Muistaako kukaan tätä kinderiä 90-luvulta?
Sellainen iso muovinen pupu, jonka peräpää oli läpinäkyvä ja siellä sisällä oli iso kasa pieniä (ruohomunien kokoisia) kindereitä. Muistaako kukaan? Miksei ole pikkuisia kinder-munia? Varmasti riittäisi kysyntää.
Kommentit (10)
Mä muistan sen pupun. Näin meidän kylän S-marketissa pikku-kindereitä pussissa.
Muistan! Sain tuollaisen mummolta ja ukilta "lohdutuslahjaksi" veljeni ristiäisissä.
Muistatteko oliko niitä pupuja eri värisinä? Muistaisin olevinaan ainakin v.punaisen ja keltaisen. Olen silloin ollut siis joku 4-vuotias..
Löytyy kinder schoko-eier, 100g pussi. Pussissa on markkinoijan tiedot: Ferrero Scandinavia AB, BOX 20023, S-20074, Malmö, Sverige, Ruotsi. Enempää en osaa auttaa, tuolta maahantuojalta voi varmaan asiakaspalvelusta kysyä oman alueen jälleenmyyjä. Itse ostin Turun Kivikukkaron Anttilasta. Luulis että on muissakin Anttiloissa... Olivat vielä alennettuun hintaan, varmaan kun ovat lopettamassa kaupan niin eivät halua mitään jäävän varastoon. Onnea metsästykseen, toivottavasti löydät! :)
Joo, viis niistä munista, mutta se pupu!! Niiltä musta lähti jotku osat (korvat/töpöhäntä tms.) irti, ja ne sai laitettua takaisin paikoilleen.
Muistan pupun, oli ihan huippu! Nyt kirjoitetaan kaikki av-laiset massoittain mailia kinderille ja VAADITAAN pupu takaisin!! Ja siitä tosiaan sai jotain osia irti :)
Mun lapsilla on pari pupua. Vaaleanpunainen ja vaaleansininen. Ne on ollut perinteenä täyttää pääsiäisenä.
Kyllä niitä pikkuisia kindermunia on, ne ovat vaan pusseissa nykyään. Just ostin tänään Anttilasta.