Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin autoon mahtuu kolme lasten turvaistuinta?

Vierailija
22.07.2006 |

Kun seuraava lapsemme syntyy ovat vanhemmat lapset 4 ja 2 1/2 vuotiaita. Pitääkö olla jo tila-auto, jossa on kolmas penkkirivi. Millaisia ratkaisuja olette tehneet. Edullisia vinkkejä? Onko hankala " lastata" lapset jos kaikkien istuimet ovat takapenkillä rinnakkain?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taakse mahtuu akta kasvot menosuuntaan, hts keskelle selkämenosuuntaan, britaxin korokeistuin toiseen laitaan

Vierailija
2/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: se jolla volvo v40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuopus syntyi olivat isommat 1,5 ja 3,5 ja silloin takapenkillä oli kuskin takana turvavyöistuin, keskellä selkä menosuuntaan istuin ja toisessa reunassa kaukalo, sittemmin oli keskellä edelleen selkä menosuuntaanistuin ja molemmilla reunoilla turvavyöistuimet ja nykyään on kolme turvavyöistuinta.

Vierailija
4/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliseen viisi paikkaiseen henilöautoon ei taatusti mene. jouduimme vaihtamaan farkkuun kun ei istuimet mahtuneet tavalliseen henkilöautoon

Vierailija
5/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee tiukkaa jo jos yksi istuin ja kaksi aikuista vieressä tai kaksi istuinta + 1 aikuinen

Vierailija
6/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää se keskipaikan selkä menosuuntaan oleva istuin. Silloin ei pysty kuljettajan penkkiä säätämään. Me kun olemme mieheni kanssa hyvin eripituiset kuljettajat. Molemmat kuitenkin jonkun verran samaa autoa.

Vierailija
7/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmassa hts istuimessa jalka joten ei nojaa etupenkkiin

T: volvo s40

Vierailija
8/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä laittaa istuimet autoon sittenhän tuon tietää mahtuuko

niin minäkin tein ennenkuin ostin auton

Vierailija
9/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vinkeistä tuo Honda FR-V onkin mielenkiintoinen... Olisko vielä tietoa edullisista tila-autoista, niitäkin on kai useita merkkejä. Onko tietoa hinta-laatusuhteesta?

Vierailija
10/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyään mammoille pitää kaiken olla niin suurta, heti valitetaan jos on vähän ahdasta, nykyään 150 neliön talo on liian pieni jne.

Vierailija
11/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mutta nykyään ei kelpaa edes uusi corolla kun se on liian pieni muka vaan pitää olla joku tila-auto

Vierailija
12/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

203 pitkä mies, 108 pitkä nelivuotias, 96 pitkä kaksi ja puolivuotias sekä vauva kaukalossa. Ja jos vielä saat tuon alle kolmevuotiaan selkä menosuuntaan taakse, olen tyytyväinen. Ainiin, myös minä haluan kyytiin. No se ei ole paha homma, olen vain 162 pitkä ja muutenkin pieni.

Syyskuussa lähdemme sitten mummolaan Lappiin viikoksi. Mahtuuko viikon kamat myös? Ei me paljon vaatetta tarvita, kun on pesukone käytössä, mutta miehen metsästysvehkeet pitäisi saada mukaan.

Onnea yritykselle!

Terveisin perhe, joka osti edullisen, käytetyn tila-auton säästäkseen hermojaan.

Vierailija
13/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää siellä voida vielä matkustaakin

niin ja vaikka istuimet mahtuisikon niin riittäkö vöiden pituus ( moni turvakaukalo vaatii aika pitkät vyöt), ainakin pikku mersussa ei riittäneet vyöt britaxin römer turvakaukalon yli. sai mersu lähteä meiltä farkku tilalle

Vierailija
14/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micraan mahtuu viisi aikuistakin hyvin niin tässä taas nähdään kuinka kaikesta tehdään itse ongelma. Ette tekään mitään tila-autoa tarvitsisi mutta kun kaikessa pitää matkia Yhdysvaltoja. Säälittävää!

Vierailija:

203 pitkä mies, 108 pitkä nelivuotias, 96 pitkä kaksi ja puolivuotias sekä vauva kaukalossa. Ja jos vielä saat tuon alle kolmevuotiaan selkä menosuuntaan taakse, olen tyytyväinen. Ainiin, myös minä haluan kyytiin. No se ei ole paha homma, olen vain 162 pitkä ja muutenkin pieni.

Syyskuussa lähdemme sitten mummolaan Lappiin viikoksi. Mahtuuko viikon kamat myös? Ei me paljon vaatetta tarvita, kun on pesukone käytössä, mutta miehen metsästysvehkeet pitäisi saada mukaan.

Onnea yritykselle!

Terveisin perhe, joka osti edullisen, käytetyn tila-auton säästäkseen hermojaan.

Vierailija
15/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä ja tavaraa ei ainakaan lisäksi mahdu mitään

Vierailija
16/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kaipaan. Mentiin jo vähän aiheesta sivuraiteelle. Tarkoitus on siis vähän kookkaampaa autoa hankkia kuin Micra, kun yksi sellainen jo on tallissa. Tavaratilaakin pitäisi olla jollekin rattaille ja kauppakasseille.

Vierailija
17/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taisi olla kolme penkkiriviä. Miten hyvin jalkatilaa viimeiseessä penkkirivissä. Miten olette lapset sijoittaneet millekin paikoille ja miten päin. Miten turvatyynyt: jos on sivuturvatyynyt, pitääkö ne jotenkin kytkeä pois päältä vai voiko lapsi olla istuimessa tällaisessa paikassa? Olen ihan tiedoton näistä asioista.

Vierailija
18/18 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapenkille mahtuu aivan hyvin kolme turvaistuinta (okei, yksi niistä on vain koroke).

Ja takakonttiin jää hyvin tilaa tavaroille.