Kehtaisitteko treenata pelkissä urheilurintsikoissa ja minishorteissa?
Omalla kuntosalillani käy tällainen tapaus. On kyllä hyväkroppainen mutta ihmetyttää silti varsinkin näin talvisaikaan.
Kommentit (22)
En todellakaan kehtaisi. Kroppa ei ole siinä kunnossa enkä muutenkaan tykkää paljastella salilla noin paljoa.
Heh, kotona ehkä mutta en kyllä salilla. Ei se mikään uimahalli sentään ole!
AP taitaa olla "vähän" kateellinen. Tyypillistä kissatappelumeininkiä taas naisten kesken.
Mikä teitä naisia vaivaa? Ei mua vituta nähdä muita miehiä paljastavissa asuissa vaikka ovatkin mua lihaksikkaampia.
Myönnän. Oon vähän kateellinen. Tää tyttö on tosi kaunis, ruskettunut ja isotissinen vielä. Miehet kyylää kieli pitkällä kun se ähkii laitteissa :). Ottaa myös välillä selfieita peilin kautta, mikä mielestäni hieman huvittavaa.
Käyn kesällä lenkillä tuollaisessa asussa. En kyllä kehtais jos ois yhtään läskiä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:43"]
Myönnän. Oon vähän kateellinen. Tää tyttö on tosi kaunis, ruskettunut ja isotissinen vielä. Miehet kyylää kieli pitkällä kun se ähkii laitteissa :). Ottaa myös välillä selfieita peilin kautta, mikä mielestäni hieman huvittavaa.
[/quote]
Ja mikäs sua siinä huvittaa?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:21"]
Salilla treenataan eikä poseerata!
[/quote]
Jokainen joka maksaa jäsenmaksun saa kuule tehdä mitä huvittaa. Miten se on sulta pois jos joku ottaa seksikkäitä kuvia itsestään?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:25"]
En. Minusta kuntosalilla "treenaaminen" on naurettavaa.
[/quote]
Miksi se on naurettavaa, että tahtoo pysyä hyvässä kunnossa?
Vaikka kehtaisin niin en sitä tekisi. Ellen "treenaisi" ainoastaan reidenlähentäjiä ja päälle istuisi fillarissa.
Lihakset saa helpommin lämpimäksi ja ne pysyy paremmin lämpimänä pitempien vaatteiden alla silloinkin, kun tekee eristäviä liikkeitä.
Rintsikoissa kyllä, mutta housuissa pitää olla lahkeet. Muuten huolestuttaisi jatkuvasti, että vilauttelen vahingossa jalkaliikkeitä tehdessäni.
En kyllä pitäisi tuollaista asua missään ihmisten ilmoilla, vaikka hyväkroppainen olenkin. Liian paljastava omaan makuuni, enkä tuntisi oloani mukavaksi.
En kehtaisi. Vaikka olen alipainon rajoilla, niin silti reisissä vähän selluliittiä.
Minunkin salilla käy tällainen tyyppi. Tääkin "ähkii" mutta hikeä ei valu koskaan ja kuvia ottaa myös. Naisten pukuhuoneessa rasvailee itseään keskellä pukkaria alasti KAUAN.
Tällä kropalla en, mutta jos kroppa olisi samanlainen kuin linkitetyssä kuvassa niin totta maar!
http://37.media.tumblr.com/6fd3fe2a37fb3101e446008d6f45a688/tumblr_meoo3xOBRh1qg3o9ho1_500.jpg Tän tyylinen treeniasu siis.