Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummu sanoi tänään uimarannalla 5v. tyttärelleni;

Vierailija
29.07.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla nätti uimapuku, mutta tää ei oo nätti - ja taputti tyttäreni vatsaa. Samainen mummu (anoppini) sanoi juhannuksena mökillä saunassa minulle, että onpas se tuo teidän tyttärenne pyöristynyt. Ja jatkoi tytölle; sullehan on tullut ihan massua.

Tyttäreni on ikäisekseen kookas 126cm ja painaa 22kg.

Ei mikään laiheliini, mutta ei todellakaan edes pullukka.

Näinkö niitä anorektikkoja tehdään?

Vierailija
2/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla voi maha olla " pullea" ilman läskiäkin. Mä olisin haistanut anoppille pitkät paskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään housut eivät pysy jalassa ilman vyötä. Eli teidän tyttönne kun vielä pidempi niin hän ei todellakaan ole mikään lihava. Ruumiinrakenne on vaan erilainen. Minä oisin kyllä haistattanut anopille v*tut!

Minusta lapset saisivat vielä tuossa veiheessa ollakin hieman pyöreitä. EN tarkoita lihavia mutta pyöreitä.

Vierailija
4/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lapselle sanota enää missään vaiheessa vatsasta vaikka olis kuinka suuri. Itse en sanoisi mitään.

Vierailija
5/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei lapsi ole yhtään lihava. Se maha ei nimittäin olekaan rasvaa vaan johtuu kehittymättömistä vatsalihaksista. Siitä ei pidä mennä huomauttelemaan mitään koska lapsi ei tosiaankaan itse mahda sille mitään! Oma pikkusiskoni oli pömppömahainen varhaismurrosikään asti ja tietämätön, fasistinen kouluterveydenhoitaja neuvoi tyttöä laihduttamaan (!!!) jättämällä herkut pois ja kuntoilemaan (sisko oli tällöin 9-vuotias). Onneksi äitini suivaantui tästä ja vei siskon kunnon lääkärille joka totesi tämän heikot vatsalihakset -asian ja tämä kerrottiin sitten terkkarillekin.

Vierailija
6/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskeiksi ja idiootin näkösiksi :-(. Katseli siis valokuvaa tytöstä ja sen kavereista. Kaikki lapset on alle 4 vuotiaita.

En ollut uskoa korviani. Miten tyhmä voi ihminen olla!!!!

Vierailija
7/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain totaalisen hepulin ja karjuin sille ettei ikinä tarvi mun lapsille mainita mitään pyöreydestä tai kiloista!

Mun oma nuoruus oli sitä, et äiti ja mummi vahti kokoajan mun ulkomuotooni ja huomautteli jos painoo oli hiukanki tullu lisää.. :-/

Sano suoraan vaan sille, ettet haluu, et sun lapsen ulkomuodosta huomautellaan!

Vierailija
8/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella hoikka. sano sille että katoppa peilistä omaa ryppystä kuontaloas ja riippu tissejäs ja ole hiljaa jos suusta ei tuon järkevämpiä lauseita tule

Vierailija
9/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppas sille mummolle seuraavankerran, että pienet tytöt tarvitsee pyöreän masun, koska jos jossain ei ole sitä rasvaa niin ei kasva pyöreä peppu eikä tisukat. Kun nuo tarvitsevat sitä rasvaa kasvaakseen..

Ja on ikävää olla 20v ja anorektikko.

Vierailija
10/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai opeta tämä lapselle vanhempana jos anoppi kommentoi lapsen ulkonäköä

Vierailija
11/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole näihin kommentteihin milläänlailla reagoinut.

Olenkin ottanut tän asian nyt niin, että vinottelut on tarkoitettu minulle.

Olen pyöreä (en lihava mielestäni), anoppini on hoikka (kuivakka).

Kaipa häntä pelottaa, että ihana pojantytär alkaa muistuttaa tätä (ei niin pidettyä) miniää.

No mieheni hermostui, kun kerroin hänelle ja aikoo asiasta äitiänsä " oikaista" .

Terkkuja :) ap

Vierailija
12/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni serkulle, joka oli 11 v tyttö ja hieman pyöreä, että tuleeko sinusta sumopainija. nyt tyttö on jo 18 ja todella todella hoikka... et silleen. samoin mulla on aina jäänyt mieleen jos joku on ilmoittanut kilojen lisääntymisestä. on todella ajattelematonta sanoa tuosta lapsille/nuorelle. samoin kun laihuudesta. ulkonäöstä tulee helposti pakkomielle ja monen vuoden takaisia juttuja voi kelata ihan turhaan omassa päässään...

mun tyttö on 134 ja painaa 28 ja hoikka kun mikä ja sanoo usein olevansa läski. mutta jos kiloja tulisi jostain syystä lisää, en antaisi kenenkään mainita niistä. omat traumat on sen verran pahat :(

Vierailija
13/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ollut 7v. poikansa kanssa kouluuntulo tarkastuksessa.

Terveydenhoitaja oli sanonut, että pojan paino on noussut painokäyrällä liikaa, eli lihavuus on uhkana ja sitä myötä lihavien sairaudet mm. diabetes - SIIS LAPSEN KUULLEN.

Mielestäni poika on vanttera, roteva, mutta ei nyt mikään lihava edes pullukka.

Nyt poikaa jännittää koulun alku, jos toiset kiusaa, kun hän on näin läski. Ja toiseksi hän pelkää sairastuvansa vakavasti.

Vierailija
14/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen. " Paljonko on vielä ylimäärästä?" Ja tää alko heti syn. jälkeen.

Vierailija
15/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pömppövatsaa, ali ns. lapsenpyöreyttä vatrtalolla. Kilot ja pituus on niin suhteellisia eri ihmisillä, siis lapsillakin, mutta pömppövatsaa ei kuulemma saisi enää olla. Mut jos on, niin ei siitä kyllä tarttisi mitenkään ääneen huomautella, koska lapsi on NIIN herkkä vastaanottamaan kaiken arvostelun juuri tuon ikäisenä kun alkaa hahmottamaan paremmin omaa ruumistaan ja muutenkin ulkomuotoaan...

Vierailija
16/17 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 30 ja mulla on yhä pömppövatsa. On ollut aina ihan lapsesta saakka. Lievästi notko selkä korostaa sitä. Painoindeksin mukaan olen lievästi alipainoinen ja vatsalihaksetkin on kunnossa. Ihmiset vaan on eri mallisia. Hyvä ap, että miehesi aikoo puhua äidilleen. Toivottavasti menee perille.

Vierailija
17/17 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et itse mene pilaamaan välejäsi anoppiin. Anoppi kestää huomattavasti enenmmän kommentteja pojaltaan kuin miniältä.