Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vauva-palstailusta ollut sinulle mitään hyötyä? Oletko esim. oppinut täältä jotain uutta?

Vierailija
04.12.2020 |

Vai onko tästä ollut vain haittaa.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut laajemman näkökulman erilaisista ihmisistä.

Täältä löytyy älykkäitä ja empaattisia ihmisiä, mutta myös äärimmäisen tyhmiä, jopa älyvapaita, empatiakyvyttömiä, röyhkeitä, suht älykkäitä, mutta äärimmäisen typeräkäytöksisiä. Yllättävän monet eivät näe metriä pidemmälle, ei etäisyyden, eikä ajan suhteen. Yleinen näköalattomuus hämmentää, liian yleistä. Myös trollit ihmetyttävät, miksi joku viitsii käyttää aikaa niin paljon sellaiseen.

Näkemisiin tai miten lie!

Vierailija
42/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumoria! Välillä ihan mahtavia kirjoittajia.

Tämä. Kirjoita vaikka viesti päivässä, kunhan se on hauska. Minkähän takia esim. Daily Mailin kommenteista 90% on vitsejä, mutta tällä palstalla huumorin osuus on melkein olematon.?

Btw, olen oppinut täältä ihan viime päivinä, että alla oleva lavuaari on S a atanan valinta esikartanoonsa.

https://www.ido.fi/tuotteet/pesualtaat/tasoaltaat/ido-elegant-tasoallas…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Siitä, onko kyseessä hyöty vaiko haitta voidaan tietysti keskustella, mutta tämä palsta ja internet yleisesti ovat avanneet minulle sellaisen ikkunan miesten ajatusmaailmaan, että kaikki idealistiset kuvitelmat heistä ovat karsiutuneet. Ja en siis tosiaan tarkoita vain tätä palstaa, vaan koko anonyymin mielipiteenilmaisun mahdollistavaa nettiä.

Tältä palstalta poistuu ketjuja ihan koko ajan, joten enää kukaan ei viitsi kirjoittaa mitään harkittuja ja monipuolisia viestejä. On tyhmää olettaa nopeiden parin rivin viestien perusteella saavansa realistista kuvaa kenenkään ajatusmaailmasta.

Vierailija
44/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut olemaan provosoitumatta kaikista tyhmimmistä jutuista.

Vierailija
45/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin, että naiset haluavat hyvätuloisen miehen. Muut ominaisuudet katsotaan tulojen jälkeen. Kiitos vauva palstan tiedän minkälaisia naiset ovat oikeasti.

Etkö sä tunnista kun mies esittää täällä naista? No et tietenkään, et tunne ihmisiä oikeasti irl.

Vierailija
46/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on turha kirjoittaa varta vasten mitään kivaa, vitsikästä tai älykästäkään.

Ketjut häviää niin nopeasti, että se on ihan ajan haaskausta.

Äkkiä vaan joku kyllä tai ei ja lyhytpoerustelu perään.

Vierailija
47/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarapaljous ketjusta olen saanut tsemppiä ja ideoita

Vierailija
48/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oppinu vaikka kuinka paljo kaikkee uutta! :) Myös on tullu haastettuu itteensä kirjottamalla asioita, joide julkasu on ahdistanu.

Vierailija
49/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut ilmaisemaan asiat yksiselitteisesti. Täällä ei muuta vaihtoehtoa ole, kaikki mikä voidaan ymmärtää väärin, ymmärretään väärin.

Hienoa kuulla. Minä olen niitä, jotka kettuilee huonosti kirjoittaville. Jos ei osaa sen vertaa kirjoittaa, että lukija tajuaisi mitä halutaan sanoa, pitää opetella. Jos peruskoulu jäi kesken, mammapalsta jatkaa koulutusta.

Hyvä nähdä, että se toimii. 

Vierailija
50/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea saanut paljon mm onko muillakin 70-luvulla syntyneiden äidit tämmösiä.

Vierailija
51/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppinut sen, että lähes kaikilla naisilla on joku mt-ongelma, kuten bipolaarinen tai feminismi

Vierailija
52/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täältä on saanut vertaistukea sille, että muutkin ihmiset ovat joutuneet lapsuudessakaan kasvamaan mt-ongelmaisten vanhempien ym. "paskan" keskellä. Ei enää ihmetytä myöskään, että kun ystävä opiskeli terapeutiksi, niin hänellä nykyään riittää hommia hullun lailla... Eniten taitaa kummastuttaa kuitenkin se, että miten loppupelissä itse onkin näin hyvin järjissään, kaiken kokemansa jälkeen, ja terapiassa käymättä.

Vierailija
53/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin varmaan ihan hyvä idea, mutta on valitettavasti menettänyt ryhtinsä.

Vierailija
54/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut ilmaisemaan asiat yksiselitteisesti. Täällä ei muuta vaihtoehtoa ole, kaikki mikä voidaan ymmärtää väärin, ymmärretään väärin.

Hienoa kuulla. Minä olen niitä, jotka kettuilee huonosti kirjoittaville. Jos ei osaa sen vertaa kirjoittaa, että lukija tajuaisi mitä halutaan sanoa, pitää opetella. Jos peruskoulu jäi kesken, mammapalsta jatkaa koulutusta.

Hyvä nähdä, että se toimii. 

vittuilija tuntee olevansa tärkeä. no, ei ehkä maailman paras opetus.

Vierailija
55/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ensimmäinen sääntö on ettei parhaimmillaankin epäjohdonmukaisesta ja sekavasta palstamoderoinnista saa puhua ja palaute menee suoraan roskiin. Sen oppii äkkiä.

Vierailija
56/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen av:tä olin naiivi vaikka 5-kymppinen on elämää nähnyt. Opin kuitenkin täällä lisää siitä miten paljon ihmiset käyttää aikaa turhaan kuten trollaamiseen ja vastaavasti trollaamiseen vastaamiseen. 

N50

Vierailija
57/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että ihmiset on oikeastaan aika hirveitä.

Suuri vaikuttaja kyynisyyteeni ja on tullut selväksi että nihilismi on ainoa oikea maailmankatsomus, muu on vaan itsepetosta.

Vierailija
58/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että maailmassa on todella karmeita miehiä, joista kannattaa pysyä kaukana irl.

Olen itse saanut kasvaa ja tehdä työtä ihanien miesten kanssa.

Vierailija
59/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että tällä palstalla ei saa puhua suomalaisista, eikä myöskään viikingeistä. Useimmat muutkin kansallisuudet ovat kiellettyjä keskustelunaiheita.

Vierailija
60/86 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on taas poistettu kaikki muut ketjut joihin olen kirjoittanut paitsi tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan