voidaan tietysti keskustella, mutta tämä palsta ja internet yleisesti ovat avanneet minulle sellaisen ikkunan miesten ajatusmaailmaan, että kaikki idealistiset kuvitelmat heistä ovat karsiutuneet. Ja en siis tosiaan tarkoita vain tätä palstaa, vaan koko anonyymin mielipiteenilmaisun mahdollistavaa nettiä.
Koronavirusketju on todella hyödyllinen ketju, sinne tulee kaikki viimeisin tieto pandemiasta useasta eri kotimaisesta ja kansainvälisestä lähteestä.
Lähinnä tulee paha ja toivoton olo. Miksi pitää vihata kaikkea ja kaikkia? Ihmisillä on hirveitä elämäntilanteita, jos ne nyt siis ovat rehellisiä täällä. Olisin paljon onnellisempi, jos en olisi koskaan lukenut monia asioita täältä, koska omassa elämässäni en ole sellaiseen törmännyt. (Esim. vaikka miten huonosti monet miehet kohtelee naisiaan).
Täältä saa ilmiöille nimiä, joita voi sitten googlettaa saadakseen lisätietoa.
Olen av:lle ikuisesti kiitollinen siitä, että täältä sain lapseni häiriölle nimen. Sen jälkeen googletin. Sitten luin aiheesta kolme kirjaa. Seuraavaksi sain tiedoillani kyykkyyn neuvolaterkan, joka oli muurina avun saamiselle. Saimme lähetteen fysioterapiaan, josta oli sitten jo helppo edetä kohdennettuun terapiaan (kahden vuoden jonottamisen jälkeen).
Kiitos av ensimmäisestä ja ratkaisevasta vinkistä!
Täällä on aina välillä fiksuja ja asiallisia keskustelijoita joilta olen saanut ihan oikeita elämänoppeja. Esim. sosiaalisista taidoista ja omien rajojen vetämisestä. Kiitos teille :)
Olen oppinut ilmaisemaan asiat yksiselitteisesti. Täällä ei muuta vaihtoehtoa ole, kaikkibmikä voidaan ymmärtää väärin, ymmärretään väärin.
Kun suunnittelen jotain hankintaa, googlaan yleensä "kokemuksia [tähän kohtaan hankittava asia]", lähes aina ensimmäisten tulosten joukossa on tämän palstan keskustelu. On tullut luettua niistä ihan hyviä kommentteja eri hankittaviin asioihin liittyen.
Sen että 90prosenttia suomimiehistä on prnon pilaamia prvoja
Olen oppinut eksyttäjistä ja muista sellaisista.
Oon oppinut ettei kusipäitä ole, on vain narsisteja ja narsismin määritelmä on se että on eri mieltä kuin joku toinen
Tältä palstalta käyn katsomassa, mitä mieltä kansan syvät rivit ovat mistäkin asiasta. Oma kupla on aika eri näköinen, ja haluan tietää mitä muunlaiset ihmiset ajattelee.
Opin, että naiset haluavat hyvätuloisen miehen. Muut ominaisuudet katsotaan tulojen jälkeen. Kiitos vauva palstan tiedän minkälaisia naiset ovat oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sen että 90prosenttia suomimiehistä on prnon pilaamia prvoja
Opin itse myös, että tähän riittää se mammojen mielestä, että mies pitää seksistä. Suurinosa mammoista tuntuu kannattavan seksitöntä parisuhdetta.
Olen kehittynyt kirjoittajana ja väittelijänä.
Palstan taso on kuitenkin laskenut ja nykyään täällä surffailu aiheuttaa lähinnä ärtymystä ja mielipahaa, joten käyn täällä harvemmin.
Aloitin palstailun vuonna 2013, silloin täällä oli aidosti mukavia ihmisiä ja aivan erilainen yhteishenki.
Ihmettelen vain miten monella on niin epärealistinen maailmankuva. Pelihetkiä.