Näyttääkö teistäkin other danish guy-kalsarit epämukavalta?
Minua ainakin häiritsisi tuo kireän näköinen vyötärönauha.
Kommentit (29)
Mallit on liian lihavia ja kalsarit pieniä
Pöksyt näyttää kireiltä mutta siltä, että ne luiskahtaa kohta nilkkoihin...
Näyttävät epämukavilta ja liian pieniltä mallien päällä.
Joo mä en pystyis pitämään hetkeäkään tuollasta paksua vyötärönauhaa
Lähinnnä näyttää, että malleilla on liian pienet koot päällä
Niillä on niin järjettömät mainoskampanjat että epäilyttää. Eipä taida samat ihmiset ostaa kuin yhden (eli ekan ja vikan) kerran noilta?
Ohut mikrokuitu on kiva tuommoisessa mallissa, puuvillana ei houkuta. Voi nuo toimia jossain toiminnoissa paremmin esim ratsastus. Ja solakalla.
Ne näyttävät kireän lisäksi myöa muovisilta. Puuvillaprosentti ei todennäköisesti ole kovin korkea vaan ovat hiostavaa ja hengittämätöntä polyesteriä tai muuta luonnotonta materiaalia. Korjatkaa jos olen väärässä.
Törkeät pimppipikkarit. Lahkeet vain korostavat tursotusta. Siis ihan törkeät, varmasti miehet tykkää.
Ostin viisi.
Kivasti pullottaa nuorten miesten päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti pullottaa nuorten miesten päällä.
Hirviniemi ja Leppilampi mainostavat raappapöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ne näyttävät kireän lisäksi myöa muovisilta. Puuvillaprosentti ei todennäköisesti ole kovin korkea vaan ovat hiostavaa ja hengittämätöntä polyesteriä tai muuta luonnotonta materiaalia. Korjatkaa jos olen väärässä.
"Ylivoimaisesti suurin osa alusvaatteista tehdään edelleen puuvillasta, jonka vesilajanjälki on säädyttömän suuri. Puuvilla aiheuttaa vahinkoa planeetalle ja aluspukeutujalle. Sama koskee myös luomupuuvillaa ja reilun kaupan puuvillaa.
Teemme oman osamme muoviroskan vähentämiseksi maailman merissä.
Mitä enemmän tämä liiketoiminta kasvaa, sitä vähemmän kalaverkkoja jää valtameriin. Saatat silti ajatella, että muovi on vähintäänkin epäilyttävä materiaalivalinta alushousuihin.
Pääraaka-aine on italialainen ECONYL -lanka, joka on tehty regeneroimalla mm. meriin hylättyjä kalaverkkoja. Langasta neulotaan korkealaatuinen Smoothshell -kangas: pehmeä, kevyt, sileäksi viimeistelty, tavattoman mukava, hengittävä ja nopeasti kuivuva materiaali."
Mulla on sellaiset, ja minusta ne on mukavat. Mulle on hyvä, että siinä on se napakka vyötärönauha. On tullut keski-iän myötä pömppöyttä vatsaan, ja monet alushousut mulla valuu kävellessä vaihdevuosipötsin alapuolelle. Nuo Danish Guy alushousut sen sijaan pysyy hyvin ylhäällä, mistä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Puuvillaprosentti on 0 ja hyvä niin. Puuvillan viljey on yksi suurimpia ympäristön tuhoajia ja vaatii kohtuuttoman määrän vettä. Nämä on 100% kierrätyspolyamidia ja hyvät ovat. Kannattaa kokeilla ennen kuin tuomitsee. Mielikuvilla pätemisessä ei ole paljon järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ylivoimaisesti suurin osa alusvaatteista tehdään edelleen puuvillasta, jonka vesilajanjälki on säädyttömän suuri. Puuvilla aiheuttaa vahinkoa planeetalle ja aluspukeutujalle. Sama koskee myös luomupuuvillaa ja reilun kaupan puuvillaa.
Teemme oman osamme muoviroskan vähentämiseksi maailman merissä.
Mitä enemmän tämä liiketoiminta kasvaa, sitä vähemmän kalaverkkoja jää valtameriin. Saatat silti ajatella, että muovi on vähintäänkin epäilyttävä materiaalivalinta alushousuihin.
Pääraaka-aine on italialainen ECONYL -lanka, joka on tehty regeneroimalla mm. meriin hylättyjä kalaverkkoj
Eli eivät sovi minulle materiaalinsa puolesta.
Ei hierrä, ei kierrä, on helppo pierrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuvillaprosentti on 0 ja hyvä niin. Puuvillan viljey on yksi suurimpia ympäristön tuhoajia ja vaatii kohtuuttoman määrän vettä. Nämä on 100% kierrätyspolyamidia ja hyvät ovat. Kannattaa kokeilla ennen kuin tuomitsee. Mielikuvilla pätemisessä ei ole paljon järkeä.
Kyllä minulla on kokemusta muista vastaavista ei-puuvillaisista ja niistä tuli järkyttävät ihottumat nivusiin kun materiaali ei hengitä tarpeeksi. Mieluummin tuhoan luontoa ja käytän puuvillaisia mitkä ovat myös hygieenisiä kun voi pestä 60 asteessa.
Kuka se kaunis vaalea nainen on niissä mainoksissa?
Naisten vai miesten?