AP vastaa hetken aikaa kysymyksiinne
Kysy, mitä haluat - jos uskallat. Olen hetken aikaa linjoilla. Terveisin, AP
Kommentit (50)
Oletko
A. Vauva-lehden toimittaja, joka pitää mielipiteillään sivua virkeänä?
B. Pitkäaikaistyötön?
C. Sairaseläkeläinen?
D. Kotiäitinä jo pitkään esim. erityislapsen vuoksi?
Vastaa totuudenmukaisesti - jos uskallat. :)
Oletko
A. Vauva-lehden toimittaja, joka pitää mielipiteillään sivua virkeänä?
B. Pitkäaikaistyötön?
C. Sairaseläkeläinen?
D. Kotiäitinä jo pitkään esim. erityislapsen vuoksi?
Vastaa totuudenmukaisesti - jos uskallat. :)
Miten ehdit olla täällä koko ajan ja miten keksit niin paljon aloituksia päivittäin?
Miten uskallat lähes joka viestissä kertoa kuka olet?
miksi laitoit pilkun terveisin-sanan jälkeen?
Mitä tarkoitat ap:lla? Eikös se tarkoita aloituspostaajaa? En hiffaa...
Mikä toi ap on? Sivujen ylläpitäjäkö? Vai tavallinen pulliainen?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:03"]
Miten ehdit olla täällä koko ajan ja miten keksit niin paljon aloituksia päivittäin?
[/quote]
Itsekkin olet täällä. Minä en ole ap mutta roikun täällä päivittäin ja teen typeriä aloituksia. Äp-lomalla on välillä tylsää. Tänään aurinko ei paista, ei jaksa lähteä kävelylle, vauva leikkii itsekseen kiltisti, en viitsi tehdä muuta kuin roikkua täällä. Voisitteko tehdä tälle sivulle jonkun huoltokatkon tai jotain? Vai pitäisi hankkia banni? En saa imuroitua, en meikattua, en jaksa tehdä miehelle ruokaa kun vaan roikun täällä :P
13: A) En ole B) En ole C) En ole D) En ole. Terveisin, AP
15: En lue av-palstaa päivittäin, ja aloituksia laitan myös harvoin. T. AP
16: Mitä tarkoitat? 17: Olen tottunut tekemään niin. 18: Aloituspostaajaa 19: Olen tavallinen pulliainen. 25: Olen oikea AP. 26: Olen myös PA. Rahat ovat loppu.
Terveisin, AP
AP taas linjoilla vastatakseen kysymyksiinne. t. ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:27"]
Itsekkin olet täällä. Minä en ole ap mutta roikun täällä päivittäin ja teen typeriä aloituksia. Äp-lomalla on välillä tylsää. Tänään aurinko ei paista, ei jaksa lähteä kävelylle, vauva leikkii itsekseen kiltisti, en viitsi tehdä muuta kuin roikkua täällä. Voisitteko tehdä tälle sivulle jonkun huoltokatkon tai jotain? Vai pitäisi hankkia banni? En saa imuroitua, en meikattua, en jaksa tehdä miehelle ruokaa kun vaan roikun täällä :P
[/quote]
Öö, mene hoitoon? Kuulostaa jo aika vakavalta addiktiolta
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:27"]
[/quote]
Öö, mene hoitoon? Kuulostaa jo aika vakavalta addiktiolta
[/quote]
Mikä on sun addiktiosi? Vittuilu muille?
AP taas paikalla vastatakseen kysymyksiinne.