Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi teki meidän perheestä lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
16.04.2014 |

Aamulla anoppi soitti ja kyseli mitä haluaisimme tehdä pääsiäisenä.
Siinä samalla ohimennen ilmoitti tehneensä meidän perheestä ilmoituksen lastensuojeluun, että en ihmettelisi, kun sieltä otetaan yhteyttä.
Meillä mies käy töissä ja samalla tekee jatkotutkintoa. Anoppi on huolissaan, että lapset eivät saa tarpeeksi huomiota isältään ja heiltä puuttuu selkeä hyväksytty roolimalli.
Lastensuojeluilmoituksen vuoksi meidän on kuulemma ehdottomasti pantava meidän 4-vuotias ja 1,5-vuotias päiväkotiin, koska minä odotan kolmatta lasta, mikä taas sotkee arkirutiinit.
Ympäripyöreästi kertoi miten huono äiti olen, kun aamupahoinvoinninn vuoksi vietän aikaa vessassa samalla, kun lapset ovat leikkimässä ilman valvontaa. Onneksi tämä  vääryys kuulemma korjantuu päiväkodissa, jossa valvotaan lapsia silmä kovana.

Anoppi kehui miten avuliaita ja mukavia häntä kohtaan oltiin puhelimessa ja periaatteessa hän ansaitsee vuoden isoäiti-tittelin. Olin niin tyrmistynyt, että löin luurin korvaan.
Huomenna sitten pääsiäistä heille viettämään. Jippii

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:30"]

Oikeastiko anopin mielestä on ok tehdä ls-ilmoitus, koska sinä olet raskaana, sinua joskys väsyttää, lapset leikkii joskus ilman valvontaa ja mies on paljon töissä tai käyttää aikaa jatkokoulutukseensa????? Noilla kriteereillä n. 99 % suomalaisista lapsiperheistä pitäisi ilmoittaa lastensuojeluun... Anoppi ei ole vissiin nyt ihan ymmärtänyt, mitä on mennyt tekemään. Haistattaisin akalle paskat ja käskisin pysyä poissa meidän elämästä.

[/quote]

sorry, tuli vahingossa alapeukku, kun piti tulla yläpeukku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla