Montako lasta, iät, toivotteko lisää?
Gallup.
Meillä yksi 3v 2kk. Saa nähdä tuleeko lisää, ei tunnu siltä. Vieläkään.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:50"]
ja syy alapeukuttaa? :O
[/quote]
Jospa tyypillä on niin huono muisti tai muuten päästään sekaisin, ettei muista mitä kommentteja on jo lukenut palstapäivän aikana, ellei "ruksi" niitä.
Toinen vaihtoehto:
Peukkusymbolit poistuvat esim. mainoksia estävällä Adblockilla, tilalle jää kaksi tyhjää ympyrää. Niitä voi klikata tietämättä antoiko ylä- vai alapeukun. Ehkä hän ruksii arvaamalla, kuin luetunymmärtämiskokeen.
Luettu-luettu-luettu-luettu (alapeukkua klikattu)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 20:17"]Gallup.
Meillä yksi 3v 2kk. Saa nähdä tuleeko lisää, ei tunnu siltä. Vieläkään.
[/quote]
1 lapsi 6kk 2 viikkoa vanha. Saa nähdä, että hankitaanko lisää. Ehkä, ehkä ei.
26, 22, 20, 17 ja 11, ja nämä riittää kyllä enkä enää lapsia saisikaan.
Kolme lasta, enkä enää lisää halua.
Poika 19 vuotta
Poika 13 vuotta
Tyttö 4 vuotta
9-vuotias ja 15-vuotias.
Voisin mä jonkun valmiiksi synnytetyn ja sisäsiistiksi kasvatetun 3-vuotiaan lisäksi ottaa, mutta ei taida olla tarjolla...
5- ja 3-vuotiaat ja 4 kk. Ei enempää meille!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:14"]
[/quote]
Jospa tyypillä on niin huono muisti tai muuten päästään sekaisin, ettei muista mitä kommentteja on jo lukenut palstapäivän aikana, ellei "ruksi" niitä.
Toinen vaihtoehto:
Peukkusymbolit poistuvat esim. mainoksia estävällä Adblockilla, tilalle jää kaksi tyhjää ympyrää. Niitä voi klikata tietämättä antoiko ylä- vai alapeukun. Ehkä hän ruksii arvaamalla, kuin luetunymmärtämiskokeen.
[/quote]
Muuten hyvä mut mulla ainakaan ei adblock poista peukku-symboleja.
3lasta, 6v, 4v ja 2kk. Sterilisaatioaikaa oottelen....
YKSI!!! Ja se on sopiva määrä ihan KAIKILLE! meitä on jo muutenkin LIIKAAA!!!
3v ja 5v lapset, yksi molempia sukupuolia. Minä haluaisin niin kovin vielä yhden, tuntuu ettei perhe ole vielä koossa. Mieheltä ehdoton EI. Joten kahteen taitaa jäädä. :/
4 lasta. 5v 4v 2v ja 3kk. Lisää saa tulla vaik saman verran!:)
Lapset 24 v, 18 v, 16 v ja 11 v. Vanhin ei enää asu kotona. Ja ei, ei enää (oon ihan liian vanha )
Poika 17v,
Tyttö 15v,
Tyttö 12v
ja tyttö 9v.
Lisää ei tule. Neljä on ihan maksimi :)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 21:14"]
[/quote]
Toinen vaihtoehto:
[/quote]
Muuten hyvä mut mulla ainakaan ei adblock poista peukku-symboleja.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta kokeilepa mennä symbolin päälle, klikkaa oik. näppäintä ( ei siis sympbolia/ valokuvaa/ mainosta) ja avautuvasta valikosta "lisää suodatin". Tee yksitellen näin kaikkien kuvien kohdalla, joita et tahdo katsella. Kaikki kuvat eivät häviä vain sillä, että asennat ohjelman, pitää itse napsia niitä pois yksitellen em. tavalla.
Tyttö täyttää 10 ja poika 3v.
kaksi riittää :)
4 lasta + 1 vatsassa / iät 15, 11, 7 ja 2 / jospa ne jo riittäisivät...