Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kertoi illalla, miksi haluaa niin harvoin seksiä. Mitä olette mieltä?

Vierailija
04.12.2020 |

Olen onnellisessa avioliitossa, jota hiertää seksin vähäinen määrä (n. 1-2 krt/kk). Kävimme illalla vaimon kanssa vakavasävyisen keskustelun aiheesta. Vaimo kertoi ainoaksi syyksi vähäisille haluilleen tämän: "olen illalla lasten nukkumaan mentyä niin väsynyt ettei yksinkertaisesti enää ole voimia ajatella kenenkään muiden tarpeita, vaan haluan vain tehdä itselle mukavia asioita". Kiinnitin huomiota sanamuotoon "muiden tarpeita". Kysyin, että eikö hänellä itsellä siis ole tarvetta harrastaa seksiä, hän sanoi, että periaatteessa on, mutta se vaatii virittelyä, tunnelmaa ja olosuhteita (kynttiläillallisia ym kahdestaan), joita käytännössä on äärimmäisen hankala lapsiperheessä järjestää.

Millaisia ajatuksia tämä herättää? Erityisesti kiinnostaisi tietää naisten kommentteja aiheesta. Kiitos!

Kommentit (394)

Vierailija
101/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi olla mahdollista että naiset myyvät itseään parisuhteessa koti-lastenhoitotyötä vastaan.

Tuleeko naisista todellakin seksuaalisesti frigidejä lasten saamisen jälkeen?

Kuinka voi olla mahdollista että vasta 150 000 vuoden evoluution jälkeen naiset ovat tulleen niin oudoiksi, että seksuaaliset halut katoavat ellei mies pese pyykkiä, hoida lapsia, imuroi, vaihda vaippoja.

Jotenkin mulle on tullut se mielikuva, että nämä naisten haluttomuusongelmat korreloivat vahvasti juuri siihen tasa-arvoiseen perhekäsitykseen ja mitä enemmän miehet tekevät perheessä perinteisesti ns. naistentöitä, sitä haluttommamiksi naiset tulevat harrastaan seksiä.

Jos kunnioitus parisuhteessa katoaa, ketä kiinnostaisi naiskennelle äidin pikku apulaisen kanssa ennenkuin pyykit on pesty, tiskit tiskattu, imuroitu, hommattu lastenhoitaja ja hotelliyö?

Mistä tiedät ettei vastaavaa ole ollut ennenkin? Ei varmaan ole naiselta kamalasti kyselty, että haluaako nainen, vaan on sanottu, että nyt se hame ylös ja hommiin, luutuat pöydän sitten myöhemmin! Ainakin siis niinä vuosituhansina kun nainen on ollut alisteisessa asemassa, ehkä nämä alistamisen vuodet on vaikuttaneet evoluutiivisesti naisen haluihin, kun ei niillä ole ollut mitään merkitystä.

Sitten taas jos miettii jotain kivikautta, jolloin naisella ehkä on ollut vielä sananvaltaa seksissä, niin silloinkin on eletty yhteisöissä, eikä välttämättä ole oltu uskollisia sille yhdelle ja samalle puolisolle. Myöskin miehet on olleet pitkillä metsästysreissuilla/muilla, jolloin naiset on saaneet olla rauhassa, eikä välttämättä ole kamalasti miehiäkään innostanut siellä kylmässä luolassa riisua turkisvuorta päältään ja alkaa hommiin.

Ihan näin arvailuna vain.

Vierailija
102/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla väheni lapsen syntymän jälkeen seksihalut dramaattisesti ja huomasin että se alkoi rasittamaan miestäni, vaikka hän ei mikään seksimaanikko olekaan. Emme varsinaisesti riidelleet asiasta mutta läheisyys suhteessamme alkoi karkaamaan. Tähän saattoi vaikuttaa kyllä huomion siirtyminen lapseen. 

Nyt meillä on järjestely johon en olisi aikaisemmin kuvitellut suostuvani. Mies käy luvan kanssa noin kerran kuussa maksullisissa naisissa. On pelkkää masturbaatiota/seksiä niin ei haittaa minua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v i t t u että jaksat aikuinen nainen tätä samaa pas.kaa loputtomasti😑 AINA sama kaava, mikä v i tt u sinua oikeasti vaivaa?!

Vierailija
104/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onko ap sinun oma tarpeesi sitten sellainen, että kun olet umpi väsynyt ja tajunnan rajamailla uupumuksesta niin silloin sinä haluat seksiä? Kysyppä itseltäsi missä sinä olet silloin kun vaimosi uuvuttaa itsensä perheen eteen? Miten sinulla voi olla energiaa ja hänellä ei ole?

Vierailija
105/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu yllätyksetön arkiaskareisiin kiltisti osallistuva perusnaama ei enää herätä haluja.

Ratkaisuksi tarjotaan sitä että tuttu yllätyksentön arkiaskareisiin kiltisti osallistuva perusnaama ottaa vielä vähän enemmän kontolleen arkiaskareita ja kokkailee kiltisti essussa kynttiläillallista henkilölle joka tahtoo vain keskittyä omiin kivoihin asioihin.

Sillähän ne naisen halut herää juu varmaan.

Vierailija
106/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää että vaimosi ei koe harrastamaanne seksiä itselleen mukavana asiana vaan näköjään velvoitteena huolehtia sinun tarpeistasi.

Tähän minäkin kiinnitin huomiota. Nyt avoimin mielin muuttamaan seksielämäänne niin, että se olisi molemmille osapuolille tyydyttävää.

Miten? Jos toinen on tyytyväinen siihen että seksiä ei ole?

Eikö vaimo todennut, että kyllä hänelläkin olisi tarve seksiin? Tuskin hänkään siis on tyytyväinen. Mutta se seksi, jota nyt on tarjolla, ei sytytä.

Ja silti nainen istuu perse homeessa odottamassa, että MIES muuttaa kaiken? Mieshän avasi keskustelun ja naiselta tuli (mitä ilmeisemmin mieheelle kohdistettuja) ehdotuksia. Itse ei ole tehnyt mitään. Eikä ole tekemässä. Sehän tässä on pielessä. Ei ole paljon kunnioitusta ja rakkautta suhteessa, jossa ei kiinnosta tehdä itse mitään tärkeiden asioiden eteen.

Vierailija
107/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rANE PANEE TAINNOKSIIN SILLÄ AIKAA kun oot raksalla töissä.

Vierailija
108/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin karua, että syytä yritetään aina löytää miehen tekemättömistä asioista. Onko mies aina syyllinen naisen haluttomuuteen?

Mulla on ainakin ihana mies, joka tekee puolet kotitöistä ja hoitaa lapsia enemmän kuin puolet. Yrittää myös tehdä romanttisia eleitä ja kehuu kauniiksi ja pitää hyvänä.

Silti en halua seksiä tai haluan, mutta en mieheni kanssa. Hän on liiankin tuttu ja turvallinen. Eikä se todellakaan ole mieheni vika eikä oikeastaan minunkaan.

Olisi kiva jos tästä puhuttaisiin enemmän ilman että yritetään löytää syyllistä. Meillä ainakaan mitkään minun vapaahetket eivät ole auttaneet lainkaan, kivojahan ne on, mutta siltikään en ole seksuaalisesti kiinnostunut miehestäni ja se harmittaa kovasti ja syö myös miehen itsetuntoa.

Ihanaa. Rehellinen nainen.

Vierailija
109/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajua mitä on pyörittää arkea yksin

Vierailija
110/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä: lapset ovat 11-, 12- ja 14-vuotiaita, eivät pieniä.

Oletatko, että tuossa iässä lapsilla ei ole enää tarpeita vanhempien suuntaan? Ei tarvita kuuntelijaa, sparraajaa,ymmärtäjää? Ei kotitöissä ohjaajaa, aikatauluista muistuttelijaa?

Lapsilla on tarpeita vanhempia kohtaan usein vielä viisikymppusinäkin sikäli kun vanhemmat ovat elossa. Se ei kuitenkaan estä kynttiläillallisen järjestämistä tai sitä että vanhemmat välillä ottaisivat kahdenkeskistä aikaa. Lapsi hyvin harvoin tarvitsee oikeasti vanhemman huomiota 24/7... kouluikäinen vielä harvemmin.

Vierailija
111/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysyin, että eikö hänellä itsellä siis ole tarvetta harrastaa seksiä, hän sanoi, että periaatteessa on, mutta se vaatii virittelyä, tunnelmaa ja olosuhteita"

Periaatteessa on, mutta ei sinua kohtaan. Tuo loppu on pelkkää tekosyytä. Vaikka olosuhteet järjestettäisiin kohdilleen, niin ei häntä silti kiinnostaisi.

Silloin kun naista kiinnosta, niin aikaa ja paikkoja kyllä järjestyy. Muistat varmaan sieltä seurustelun alkuajoilta.

Teinit kotona on yhtä iso haluntappaja kuin nuorena harrastaa seksiä omassa huoneessa, kun vanhemmat katsoi telkkaria seinän takana olohuoneessa.

Vierailija
112/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä eroottisena naisena en ymmärrä naisten epäeroottisuutta! Minua ainakin pa**nettaa. Tarpeet on tyydytettävä 2-7 krt viikossa. Olin miten väsynyt tahansa, haluan seksiä. Orgasmi on parasta rentoutusta.

Vaikka lapset (8 ja 16 v ) ovat hereillä voidaan ihan hyvin harrastaa seksiä. Esim lapsille telkka päälle ja makkarin ovi lukkoon. Lapsille kerrotaan että äiti ja iskä ottaa nokkaunet, tuntiin ei saa häiritä.

Tai lapset ulkoilemaan tunniksi pihalle. Näin ainakin meillä:,

Naiset; halu syntyy aivoissa. Älkää tukehduttako halujanne; miettikää eroottisia asioita itseksenne. Ja vaatikaa hyvää seksiä. Toteuttakaa omia eroottisia haluja ja toiveita.

T halukas nainen

Luulempa, että jokainen mies haluaisi sinun kaltaisesi naisen.

Vierailija
113/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset:

Etsikää itsellenne ennen kaikkea vastuuntuntoinen ja reilu, oikeudenmukainen puoliso. Ja olkaa itse sellaisia.

Seksihirmut voi muuttua, megahotti ilmestys voi läsähtää muutamassakin vuodessa, mutta oikeanlaisella asenteella ja ajatusmaailmalla varustettu puoliso on kultaakin kalliimpi, oli parisuhdeongelma mikä tahansa.

Vierailija
114/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi hyvä mies vanha viisaus: mies harrastaa seksiä rentoutuakseen, naisen täytyy ensin rentoutua harrastaakseen seksiä.

Kysymys kuuluu, miten naisen kuormittumista voisi vähentää?

Vierailija
115/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisen oloinen ja myös ratkaisua tarjoava vastaus. Toivottavasti saatte asiaa eteenpäin.

Mitä mieltä sinä olisit siitä että varaisitte tuota virittäytymisaikaa?

Nämä virittäytymisajat on pelkkiä tekosyitä.

On täyttä huuhaata, mihin en todellakaan usko millään  lailla.

0/5

Vierailija
116/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä eroottisena naisena en ymmärrä naisten epäeroottisuutta! Minua ainakin pa**nettaa. Tarpeet on tyydytettävä 2-7 krt viikossa. Olin miten väsynyt tahansa, haluan seksiä. Orgasmi on parasta rentoutusta.

Vaikka lapset (8 ja 16 v ) ovat hereillä voidaan ihan hyvin harrastaa seksiä. Esim lapsille telkka päälle ja makkarin ovi lukkoon. Lapsille kerrotaan että äiti ja iskä ottaa nokkaunet, tuntiin ei saa häiritä.

Tai lapset ulkoilemaan tunniksi pihalle. Näin ainakin meillä:,

Naiset; halu syntyy aivoissa. Älkää tukehduttako halujanne; miettikää eroottisia asioita itseksenne. Ja vaatikaa hyvää seksiä. Toteuttakaa omia eroottisia haluja ja toiveita.

T halukas nainen

Apua, siis teettekö edelleen näin vaikka teini on jo 16-vuotias 😳 Joko hän on erityisen lapsellinen, tai sitten te ette tajua kuinka kiusallista tuo hänelle on. Nyt herätys!

Vierailija
117/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä on mukava arjen ja stressin vastapainoksi rakastella tutun rakkaan vaimonsa kanssa.

Naista ei kiinnosta rakastella tutun rakkaan miehensä kanssa jos arki ja stressi painaa päälle.

Naisesta on mukava arjen ja stressin vastapainoksi rakastella jonkun muun jännemmän  kanssa kuin tutun rakkaan miehensä.

Vierailija
118/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläintä ei saa syttymään se, että mies häärää kotona lappuhaalarissa ja Marimekon raitapaidassa kotitöitä tehden, kynttilöitä poltellen ja lapsille lässyttäen. Mistä tämä illuusio monille naisille tulee?

Naisilla itseasiassa ei ole tuollaista illuusiota. Kuvaamasi ilmiö on evolutiivinen testi jolle naiset eivät voi mitään: miehen alfa -asemaa pitää testata jatkuvasti. Mies menettää aseman (ja kiinnostavuuden) jos suostuu kaikkeen. Naiset eivät halua riidellä, mutta eivät voi mitään tälle testaamisen tarpeelleen, jonka juuret ovat evoluutiossa.

Vierailija
119/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opi hyvä mies vanha viisaus: mies harrastaa seksiä rentoutuakseen, naisen täytyy ensin rentoutua harrastaakseen seksiä.

Kun ei ap:n nainen halua harrastaa seksiä, niin sitten ei halua.

Hän ei siis halua sen takia, koska seksi ei kiinnosta kuin kauppatavarana.

Vierailija
120/394 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ap:nkin vaimo alkaa kaikkien kuormiensa kanssa ennenpitkää harrastaa seksiä, tosin lisäkuormana se että säätää sitä jonkun vieraan kanssa. Mutta ah se on niin virkistävää, jännittävää ja piristävää saada uutta huomiota vieraalta mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän