NATO tuo tukikohtansa 50km päähän Helsingistä. Pelottaa :(
Musta on tosi typerää, että virolaiset meni kutsumaan NATOn tänne riehumaan. Tuo on niin lyhyt välimatka, että ihan hyvin Suomikin joutuu tulilinjalle :(.
Kommentit (57)
Joo ...niin nyt sitten vähitelleen NATO on tulossa ihan omiin päin Tallinan kautta :(((. Ei päästettiin äänestämällä vaikutta. Katainen on antamassa hienoja ohjeita Brysselista käsiin tänne. Hommasi NATO tänne rajalle melkein ja itse häippäisi...kaikki he ovat jo melkein majottaneet itsensä sinne Keski Europpaan.. Olen venäläinen ja mua nyt oikeasti pelotta nyt eka kerta..jos Venäjää kokee itsensä uhattuna..niin no eivät ne hyökkää sotilallisesti mutta voivat suunnata ohjuksia joilla ne ydinkärkki. Varsinaistaa sotaa ei kerkee edes syntyä. Ohjukset eivät Suomeen osuu,mutta sitä radiaktiivista säteilyä kyllä voi tulla..Tiedät ettei he Suomea haluavat vaan pelkävät NATOa kun ruttoa.. Voi voi. Mulla on ystäviä Virossa-heitä käy tosi sääliksi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:09"]
Joo ...niin nyt sitten vähitelleen NATO on tulossa ihan omiin päin Tallinan kautta :(((. Ei päästettiin äänestämällä vaikutta. Katainen on antamassa hienoja ohjeita Brysselista käsiin tänne. Hommasi NATO tänne rajalle melkein ja itse häippäisi...kaikki he ovat jo melkein majottaneet itsensä sinne Keski Europpaan.. Olen venäläinen ja mua nyt oikeasti pelotta nyt eka kerta..jos Venäjää kokee itsensä uhattuna..niin no eivät ne hyökkää sotilallisesti mutta voivat suunnata ohjuksia joilla ne ydinkärkki. Varsinaistaa sotaa ei kerkee edes syntyä. Ohjukset eivät Suomeen osuu,mutta sitä radiaktiivista säteilyä kyllä voi tulla..Tiedät ettei he Suomea haluavat vaan pelkävät NATOa kun ruttoa.. Voi voi. Mulla on ystäviä Virossa-heitä käy tosi sääliksi.
[/quote] Katainen EI tee Naton Viron tukikohtaa koskevia päätöksiä, häneltä tuskin koko asiaa kysyttiin ja miksi olisi pitänytkään kysyä?
Mikä juttu tämä oikein on? Onko linkkiä uutiseen?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:33"]
Mikä juttu tämä oikein on? Onko linkkiä uutiseen?
[/quote]
Nato vastaa Venäjän toimiin: lentotukikohta Viroon
Voi ei, kuulostaa pelottavalta. Voi, kunpa tilanne nyt saataisiin äkkiä rauhoittumaan!!
Tukikohta tulee pelotteeksi, jotta Putinkin muistaa MISSÄ RAJA KULKEE!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:27"]
Musta on tosi typerää, että virolaiset meni kutsumaan NATOn tänne riehumaan. Tuo on niin lyhyt välimatka, että ihan hyvin Suomikin joutuu tulilinjalle :(.
[/quote]
Toivon että Nato tulisi Suomeenkin.
Olisi edes jotain turvaa Putleria vastaan.
Hassua miten Venäjää syyllistetään, mutta lakaistaan USA:n teot maton alle. Ei sillä, etteikö Venäjä pitäisi tuomita. USA:lla ei ole varaa tuomita toisia valtioita, koska se itse loukkaa ihmisoikeuksia. Kun Venäjä tuomitaan, pitäisi USA:kin tuomita.
täällä taas mammat mesoaa. ei muu maailma edes uutisoi ukrainasta!
Köysi kiristyy.
Kysymyksessä on puhtaasti hyökkäykseen tarkoitettu joukko-osasto.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:46"]Mitä jos Nato hyökkääkin Suomeen ja tämä koko homma on vain sumutusta? jos virolaiset haluaa suomen???
[/quote]
Minun puolestani virolaiset saavat valloittaa Suomen, jos se tällöin siirtyy Naton suojelukseen.
Jos maan täytyy yrittää elää "demokraattisesti" siten, että kaikessa otetaan huomioon ettei naapurin konnavaltio pahoita mieltäänsä, ei se edes ansaitse itsenäisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:27"]
[/quote]
Natoko se riehuu...
Kyllä me täällä rajalla ollaan tietenkin kiinnostuttu siitä jos Venäjä valloittaa maan Euroopasta.
Suomalaiset eivät ole mitään Nato hysteerikkoja, mutta kukaan ei varmasti halua Venäjää tänne hallitsemaan ja määräämään mitä teemme.
Kaikki maat joilla on raja Venäjän kanssa ovat nyt varuillaan.
Venäjä katsoo sopivan vastaiskun Natolle ja valloittaa Suomen ja sijoittaa Helsingin edustalle oman tukikohtansa ?