Mies rikkoi kirjallisen sopimuksen!
Tehtiin miehen kanssa kirjallinen sopimus jonka se meni rikkomaan. Kyse on aika isosta asiasta ja vaikuttaa mun elämään suuresti. En pysty luottamaan enää mieheen ollenkaan ja mietin, että mitä voin nyt tehdä asialla. Eikö parisuhteessa tehty kirjallinen sopimus ole sitten rikos? Eikö mulla ole oikeuksia mihinkään. Ero tulee nyt varmaan miehen kanssa. Ei olla naimisissa. Minun mielestä asia on niin iso että se on vähän kuin kunnianloukkaus tai jotain minua kohtaan. Osaako kukaan neuvoa?
Kommentit (30)
Ja säkö ehdoin tahdoin haluaisit hankkia tuollaisen tyypin kanssa lapsia? Jopa lapsettomuushoidoin, jos ei muuten onnistu?
MIKSI?
Mä sun asemassasi kiittäisin onneani kädet kyynärpäätä myöten ristissä, että en vahingossa ole tullut äijästä raskaaksi.
JUOKSE!
Miksi ylipäätään teet sopimuksia epäluotettavaksi tietämäsi ihmisen kanssa? Caveat emptor.
No, ap on maksanut oppurahat typeryydessään. Hanki uusi elämä nyt!
No brain ap, joku mamu meni ja otti vaimon kotimaastaan ja jätti Suomen panopuun?
Tätä tunnetta ei voi tietää kun joku toinen narsistin kanssa ollut. Ne on taitavia valehtelemaan ja manipuloimaan. Pahalta tuntuu ja on kyllä ihan suomalainen mies.
ap
Eipä taida mies sinusta juuri välittää. Hyvä että pääset eroon mokomasta. Onko realistisia mahdollisuuksia saada sopimuksessanne määriteltyjä korvauksia häneltä? Selvitä nyt tämä asia, sure surusi ja jatka eteenpäin. Tulevaisuus on jotakin muuta ja paljon parempaa.
Laita kädet ristiin ja kiitä Jumalaa siitä, ettet ole raskaana tuollaiselle miehelle.
Lapsi tarvitsee rakastavat vanhemmat.
Olet maksanut oppirahasi, se on erottamaton osa elämää. Pettymyksiä tulee eteen kuolemaan asti, isompia tai pienempiä.
Mies ei kunnioita tekemäänne sopimusta. Sopimuksessa ei ilmeisesti ole mainintaa sopimusrikkomuksen seuraamuksista. Haluat lapsia, mies toimintansa perusteella ilmeisesti ei. Lisäksi hän on kaukana, joten ei voi sulle lasta siittääkään.
Johtuuko lapsettomuutenne sinusta vai miehestä?
Minäkin suosittelen eroa. Olet ilmeisesti nuori. Ehdit tavata paremman miehen, jonka kanssa voit elää sellaisessa avoimessa yhteisymmärryksessä, ettei sinun tarvitse tuollaisia sopimuksia enää tehdä. Sitten saatte lapsen/ lapsia jollakin metodilla (yhdyntä, hoidot, adoptio) ja elätte onnellisina elämänne loppuun, sinä tämän kokemuksen viisastamana.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:59"]
Ennemminkin henkisiä vaurioita mutta vaikuttaa myös mun talouteenkin jonkin verran. Suoraan sanottuna vuosien kestävää henkistä väkivaltaa.
ap
[/quote] Miksi olet vielä hänen kanssaan?