Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v naiset, mikä on syy elää? Mulla ei ole enää mitään odotettavaa.

Vierailija
03.12.2020 |

Lapset tehty, ei töitä, sama mukava tylsä aviomies ollu jo 13v
Ahdistaa nousta aamulla.
Välillä haaveilen vauvasta, että olisi jotain mitä odottaa ja syy elää terveellisesti. Mutta tiukkaa ja lapsia ennestään 4.

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka surullista, että niin monet naiset kokevat ainoastaan lisääntymisen syynä elää. Miksi ette keskity harrastuksiin, ystäviin, lemmikkien kanssa tekemiseen, elokuviin ja musiikkiin, taitojen kehittmiseen, kokkaamiseen, kodin sisustukseen, matkustamiseen, liikuntaan, luontoon ja opiskeluun/työhön? Elämä voi olla niin paljon muutakin kuin vain synnyttämistä ja paskavaippoja. Sääliksi käy.

t. vela-nainen

Haaveilen kyllä jatkuvasti avioerosta ja uudesta miehestä. Ihastun jatkuvasti!

Ap

Miksi et sitten eroa? Olisiko jo korkea aika alkaa elää niin, että mietit itseäsikin etkä aina vain sitä mitä muut sinulta halauavat. Äläkä nyt ainakaan tee lisää lapsia tilanteeseen, jossa jo valmiiksi mietit eroa.

Pakko asua miehen nimissä olevasta vuokra kämpässä, mulla ulosotossa vuokra velkaa vuodelta 2006.

Eli en koskaa saa vuokrattua asuntoa.

Työtön ja luottotiedoton ei saa asuntoa eli taloudellisissa syistä olen jumissa avioliitossa.

Ap

Vierailija
122/151 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukeminen kiinnostaa niin ainakin Pauliina Vanhatalon Toinen elämä on pohdiskelua tuosta samaisesta elämänvaiheesta.

Ei nyt ehkä mikään oma lemppari ollut, mutta siinä mielessä suosituksen arvoinen, että se oli ihan hauska, helppolukuinen teos, jota lukiessa tuli reflektoitua omaakin elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö niitä syitä elää, täytin jo 36v ja harmittaa ja itkettää :(

Ap

Vierailija
124/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa tutkinto mikä työllistää. Sulla on eläkkeeseen ainakin 30 vuotta. Meinaatko katsella telkkaria ja mässyttää siihen saakka?

Tein tän aloituksen joulukuussa ja nyt olen 7kk mässyttänyt ja katsonut Netflixiä. Puntarille en uskalla

Ap

Vierailija
125/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vauvaa, la syyskuussa :)

Kiva, uusi mies, lapset aikaisemmasta liitosta 17v 14v ja 10v. Siinä syitä minulla.

Vierailija
126/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä haet apua pahaan masennukseen!

Vierailija
127/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin parisuhteesta ja nyt on ihana olla sinkkuna. Miehiä piisaa mutta en halua seurustella. Parasta aikaa!

Vierailija
128/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole masennus vaan elämä ohi

Vierailija
129/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen elämällä on tarkoitus.

Jos katselisin netfliksiä en löytäisi sitä.

Vierailija
130/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias lapseton nainen, joka ei mitenkään pysty samaistumaan aloittajan ajatuksiin.

Syitä elää: oppiminen, kehittyminen, lemmikit ja hevoset, työ, perheestä ja ystävistä huolehtiminen, kirjoittaminen, liikunnan tuoma hyvä olo... listahan on loputon!

Oletkohan, aloittaja, masentunut?

Vierailija
131/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko kannattanut käydä koulut ja hankkia pätevyys? Et voi panna sitä päihteiden syyks.

Koulut käyty, 2 tutkintoa. Ap

No jos noilla ei töitä saa, niin hanki kolmas. Luulisi by the way, että lasten kanssa tekemistä riittäisi ja iloa elämään.

Vierailija
132/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39-vuotias lapseton nainen, joka ei mitenkään pysty samaistumaan aloittajan ajatuksiin.

Syitä elää: oppiminen, kehittyminen, lemmikit ja hevoset, työ, perheestä ja ystävistä huolehtiminen, kirjoittaminen, liikunnan tuoma hyvä olo... listahan on loputon!

Oletkohan, aloittaja, masentunut?

Ei ole lemmikkejä, koska en halua siivota kakkaa.

Ystäviä ei ole ja liikunnasta tulee huono olo: väsyttää ja ärsyttää

Ap

Vierailija
133/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin parisuhteesta ja nyt on ihana olla sinkkuna. Miehiä piisaa mutta en halua seurustella. Parasta aikaa!

Tätäkin olen miettinyt. Ap

Vierailija
134/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala opiskelemaan, suunnittele loma, retkipäivä lasten kanssa, kylpylään miehen kanssa tai perheen kanssa, tee jotain käsilläsi, opettele kokkaamaan, järjestä koti jne. jos isompaa muutosta kaipaat mieti mikä tuo sulle eniten iloa elämässä ja seuraa sitten siitä mitä sun pitäis tehdä ja keskity tekemään sitä aina kun mahdollista. Ja ei ryyppääminen ei ole mikään ilo, se on ahdistuksen turruttamista.

N32

Järjestä koti? Siivous on viimeinen asia mitä haluan tehdä.

Alkoholi tuo hyvän olon, ja kaikki nämä ahdistukset katoaa ja ilo tulee tilalle, kun juon

Ap

Vierailija
135/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy elää on nimenomaan se ettei tiedä mitä jännää tapahtuu. Ei ole lapsia, olen vapaa tekemään mitä ikinä haluan ja rahat riittävät helposti siihen. 

Vierailija
136/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä oli parempaa ku olin 28v.

Elämä edessä ja toivoa tulevassa, ylipainoa vain 3kg,pienet lapset.

. Ja pas kat mitään toivoa ollutkaan! Edelleen työtön ja ylipainoa 30kg.

Ap

Korjaus vanhaan tietoon, ylipainoa nyt 39kg. Ap

Vierailija
137/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy elää on nimenomaan se ettei tiedä mitä jännää tapahtuu. Ei ole lapsia, olen vapaa tekemään mitä ikinä haluan ja rahat riittävät helposti siihen. 

Mulle ei tapahdu mitään jännää.

Ihastun, mutta ei mitään iloa siitäkään.

Vierailija
138/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mulla ei ole elämä vielä alkanutkaan. Ainakin tuntuu siltä. Minulla on vain työ, vasta pari vuotta ollut vakipaikka.

Puuttuu mies, oma koti, lapset, lemmikit, elämä. Ja tuskin saankaan niitä kun ei ole tähän ikääb miestä löytynyt. Kukaan ei lähesty, enkä itse osaa tai uskalla.

Sulla on oikeasti asiat hyvin. Ja jos kaipaat muutosta, tuosta on helpompi tehdä niin, vaikka jättää se mies jos siltä tuntuu.

N32

Vierailija
139/151 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sentään lapset. Ajattele monet kuten minä en voi saada edes lapsia, silti en katkeroidu.

Vierailija
140/151 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se vauva. Kaikki järjestyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi